;
coinex

قیمت پیکسل واچ مشخص شد؛ چیزی بین گلکسی واچ و اپل واچ!

قیمت پیکسل واچ فاش شد. ساعت هوشمند گوگل یکی از موردانتظارترین گجت‌های سال جاری است که شایعات زیادی درباره آن منتشر شده است.

این اطمینان وجود دارد که گوگل اولین گجت پوشیدنی خود را در سال جاری عرضه خواهد کرد. با این حال، زمان عرضه آن و همچنین میزان هزینه‌ای که برای خرید آن باید پرداخت شود برای همه جای سوال داشت. به لطف افشای اطلاعات توسط 9to5Google، احتمالاً پاسخ‌هایی هر چند جزئی برای هر دو سوال داشته باشیم. به گفته 9to5، قیمت گوگل پیکسل واچ در مدل با اتصال سلولی LTE می‌تواند حدود 399 دلار باشد.

متأسفانه این منبع، اطلاعاتی درباره قیمت سایر انواع ساعت‌های گوگل ارائه نمی‌دهد. با این حال، از نظر تئوری، پیکسل واچ بدون اتصالات LTE ارزان‌تر خواهد بود. احتمالاً بین 299 تا 349 دلار قیمت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند 2022

قیمت پیکسل واچ

نکته قابل توجه در زمینه قیمت‌های ساعت‌های هوشمند، قیمت 399 دلاری اپل واچ سری 7 بدون اتصال LTE است. این بدان معناست که قیمت گوگل پیکسل واچ در مقایسه با سری اپل واچ بسیار رقابتی‌تر خواهد بود.

با این حال، قیمت گلکسی واچ 5 مجهز به LTE، که سیستم عاملی مشابه پیکسل واچ دارد و از دستگاه‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کند، از 329 دلار شروع می‌شود. این خبر بدی برای گوگل است زیرا باید مستقیماً با پرچمدار جذاب سامسونگ رقابت کند حال آنکه 70 دلار گرانتر است.

قیمت پیکسل واچ

همچنین برند فرعی گوگل، Fitbit، دارای یک ساعت هوشمند بسیار قوی به نام Fitbit Sense 2 است که قیمت آن 299 دلار است. البته Sense 2 دقیقاً مشابه همان محصول گوگل نخواهد بود و با Wear OS عرضه نمی‌شود.

در نهایت، گزارش 9to5 نشان می‌دهد که گوگل احتمالاً پیکسل واچ را همزمان با عرضه گوشی‌های سری پیکسل 7 رونمایی خواهد کرد. این بدان معنی است که شرکت گوگل احتمالاً محصولات را در دو زمان جداگانه عرضه نخواهد کرد، که با توجه به اینکه انتظارات برای پیکسل واچ بسیار زیاد است، حرکت جالبی خواهد بود.

اگرچه گوگل هنوز چیزی را تایید نکرده است، اما ما انتظار داریم که این دستگاه‌های جدید در اواخر سپتامبر (اوایل مهر) یا اوایل اکتبر (اواسط مهر) عرضه شوند. در همین زمان، شرکت اپل، اپل واچ سری 8 را در تاریخ 7 سپتامبر (16 شهریور) در رویداد تایید شده خود رونمایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قیمت پیکسل واچ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر