;
coinex

تریلر بازی Off the Grid منتشر شد؛ عنوان جدید بتل رویال مبتنی بر NFT در راه است

نیل بلومکمپ، کارگردان مشهور سینما، بازی بلاک چینی خود را منتشر خواهد کرد. بازی Off the Grid یک بازی در سبک بتل رویال مبتنی در NFT است.

نیل بلومکمپ (Neil Blomkamp)، کارگردان فیلم District 9 در حال ساخت بازی Off the Grid است. بر خلاف تصور اکثر گیمرها، این بازی یک عنوان بتل رویال در بستر بلاک چین / NFT خواهد بود.

معرفی بازی Off The Grid

برنامه The Future Games Show با انتشار تریلر فانتزی CGI به پایان رسید. در این تریلر بخشی از بازی جدید Off the Grid به نمایش گذاشته شد. Off the Grid، ساخته کارگردان معروف سینما، یک بازی سوم شخص رایگان در سبک بتل رویال به شمار می‌رود. این بازی توسط استودیو بازی‌سازی Gunzilla Games تولید خواهد شد.

تریلر بازی Off the Grid با حضور چهره‌های دره وهمی (Uncanny Valley)، حس و حال فیلم District 9 را به بازیکنان منتقل می‌کند. شرکت بازی‌سازی Gunzilla Games در بیانیه مطبوعاتی خود که در اوایل ماه آگوست منتشر شد، اعلام کرد که این شرکت اقدام به جمع آوری مقدار زیادی پول از سرمایه‌گذاران نموده و بازی Off the Grid را در بستر NFT منتشر خواهد کرد.

تریلر بازی Off the Grid منتشر شد؛ عنوان جدید بتل رویال مبتنی بر NFT در راه است
تریلر بازی Off the Grid منتشر شد

بازیکنان Off the Grid قادر به خرید و فروش آیتم‌های درون بازی خواهند بود و تمامی آیتم‌ها در مارکت پلیس NFT به فروش خواهند رسید. تمامی این موارد بخشی از پلتفرم GunZ خواهد بود.

انقلاب بزرگ در انتظار صنعت بازی‌سازی

استودیو Gunzilla اصرار درد که NFTها مستقیماً به بازیکنان فروخته نشده و ارتقای شخصیت‌های بازی در گرو سرمایه‌گزاری قرار نگیرد. به عقیده سازندگان بازی off the Grid، معامله کردن کاملاً اختیاری خواهد بود.

ولاد کورولف (Vlad Korolev)، رئیس Gunzilla در بیانیه مطبوعاتی گفت:

ما در تلاش هستیم تا آزادی کامل را در تمام بخش‌های گیم پلی OTG فراهم کنیم. در بازی OTG علاوه بر گیم پلی اصلی، بازیکنان مالکیت آیتم‌های درون بازی را در اختیار خواهند داشت. آن‌ها می‌توانند مالکیت آیتم‌ها را به سایر بازیکنان بفروشند. انجام معامله در OTG اجباری نیست و بازیکنان می‌توانند آیتم‌هایی که به سختی به دست می‌آورند را برای خود نگه دارند.

به عقیده ولاد کورولف، در بازی‌های رایگان امروزی، بازیکنان مالک آیتمی که برای آن پول پرداخت کرده‌اند نیستند. به دلیل ماهیت رایگان این بازی‌ها، تمام امتیازات در اختیار سازندگان بازی قرار دارد. وقتی بازی رایگان را متوقف کنید، پولی که در آن بازی سرمایه‌گذاری کرده‌اید ناپدید خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قوانین بازی‌های رایگان می‌توانید EULA آن‌ها را مطالعه کنید.

تاریخ انتشار بازی OTG

Gunzilla تلاش می‌کند تا با اختراع سیستمی جدید، قدرت را به گیمرها بازگرداند. فناوری بلاک چین این امر را ممکن می‌سازد. Gunzilla با انتشار OTG، استانداردی جدید برای صنعت بازی‌سازی تعیین خواهد کرد.

در طول بیانیه مطبوعاتی ادعاهای جسورانه‌ای توسط رئیس گانزیلا مطرح شد؛ اما وی در صحبت‌های خود از پرداخت به موضع تأثیرات زیست محیطی بلاک چین اجتناب کرد. همان‌طور که می‌دانید، صنعت بلاک چین باعث انتشار میزان زیادی کربن خواهد شد. این موضوع در کشورهایی نظیر آمریکا منجر به افزایش مصرف انرژی می‌شود.

بازی Off the Grid به احتمال زیاد در سال 2023 برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بازی Off the Grid چیست؟ آیا این بازی بلاک چینی عملکرد موفقی خواهد داشت؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: eurogamer

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر