;
coinex

طراحی آیفون سفارشی با مشخصات دلخواه در این وب‌سایت ممکن است

نیل گروال نام توسعه دهنده‌ای است که با ایجاد وب سایتی موسوم به Nealfun  به شما اجازه می‌دهد، طراحی آیفون سفارشی خودتان را داشته باشید.

هدف نیل آگروال در وهله اول برای توسعه این وب سایت این بود که افراد بتوانند آیفون دلخواهشان را داشته باشند. به گفته او کاربران سایت می‌توانند طراحی آیفون سفارشی را طبق سلیقه خود انجام دهند . چند پورت اضافه یا رنگ مورد نظرشان را روی دستگاه پیاده کنند.

در واقع زمانی که کاربر برای اولین بار وارد سایت می‌شود، گویی با یک بوم خالی مواجه شده است. این قسمت نوعی آیفون 13 پرو است که هیچ درگاه، دکمه، بریدگی، دوربین و غیره روی آن ایجاد نشده است. کاربر اینجاست که می‌تواند تغییرات دلخواهش را مطابق با سلیقه، چپ دست یا راست دست بودنش انتخاب کند.

بیشتر بخوانید:‌ مقایسه آیفون 13 پرو مکس با آیفون 13 پرو

طراحی آیفون سفارشی با مشخصات دلخواه

ابزارهایی که در وب سایت Nealfun  قابل تغییر هستند عبارتند از؛ دوربین حرفه ای، دوربین دوگانه، دکمه تنظیم صدا و سوئیچ قطع صدا، درگاه لایتنینگ، شکاف، لوگویاپل، لوگو اندروید، دکمه ی هوم، دکمه پاور، آنتن، جک 3.5 میلی متری هدفون، دوربین جلو، چرخ کلیک، دوربین تکی، پایه های حرفه ای، استند حرفه ای، HDMI، تاچ دیجیتال.

نکته قبل توجه در این سایت این است که می‌توانید همه‌ی اجزای مد نظرتان را با هم ترکیب کنید. مثلا می‌توانید آیفونی با چرخ کلیک و جک هدفون شبیه به آیپد تاچ داشته باشید یا گوشی را کلا به سبک Pro Display XDR بسازید.

یکی دیگر از نقاط قوت این سایت این است که وقتی کاربر قصد دارد طراحی آیفون سفارشی انجام دهد، در انتخاب رنگ دستگاه، دکمه ها، لوگو اپل و دیگر اجزای گوشی کاملا آزاد است. حتی می‌تواند رنگ های خاص هم انتخاب و اعمال کند. اگر شما هم فکر می کنید هنوز آیفون دلخواهتان طرحی نشده، این گوی و این میدان، به این سایت مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سایت طراحی آیفون سفارشی چیست؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر