;
coinex

نام اسپین آف جدید مردگان متحرک تغییر کرد

شبکه AMC به تازگی اعلام کرده است که نام اسپین آف جدید مردگان متحرک از Isle of the Dead به The Walking Dead: Dead City تغییر کرده است.

عنوان رسمی و نهایی اسپین آف جدید سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) اعلام شد. نام این سریال که تمرکز اصلی آن روی دو شخصیت نیگن و مگی با بازی جفری دین مورگان و لورن کوهن است از Isle of the Dead به The Walking Dead: Dead City تغییر یافته است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های خارجی

تغییر نام اسپین آف جدید مردگان متحرک

اگر به یاد داشته باشید اسفند ماه سال گذشته بود که اعلام شد اسپین آف جدیدی از سریال محبوب مردگان متحرک ساخته خواهد شد و فیلم برداری آن نیز بلافاصله پس از آن در شهر نیوجرسی آغاز شد.

داستان این سریال حول محور شخصیت‌های نیگن و مگی اتفاق می‌افتد که در تلاش هستند از منطقه منهتن نیویورک که از خشکی جدا شده و مملو از زامبی‌ها شده است، جان سالم به در ببرند. لورن کوهن بازیگر نقش مگی که از بازگشت به نقش خود در دنیای زامبی‌ها بسیار هیجان زده است در مصاحبه‌ای اعلام کرد که:

از همکاری با دن مک‌درموت و تیم AMC برای فصل بعدی دنیای مردگان متحرک هیجان‌زده‌ام. شخصیت مگی را بسیار دوست دارم و ادامه دادن سفر او در شهر نیویورک، در کنار دوست و همکارم، جفری دین مورگان، من را به وجد می‌آورد. الی جورنه چیز فوق‌العاده‌ خاصی خلق کرده و صبر و قرار ندارم طرفداران ببینند که داستان مگی و نیگان به کجا می‌رود.

نام اسپین آف جدید مردگان متحرک

جفری دین مورگان بازیگر نقش نیگان نیز در واکنش به معرفی این سریال عنوان کرد :

من خوشحالم که سفر نیگان و مگی ادامه دارد. بازی در نقش نیگان بسیار لذت بخش است، من از ادامه سفر او در شهر نیویورک با لارن بسیار هیجان زده هستم. واکرها در یک محیط شهری همیشه جالب هستند، در خیابان پنجم، ساختمان امپایر استیت، مجسمه آزادی، بزرگترین شهر دنیا؟؟

فصل اول مینی سریال Dead City با شش قسمت، در سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد و اسکات ام. گیمپل با همکاری مورگان و کوهن تهیه کنندگان اجرایی این سریال خواهند بود. الی جورنه نویسنده و یکی از تهیه کنندگان اجرایی سریال اصلی (The Walking Dead) نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی و سرپرست نویسندگان در تهیه این سریال نقش خواهد داشت.

همان طور که می‌دانید این سریال یکی از چندین اسپین آف‌ در دست ساخت سریال مردگان متحرک است. فیلم برداری اسپین آف نقش دریل دیکسون نیز در کشور فرانسه در حال انجام است و علاوه بر آن، مینی سریال دیگری برای تکمیل داستان نقش‌های اصلی ریک و میشون در حال برنامه ریزی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نام اسپین آف جدید مردگان متحرک چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: collider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر