;
coinex

حمایت شاهزاده فیلیپ از بیت کوین : BTC را به کلاس‌های درسی بیاورید!

Filip Karađorđević، شاهزاده صربستان و یوگوسلاوی، با ساخت قلعه شنی نمادین، به چهره‌ای معروف در حوزه کریپتوکارنسی تبدیل شد. قلعه نمادین نشان‌دهنده حمایت شاهزاده فیلیپ از بیت کوین است.

شاهزاده فیلیپ در رویداد Surfin’ Bitcoin 2022 که روز پنجشنبه در Casino de Biarritz فرانسه برگزار شد، با انجام یک حرکت نمادین، برای بیت کوین یک قلعه شنی ساخت. او معتقد است که این حرکت نمادین، منجر به فرهنگ‌سازی مثبت برای کودکان خواهد شد. فیلیپ در گفتگو با Cointelegraph توضیح داد که به دلیل تأثیرات مثبت BTC بر آموزش کودکان در سراسر جهان، تا حدودی نسبت به آینده بزرگترین رمزارز بازار امیدوار است.

حمایت شاهزاده فیلیپ از بیت کوین

شاهزاده فیلیپ یک ماکسیمالیست بیت کوین به شمار می‌رود. او در گفتگو با کوین تلگراف اشاره کرد که در بخشی از سخنرانی اصلی خود در کنفرانس کریپتو، فواید و موارد کاربردی بیت کوین را به افراد داخل و خارج از فضای کریپتوکارنسی گوشزد خواهد کرد. Surfin’ Bitcoin 2022 دومین رویدادی است که در آن فیلیپ به عنوان سخنران حضور خواهد داشت. شاهزاده فیلیپ گفت:

کودکان می‌بایست متوجه شوند که بیت کوین چیست. نکته اصلی تاریخچه پول است. این مسائل را در مدرسه به کودکان یاد نخواهند داد. آموزش روز به روز بدتر می‌شود.

حمایت شاهزاده فیلیپ از بیت کوین
حمایت شاهزاده فیلیپ از بیت کوین با ساخت قلعه شنی

شاهزاده فیلیپ با ذکر مثالی از خانواده خود توضیح داد که استفان (Stefan) سعی ‌می‌کرد با تماشای پدرش، تصوراتی درباره بیت کوین به دست آورد. فیلیپ در این راستا افزود: «پسر من می‌داند که بیت کوین وجود داشته و پدرش علاقه‌مند به صحبت درباره آن است.»

فیلیپ کاراجورجویچ (Filip Karađorđević) شاهزاده صربستان و یوگسلاوی، که با نام فیلیپ کاراژورگویچ (Philip Karageorgevitch) نیز شناخته می‌شود، معتقد است که درحال‌حاضر، آموزش کافی در مورد ارزهای رمزنگاری شده نظیر بیت کوین وجود ندارد.

ساخت قلعه شنی نمادین بیت کوین

ساخت قلعه شنی نمادین در رویداد Surfin’ Bitcoin 2022 نشان‌ دهنده حمایت شاهزاده فیلیپ از بیت کوین است. وی در ماه جولای اعلام کرده بود که پذیرش بیت کوین در کشورهای اسلامی امری اجتناب ناپذیر است؛ زیرا با این کار پول شرعی وارد سفره مردم خواهد شد.

شاهزاده فیلیپ که همواره به دلیل نام و نشانش به عنوان یک چهره عمومی شناخته می‌شود، پس از مصاحبه ماه مارس خود به چهره‌ای آشنا در فضای رمزنگاری تبدیل شد. وی در آن مصاحبه گفته بود که بیت کوین مترادف با آزادی است و این چیزی است که من برای همه می‌خواهم. شاهزاده فیلیپ در کنفرانس بیت کوین میامی در سال 2022 نیز شرکت کرده بود. وی از مقامات دولتی خواسته بود که همانند کشور السالوادور، دارایی‌های رمزنگاری شده را به عنوان مناقصه قانونی مورد پذیرش قرار دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره حمایت شاهزاده فیلیپ از بیت کوین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر