;
coinex

احتمال لغو پروژه شبکه اجتماعی ترامپ قوت گرفت؛ حقیقت در آستانه فروپاشی!

SPAC مرتبط با ترامپ هشدار می دهد که کاهش محبوبیت رئیس جمهور سابق می‌تواند به شرکت رسانه های اجتماعی وی آسیب برساند و سبب شود لغو پروژه شبکه اجتماعی ترامپ کلید بخورد.

Digital World Acquisition Corp، شرکتی که موافقت کرد با ادغام با گروه رسانه و فناوری ترامپ،‌ شبکه اجتماعی او را منتشر کند، روز دوشنبه هشدار داد که آسیب احتمالی به محبوبیت رئیس جمهور سابق، دونالد ترامپ، می‌تواند به این شرکت هم آسیب بزند و سبب شود پروژه شبکه اجتماعی ترامپ لغو شود.

بیشتر بخوانید: بودجه شبکه اجتماعی TRUTH Social ترامپ چگونه تامین می‌شود؟

لغو پروژه شبکه اجتماعی ترامپ

لغو پروژه شبکه اجتماعی ترامپ

این هشدار در یک پرونده اوراق بهادار منتشر شد که در جلسه 6 سپتامبر، سهامداران تعیین کردند تا مشخص شود که مهلت تکمیل ادغام با شرکت ترامپ که مالک برنامه Truth Social است، به تأخیر بیفتد یا خیر. DWAC همچنین گفته که اگر ادغام به پایان نرسد، truth social می‌تواند منحل شود.

اگر ترامپ از محبوبیت کمتری برخوردار شود یا مناقشات بیشتری وجود داشته باشد که به اعتبار وی یا تمایل افراد برای استفاده از پلتفرم مرتبط با او آسیب وارد کند، نتایج عملیات TMTG و همچنین نتیجه پیشنهادی DWAC ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد.

ترامپ در حال حاضر تحت تحقیقات متعدد، از جمله تحقیقات مربوط به حذف سوابق از کاخ سفید و شورش 6 ژانویه 2021 کنگره است. او پس از اینکه در روز شورش به دلیل توییت هایش از توییتر محروم شد، Truth Social را راه اندازی کرد. DWAC اعلام کرد که نگران است که ارزش این معامله تحت تأثیر آسیب به شهرت رئیس جمهور سابق قرار گیرد.

این پرونده همچنین به نظرسنجی هایی اشاره کرد که نشان می‌داد تقاضا برای Truth Social ممکن است پایین باشد. به گفته نشریه The Hill، تنها 30 درصد از افراد مورد بررسی از رسانه اجتماعی مرتبط با رئیس جمهور ترامپ استفاده می کنند. علاوه بر این، طبق نظرسنجی منتشر شده در نیویورک پست، 60 درصد جمهوری خواهان از چنین پلتفرمی استفاده خواهند کرد.

همچنین باید خاطر نشان کرد، گروه رسانه و فناوری ترامپ به درخواست اظهارنظر در مورد پرونده DWAC تاکنون پاسخ قابل قبولی نداده است. DWAC نیز به تمدید مهلت و تحقیقات جاری کمیسیون بورس و اوراق بهادار و وزارت دادگستری در مورد معامله خود با رسانه ترامپ اشاره کرد.

آن ها در گزارشی اعلام کردند: «شکست ما در به دست آوردن هر گونه تأییدیه نظارتی مورد نیاز در ارتباط با ترکیب تجاری یا حل و فصل برخی تحقیقات در حال انجام در بازه زمانی لازم، ممکن است ما را ملزم به انحلال کند».

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد لغو پروژه شبکه اجتماعی ترامپ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و با اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر