;
coinex

جدیدترین تریلر فیلم پینوکیو با بازی تام هنکس منتشر شد

جدیدترین تریلر فیلم پینوکیو با بازی تام هنکس منتشر شد. با توجه به حضور تام هنکس در این فیلم، انتظار می‌رود صحنه‌های دراماتیک زیباتری را ببینیم.

فیلم پینوکیو که اقتباسی از داستان کارلو کلودی است، داستان پیرمرد نجاری را روایت می‌کند که تنها زندگی می‌کند. ژپتوی نجار اقدام به ساخت عروسک چوبی می‌کند که مانند عروسک‌های خیمه شب‌بازی با نخ‌هایی که به آن متصل است حرکت می‌کند.

ژپتو آرزو می‌کند که کاش فرزندی داشت تا دیگر تنها نباشد. پری قصه‌ها آرزوی او را برآورده می‌کند و عروسک چوبی تبدیل به پسربچه‌ای بامزه می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2022

جدیدترین تریلر فیلم پینوکیو

در بخشی از جدیدترین تریلر فیلم پینوکیو می‌بینیم که دیگر پینوکیو یک عروسک چوبی نیست و تبدیل به پسربچه شده است. پینوکیو بی‌تجربه پا به دنیای پر خطری می‌گذارد و گم می‌شود. پدر ژپتوی پیر با بازی تام هنکس، که تازه لذت فرزند دار شدن را چشیده، آشفته و نگران در پی او می‌رود و تلاش می‌کند پینوکیو را پیدا کرده و به خانه بازگرداند.

با پخش جدیدترین تریلر فیلم پینوکیو ، پوستر این فیلم نیز پخش شده که تصویری از پدر ژپتو و پینوکیو را نشان می‌دهد. در این فیلم که قرار است در 8 سپتامبر برابر با 17 شهریور پخش شود، بازیگرانی همچون تام هنکس در نقش پدر ژپتو، بنجامین ایوان اینزورٍ در نقش پینوکیو، جوزف گوردون لویت در نقش جیمینی کریکت، سینتیا اریوو در نقش پری آبی، ایوانز در نقش کوچمن شرور، کیگان مایکل کی در نقش جان راستگو و لورین براکو در نقش سوفیا نقش آفرینی کرده‌اند.

کارگردانی این فیلم دوست‌داشتنی را که در واقع بازسازی لایو اکشن انیمیشن پینوکیو است، رابرت زمکیس که سابقه کارگردانی فیلم Back to the Future در کارنامه خود دارد، بر عهده گرفته است. همچنین زمکیس در نوشتن فیلنامه با کریس ویتز و سایمن فارنابی همکاری کرده است. در ادامه تریلر جدید فیلم پینوکیو را مشاهده می کنید

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره جدیدترین تریلر فیلم پینوکیو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر