;
coinex

تاریخ برگزاری رویداد گیم اواردز 2022 مشخص شد

تاریخ برگزاری رویداد گیم اواردز 2022 طبق اعلام حساب کاربری اکانت توییتر جف کیلی مشخص شد. این مراسم در سال جاری در ماه دسامبر (آذر ماه) برگزار خواهد شد.

در ساعت 22:30 روز سه‌شنبه 1 شهریور ماه به وقت ایران شاهد مراسم افتتاحیه گیمزکام 2022 خواهیم بود. این نمایشگاه توسط جف کیلی با کنفرانس Opening Night Live افتتاح خواهد شد. با توجه به نزدیک شدن به ایام آخر سال که همزمان است با برگزاری رویداد گیم اواردز 2022 به نظر می‌رسد که زمان برگزاری این مراسم نیز توسط جف کیلی، مجری و خبرنگار کانادایی بازی‌های ویدئویی، اعلام شود.

کیلی در حال حاضر سه برنامه سالانه تولید می کند، این سه برنامه عبارتند از: Summer Game Fest، Opening Night Live و The Game Awards.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین بازی های 2022

تاریخ برگزاری رویداد گیم اواردز 2022

پیش از این کیلی در اکانت توییتری خود زمان برگزاری رویداد گیم اواردز 2022 را در تاریخ 8 دسامبر (18 آذر) اعلام کرده بود. بنابراین طبق روال سال‌های گذشته گیم اواردز به نظر می‌رسد که امسال هم باید شاهد برگزاری این مراسم در بامداد 18 آذر به وقت ایران باشیم.

تاریخ برگزاری رویداد گیم اواردز 2022
جف کیلی مجری و تهیه کننده گیم اواردز 2022

محل برگزاری این رویداد که امسال به صورت حضوری برگزار می‌شود، در Microsoft Theatre خواهد بود. همچنین احتمالاً مانند روند 8 رویداد قبلی این مراسم باید منتظر نشان دادن تریلرهای جدیدی از بازی‌های معرفی شده و همچنین رونمایی از بازی‌ها جدیدی باشیم.

گیم اواردز علاوه بر اجراهای موسیقی و دسته جوایزی که درسال‌های گذشته نیز اعطا کرده است، امسال در دسته جدیدی به نام بهترین بازی ویدیوئی اقتباسی جایزه خواهد داد. همانطور که از نام آن مشخص است این بازی ویدیوئی می‌تواند اقتباسی از فیلم‌ها، نمایش‌های تئاتر، پادکست‌ها، رمان‌ها و کتاب‌های کمیک باشد.

با اینکه به نظر می‌رسد تاریخ برگزاری رویداد گیم اواردز 2022 در 8 دسامبر (17 یا  18 آذر) قطعی است، اما هنوز ساعت دقیق آن مشخص نشده و باید برای اعلام زمان دقیق برگزاری این رویداد منتظر اخبار و اطلاعات بیشتری باشیم. به همین دلیل است که مشکلاتی حتی در تعیین تاریخ دقیق نیز وجود دارد این امر به دلیل تفاوت زمانی کشور ایران با محل برگزاری مراسم، آمریکا، رخ داده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تاریخ برگزاری رویداد گیم اواردز 2022 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر