;
coinex

قطع همکاری SBI Holdings با BitRiver : پایان فعالیت هلدینگ ژاپنی در روسیه!

پس از جنگ روسیه با اوکراین، ایالات متحده تحریم‌های سنگینی علیه روسیه اعمال کرد. این موضوع منجر به قطع همکاری SBI Holdings با BitRiver شد.

به گزارش کوین دسک، شرکت SBI Holdings معاملات خود با شرکت روسی Bitriver را فسخ کرده است. این شرکت دیگر مایل به همکاری با استخراج کننده تحریم شده کریپتوکارنسی در روسیه نیست.

یبشتر بخوانید:‌ آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

قطع همکاری SBI Holdings با BitRiver

طبق گزارش Coindesk، شرکت SBI Holdings پس از Compass Mining (واقع در تگزاس) به دومین شرکتی تبدیل شده است که روابط خود با BitRiver را قطع می‌کند.

در گذشته شرکت Compass Mining همکاری خود با Bitriver را به پایان رسانده بود. SBI Holdings، غول بانکی ژاپنی، به عملیات ماینینگ خود در روسیه پایان داد. این شرکت به طور کامل روابط خود با استخراج کننده تحریم‌ شده روسی را قطع کرده و به دنبال فروش تجهیزات ماینینگ خود در این کشور است.

قطع همکاری SBI Holdings با BitRiver : پایان فعالیت هلدینگ ژاپنی در روسیه!

هلدینگ معروف ژاپنی در گذشته فعالیت ماینینگ خود در کشور روسیه و ارتباطش با شرکت‌های روسی را خصوصی نگه داشته بود. این شرکت در گزارش درآمد روز 15 آگوست خود قطع همکاری SBI Holdings با BitRiver را اعلام نمود. کوین دسک در ادامه علت این قطع همکاری را اعمال تحریم‌های جدید توسط ایالات متحده عنوان کرد.

کوین دسک اظهار نمود که SBI در گذشته میزبان عملیات استخراج بیت کوین در سایت BitRiver بود، اما با تحریم‌های ایالات متحده علیه ماینرهای روسی، این شرکت تجهیزات استخراج خود در این سایت به فروش خواهد رساند.

علت تحریم BitRiver توسط ایالات متحده، حمله روسیه به اوکراین است. The Block پیش از این گزارش داده بود که بیت ریور یکی از بزرگترین شرکت‌های استخراج ارز دیجیتال در روسیه به شمار می‌رود. این شرکت به طور مستقیم با Oleg Deripaska در ارتباط است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قطع همکاری SBI Holdings با BitRiver چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: theblock

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر