;
coinex

بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون ؛ محبوب ترین فیلم های Scarlett Johansson کدام اند؟

اسکارلت جوهانسون یکی از موفق‌ترین بازیگران دوره خود به شمار می‌رود. در ادامه بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون را معرفی می‌کنیم.

اسکارلت جوهانسون به دلیل نقش‌آفرینی‌های بی‌نظیر در فیلم‌های متعدد، طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. ازآنجاکه جوهانسون رزومه بسیار برجسته‌ای در دنیای بازیگری دارد، انتخاب بهترین فیلم‌های او می‌تواند تا حد زیادی دشوار باشد.

این بازیگر در فیلم‌هایی با ژانرهای متنوع از جمله کمدی، درام و ابرقهرمانی نقش‌آفرینی کرده است. شهرت این بازیگر موفق نزدیک به دو دهه است که ادامه دارد و تصویر او از پرده سینمای هالیوود پایین نمی‌آید. علاوه بر این، بازیگر مذکور چهره زیبایی دارد و به همین دلیل هم فیلم‌هایی که در آن بازی کرده است، جذابیت بیشتری برای مردم دارد.

اسکارلت جوهانسون در سال‌های 2006 و 2013 به‌عنوان جذاب‌ترین زن زنده دنیا از طرف مجله اسکوایر (square magazine) انتخاب شده است. بدین ترتیب، کاملاً منطقی است که بخواهید بهترین فیلم های Scarlett Johansson را بشناسید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2022

بهترین فیلم های اکشن 2022 

بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون

جوهانسون یکی از موفق‌ترین بازیگران زن دنیای کنونی سینماست که از کودکی وارد این حرفه شد. این بازیگر تاکنون توانسته به موفقیت‌های باارزشی دست پیدا کند و نام او را در میان دریافت‌کنندگان جایزه بفتای بهترین بازیگر زن در سال 2014، چهار نامزدی گلدن گلوب و یک نامزدی بفتا مشاهده می‌کنیم. به همین دلیل هم می‌توانیم او را یکی از بهترین بازیگران زن هالیوود بدانیم.

بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون که در تاریخ 22 نوامبر 1984 در نیویورک به دنیا آمد، از کودکی وارد دنیای سینما شد و در سن نه سالگی در فیلم «شمال» اولین کار خود را به نمایش گذاشت. یکی از بهترین فیلم‌های او که «گمشده در ترجمه» نام دارد، توانست اولین جایزه بفتای بهترین بازیگر زن و اولین نامزدی گلدن گلوب را از آن خود کند. علاوه بر این، خوب است بدانید که این فیلم اولین محصولی بود که او به‌عنوان یک زن جوان بزرگسال در آن ایفای نقش کرد.

بخش اعظم شهرت اسکارلت جوهانسون مربوط به دهه دوم سال 2000 است که در فیلم‌های بلک باستر ابرقهرمانی شروع به بازی کرد. یکی از بهترین و ماندگارترین نقش‌های او در دنیای ابرقهرمانی، ناتاشا رومانوف است که توانست افراد بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند. در ادامه، سایر فیلم های برتر اسکارلت جوهانسون را به‌تفصیل برای شما عزیزان شرح می‌دهیم.

گمشده در ترجمه (Lost in Translation)

بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون

گمشده در ترجمه را می‌توان یکی از بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون دانست که در سال 2003 منتشر شد و افراد بسیار زیادی را به خود علاقه‌مند کرد. این فیلم که محصولی از همکاری ژاپن و ایالات متحده است، به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی سوفیا کوپولا روی پرده‌های سینما رفت. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را هم رز کتز بر عهده داشت.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که منتقدان نظرات مثبتی درباره فیلم گمشده در ترجمه داشتند، این است که فیلم مذکور می‌توانست به‌خوبی ذهن مخاطب را به خود درگیر کند. علاوه بر این، آن‌ها فیلمنامه و عملکرد گروه بازیگری این فیلم را نیز مورد تحسین قرار دادند.

فیلم گمشده در ترجمه در مراسم اسکار نامزد دریافت چهار جایزه شد. این اثر برای بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه غیر اقتباسی، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش اصلی مرد برای دریافت جایزه نامزد شد و در انتها به موفق به دریافت جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی از مراسم اسکار شد.

علاوه بر این، فیلم مذکور در مراسم گلدن گلوب هم در پنج بخش نامزد دریافت جایزه شد که در نهایت برای بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال، بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم موزیکال یا کمدی جایزه گلدن گلوب را از آن خود کرد.

اسکارلت جوهانسون به‌زیبایی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است و به همین دلیل هم این مورد را یکی از بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون می‌دانیم. او در این کار با بازیگران مشهوری مانند بیل مری، جووانی رییسی و آنا فاریس همکاری داشت.

در این فیلم مشاهده می‌کنیم که باب هریس، ستاره سینمای آمریکا وارد توکیو می‌شود تا در یک تبلیغات سودآور نوشیدنی همکاری کند. در این میان، اتفاقات جذابی برای او رخ می‌دهد که منجر به تغییر مسیر زندگی او می‌شوند.

انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame)

بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون
بهترین فیلم های Scarlett Johansson

یکی دیگر از فیلم های برتر اسکارلت جوهانسون که تا ابد در ذهن مخاطبان می‌ماند، فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی است که می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین فیلم های مارول نیز یاد کرد.

مسئولیت کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم به ترتیب بر عهده برادران روسو و کوین فایگی بود. کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی هم فیلم‌نامه این اثر را نگاشته‌اند.

بعد از این‌که این فیلم در سال 2019 منتشر شد، نظرات بسیار مثبتی از طرف منتقدان دریافت و امتیاز بسیار خوبی از آن خود کرد. مهم‌ترین زمینه‌هایی که منتقدان نظرات مثبت خود را درباره این اثر ارائه کردند، مربوط به کارگردانی و بازیگری و صحنه‌های اکشن آن بود.

این اثر در باکس آفیس نیز توانست حضور قدرتمندانه‌ای داشته باشد و به‌عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما شناخته شود. برای ساخت این فیلم نزدیک به 356 میلیون دلار هزینه شد و در نهایت توانست نزدیک به 2.790 میلیارد دلار در گیشه به فروش برساند.

اسکارلت جوهانسون در این فیلم به همکاری رابرت داونی جونیور، مارک رافلو، جرمی رنر، کریس ایوانز، کریس همورث، بردلی کوپر و جاش برولین روی پرده‌های سینما رفت. اگر شما هم به فیلم‌های ابرقهرمانی علاقه دارید، به احتمال زیاد مجذوب بازیگری فوق‌العاده اسکارلت جوهانسون خواهید شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه 2022

بهترین فیلم های کمدی 2022

داستان ازدواج (Marriage Story)

بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون
بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون

یکی از فیلم های برتر اسکارلت جوهانسون که طرفداران بسیار زیادی دارد، فیلم داستان ازدواج (Marriage Story) است که در سال 2019 روی پرده‌های سینما رفت. وظیفه تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی این فیلم بر عهده نوآ بامباک بود و دیوید هیمن هم به‌عنوان تهیه‌کننده این اثر بامباک را همراهی کرد.

این فیلم بعد از این‌که در سال 2019 منتشر شد، توانست با استقبال بی‌نظیر مردم و مخاطبان روبرو شود. منتقدان این فیلم را از نظر عملکرد گروه بازیگری، کارگردانی و داستان فیلم‌نامه مورد تحسین قرار دادند. فیلم داستان ازدواج در مراسم اسکار در شش بخش نامزد شد و در نهایت موفق به دریافت بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی لورا درن شد. همچنین این فیلم در مراسم گلدن گلوب هم نامزد دریافت شش جایزه شد.

در فیلم داستان ازدواج بازیگرانی از جمله اسکارلت جوهانسون، آدام درایور، لورا درن، ازی رابرتسون و مریت ویور نقش‌آفرینی می‌کنند. این اثر که یکی از بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون شناخته می‌شود، در زمان کوتاهی توانست به‌عنوان یکی از پربیننده‌ترین فیلم‌های نتفلیکس تبدیل شود.

فیلم داستان ازدواج درباره زندگی یک زوج به نام‌های نیکول و چارلی است. چارلی به‌عنوان یک کارگردان موفق در نیویورک در حال انجام کار است. نیکول هم یک بازیگران نه‌چندان مطرح بوده که به دلیل ایفای نقش در یک فیلم نوجوانانه درجه دوم، شهرت نسبی دارد.

این دو بعد از این‌که زمانی از دوره آشنایی آن‌ها می‌گذرد، با یکدیگر ازدواج می‌کنند. بعد از گذشت چند سال و داشتن پسری هشت‌ساله، اختلافات این زوج به اوج خود می‌رسد و تصمیم می‌گیرند که از یکدیگر طلاق بگیرند.

او (Her)

بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون

فیلم Her هم یکی دیگر از اثرهای جالب‌توجه منتقدان و فیلم های برتر اسکارلت جوهانسون است که در سال 2013 روی پرده‌های سینما رفت. این فیلم توسط جونز، مگان الیسون و وینسنت لندی تهیه‌کنندگی شده است. علاوه بر این، اسپایک جونز در کار نویسندگی و کارگردانی در این فیلم هم نقش مهمی داشته است.

فیلم Her پس از این‌که در سال 2013 اکران شد، نمرات خارق‌العاده‌ای دریافت کرد و همچنین با تحسین بی‌سابقه منتقدان و مخاطبان روبرو شد. از نظر منتقدان، این فیلم یکی از تأثیرگذارترین آثار موجود شناخته می‌شود که علاوه بر فیلم‌نامه قدرتمند، شخصیت‌پردازی منحصربه‌فردی داشت.

این ویژگی‌ها باعث شد که فیلم Her در مراسم اسکار بتواند جایزه بهترین فیلم‌نامه غیر اقتباسی را کسب کند. همچنین فیلم مذکور به‌عنوان بهترین فیلم‌نامه نیز در مراسم گلدن گلوب موفق به دریافت جایزه شد. به‌طورکلی، فیلم «او» را می‌توان یکی از بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون به شمار آورد که در گیشه هم فروش نسبتاً خوبی داشت.

نزدیک به 23 میلیون دلار برای تولید این فیلم هزینه شد و در نهایت توانست نزدیک به 47 میلیون دلار فروش داشته باشد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید اسکارلت جوهانسون در این فیلم نقش فیزیکی ندارد و با صداپیشگی خود، تأثیر بسیار عمیقی بر مخاطبان می‌گذارد. علاوه بر این بازیگر موفق، بازیگران دیگری من‌جمله واکین فینیکس و امی آدامز در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

داستان این فیلم درباره یک مرد گوشه‌گیر به نام تئودور توامبلی است که در سال 2025 زندگی می‌کند. وظیفه او این است که نامه‌های عاطفی و زیبا برای افرادی بنویسد که آن‌ها نمی‌توانند چنین کاری انجام دهند. او که در آستانه طلاق از همسر خود، کاترین است، زندگی غمگینی دارد و برای مقابله با این احساس، یک هوش مصنوعی گویا خریداری می‌کند.

کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (Captain America: The Winter Soldier)

بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون

فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان که در سال 2014 منتشر شد، یکی دیگر از بهترین فیلم های Scarlett Johansson شناخته می‌شود. این اثر به کارگردانی برادران روسو روی پرده‌های سینما رفت. این فیلم که یکی از آثار موفق دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود، توسط کوین فایگی تهیه‌کنندگی شده است. فیلم‌نامه این اثر هم توسط کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی به رشته تحریر درآمده است.

این اثر که یکی از بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون شناخته می‌شود، تاکنون توانسته نمرات بسیار خوبی از مخاطبان و منتقدان دریافت کند. منتقدان غالباً این فیلم را از نظر عملکرد گروه بازیگری، صحنه‌های اکشن و جلوه‌های ویژه مورد تحسین منتقدان قرار دادند. این فیلم در مراسم اسکار هم برای بهترین جلوه‌های ویژه نامزد دریافت جایزه شد.

علاوه بر موارد ذکرشده، فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان فروش فوق‌العاده‌ای در گیشه داشت و با بودجه عظیم 170 میلیون دلاری، توانست بیشتر از 714 میلیون دلار در باکس آفیس فروش داشته باشد. این رقم نشان می‌دهد که فیلم مذکور تا چه حد موردتوجه مخاطبان قرار گرفت.

علاوه ‌بر اسکارلت جوهانسون، بازیگران فوق‌العاده‌ای از جمله کریس ایوانز، سباستین استن، فرانک گریلو، آنتونی مکی و رابرت ردفورد هم در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. پس اگر به فیلم‌های ابرقهرمانی و دنیای مارول علاقه دارید، به احتمال زیاد با نقش محبوب اسکارلت جوهانسون در این فیلم آشنا هستید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های خانوادگی

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2022

انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War)

بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون

یکی دیگر از فیلم‌های جذابی که از اسکارلت جوهانسون به‌زیبایی در آن به ایفای نقش پرداخته، انتقام‌جویان: جنگ ابدیت است که در سال 2018 روی پرده‌های سینما رفت. این فیلم هم مانند سایر فیلم‌های ابرقهرمانی مارول که جانسون در آنها بازی کرده، توسط برادران روسو کارگردانی شد. همچنین کریستوفر مارکوس و استیون مسئولیت نگاشتن فیلم‌نامه این فیلم را برعهده داشتند و کوین فایگی تهیه‌کننده آن بود.

این فیلم هم مانند سایر موارد مذکور که جزو بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون شناخته می‌شد، نقدهای مثبتی از طرف مخاطبان و منتقدان دریافت کرد. مهم‌ترین دلایلی که منتقدان این فیلم را مورد تحسین قرار دادند، صحنه‌های اکشن تماشایی، جلوه‌های بصری جذاب و مهم‌تر از همه، بازی فوق‌العاده گروه بازیگری در نظر گرفته می‌شود. بااین‌حال، برخی از منتقدان اعتقاد داشتند که طولانی بودن فیلم یکی از عیب‌های آن محسوب می‌شود.

برای تولید این فیلم نزدیک به 400 میلیون دلار هزینه شد و در نهایت توانست نزدیک به 2.048 میلیارد دلار در باکس آفیس فروش داشته باشد. این رقم باعث شد که فیلم انتقام‌جویان: جنگ ابدیت به پرفروش‌ترین فیلم در سال 2018 و دومین فیلم پرفروش ابرقهرمانی تاریخ تبدیل شود.

علاوه بر اسکارلت جوهانسون، بازیگران مشهوری مانند رابرت داونی جونیور، مارک رافلو، کریس همسورث، کریس ایوانز، تام هالند، بندیکت کامبربچ، چادویک بوزمن و جاش برولین در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. پس ازآنجاکه بازیگران بسیار مطرح در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند، می‌توان از آن انتظار فروش فوق‌العاده‌ای را هم داشت.

پرستیژ (The Prestige)

بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون

فیلم پرستیژ به دلیل بازیگری فوق‌العاده اسکارلت جوهانسون، یکی از بهترین آثار این بازیگر شناخته می‌شود و توانست امتیاز 8.5 را در وب‌سایت IMDB از آن خود کند. این فیلم توسط کریستوفر نولان کارگردانی شده است و همین فرد با همکاری جاناتان نولان آن را نگاشته‌اند.

فیلم پرستیژ که در سال 2006 روی پرده‌های سینما رفت و به‌عنوان یکی از بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون محسوب می‌شود. این اثر از روی رمانی با همین نام اقتباس شده است. برای ساخت این فیلم نزدیک به 40 میلیون دلار هزینه شد و توانست فروش نسبتاً خوبی نزدیک به 110 میلیون دلار داشته باشد.

این فیلم که توانست نظر اغلب مخاطبان و منتقدان را به سمت خود جلب کند، ژانر علمی تخیلی و دلهره‌آور دارد. این فیلم درباره دو شعبده‌باز با نام‌های رابرت انجییر با نقش‌آفرینی هیو جکمن و آلفرد بوردن با بازی کریستین بیل است که دستیار یک شعبده‌باز حرفه‌ای به نام جان کارتر بودند. بعد از مدتی، رابطه دوستانه آن‌ها از هم پاشیده و به دشمنان یکدیگر تبدیل می‌شوند.

اگر به فیلم‌های دلهره‌آور به‌خصوص در ژانر شعبده‌بازی علاقه دارید، فیلم پرستیژ می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. اسکارلت جوهانسون به‌زیبایی در این فیلم نقش‌آفرینی کرده است و به همین دلیل هم ما این مورد را در لیست امروز آورده‌ایم.

بیوه سیاه (Black Widow)

بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون
بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون

یکی دیگر از فیلم های برتر اسکارلت جوهانسون طرفداران بسیار زیادی دارد، فیلم بیوه سیاه به کارگردانی کیت شورتلند است. مسئولیت نویسندگی این فیلم هم برعهده اریک پیرسون بوده است.

شاید این فیلم از نظر امتیاز منتقدان، نتوانسته باشد نمره خیلی بالایی به دست بیاورد؛ بااین‌حال، بیوه سیاه برای علاقه‌مندان به اسکارلت جوهانسون و فیلم‌های مارول یک اثر سرگرم‌کننده و از بهترین فیلم های مارول در سال 2021 به شمار می‌رود. بودجه تولید این فیلم نزدیک به 200 میلیون دلار اعلام شده است و توانسته نزدیک به 322 میلیون دلار فروش داشته باشد.

این اثر که یکی از بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون است، حول محور شخصیت ناتاشا رومانوف (بیوه سیاه) جریان دارد. اگر طرفدار فیلم‌های ابرقهرمانی و دنیای مارول باشید، احتمالاً با این شخصیت آشنا هستید. بااین‌حال، فیلم بیوه سیاه (Black Widow) اولین اثری است که با محوریت این شخصیت مشاهده می‌کنیم. پس اگر به دنیای مارول و سینمایی ابرقهرمانی علاقه دارید، احتمال زیاد جذب فیلم بیوه سیاه با بازیگری اسکارلت جوهانسون، فلورنس پیو، دیوید هاربر و اولگا کوریلنکو خواهید شد.

زیر پوست (Under the Skin)

بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون
بهترین فیلم های Scarlett Johansson

یکی دیگر از بهترین فیلم های Scarlett Johansson که در سال 2013 روی پرده‌های سینما رفت، زیر پوست (Under the Skin) نام دارد که توسط جاناتان گلیزر کارگردانی شد. این فرد با همکاری والتر کمپر، وظیفه نویسندگی فیلم مذکور را برعهده داشتند. از مهم‌ترین بازیگران این فیلم می‌توان به اسکارلت جوهانسون، کریشتف هادک، جرمی مک ویلیامز و دوگی مک‌کانل اشاره کرد.

نسبت به موارد قبلی، اسکارلت جوهانسون در این فیلم نقش متفاوت‌تری دارد. وی در این فیلم نقش یک زن فضایی را ایفا می‌کند که برای مردان، نقشه‌های شومی در سر دارد. جوهانسون در این فیلم نقش شخصیت اصلی را بر عهده دارد یک زن فضایی بوده که بعد از وسوسه کردن و بیهوش کردن مردان، آن‌ها را به قتل می‌رساند. این ماجرا تا زمانی ادامه دارد که یکی از مردها حرف‌های او را باور نکرده و در مقابل وی ایستادگی می‌کند.

یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت و جذابیت این فیلم، بازی بازیگران آن است و به همین دلیل هم این مورد را به‌عنوان یکی از بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون می‌شناسیم. اگر شما هم به فیلم‌های علمی تخیلی علاقه دارید، به احتمال زیاد جذب فیلم زیر پوست خواهید شد.

فیلم مذکور از رمانی با همین نام اقتباس شده است. بااین‌حال، فیلم مذکور نتوانست به‌خوبی دیده شود و با وجود هزینه 13 میلیون دلاری برای تولید آن، نتوانست بیشتر از 8 میلیون دلار فروش داشته باشد.

سؤالات متداول

بهترین فیلم‌های اسکارلت جوهانسون کدام‌اند؟

اسکارلت جوهانسون تاکنون فیلم‌های متعددی بازی کرده است و از بهترین آن‌ها، می‌توان به مواردی مانند داستان ازدواج، گمشده در ترجمه و انتقام‌جویان اشاره کرد. علاوه بر این، نقش‌آفرینی بازیگر مذکور در فیلم‌هایی مانند پرستیژ و یا زیر پوست هم بسیار زیبا بودند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره‌ی بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون چیست؟ به نظر شما چه فیلم‌های دیگری می‌توانند در این فهرست قرار بگیرند؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: rottentomatoes

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    آخه این زنیکه فاحشه بدکاره قیافه ای هم نداره که

    پاسخ

    گربه دستش به گوشت نمیرسه…. یه نگاه توی آئینه بنداز ، برای کسی که فرق دوغ و دوشاب نمیدونه، جز فحش و ناسزا کاری بلد نیست اگهگربه دستش به گوشت نمیرسه…. یه نگاه توی آئینه بنداز ، برای کسی که فرق دوغ و دوشاب نمیدونه، جز فحش و ناسزا کاری بلد نیست اگه اون چیزای که تو گفتیهم باشه به کسی ضرر نزده اما کمک هایی که به همنوعانش کرده بیشتر تو چشمه ،آخرین کمک مالیت کی بود دهان گشاد

    پاسخ