;
coinex

جانی دپ با لباس فضانوردی در مراسم MTV ظاهر شد [+فیلم]

جانی دپ با لباس فضانوردی در مراسم MTV ظاهر شد. این فیلم در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

جانی دپ به طور غیرمنتظره ای با لباس فضانوردی را برای جوایز موسیقی ویدئوی ام تی وی ظاهر شد. جانی دپ بازیگر مشهور و پرحاشیه هالیوود دیشب در مراسم جوایز بهترین موزیک ویدئوی سال ۲۰۲۲ در ظاهری متفاوت حاضر شد. البته او به صورت فیزیکی در این لباس نبود، اما چهره‌اش به صورت دیجیتالی در کلاه فضانوردی که در بالای صحنه شناور بود ظاهر شد.

مراسم اهدای جوایز ویدئو موسیقی ام‌تی‌وی که به اختصار به آن VMAs نیز می‌گویند، یکی از مراسم اهدای جوایز است که متعلق به شبکه‌ی ام‌تی‌وی می‌باشد و در آن بهترین‌های موزیک ویدئوها معرفی می‌شوند که در شب گذشته، مراسم VMAS برگزار شد.

جانی دپ با لباس فضانوردی در مراسم MTV ظاهر شد [+فیلم]

پس از یک محاکمه هیجان انگیز شش هفته ای و پس از هفته ها شهادت جانی دپ و امبر هرد، دوستان آن زوج، شاهدان متخصص در پرونده دادگاه ویرجینیا، هیئت منصفه به نفع جانی دپ، رای دادند. به دپ غرامت ۱۰ میلیون دلاری و ۵ میلیون دلار دیگر به عنوان غرامت تنبیهی تعلق گرفت. حالا جانی دپ در مراسم اهدای جوایز موزیک ویدیو MTV 2022 (VMA) در روز یکشنبه در نیوجرسی حضوری غافلگیرکننده داشت و توجه میلیون ها بیننده این مراسم را به خود جلب کرد؛ او به صورت مجازی به عنوان شخصیت مشهور «ماه» Moon در این مراسم ظاهر شد.

این اولین حضور دپ در انظار عمومی از زمان پیروزی او در دادگاه بر همسر سابق امبر هرد در ژوئن سال جاری بود. پس از افتتاحیه مراسم، یک فضانورد با تصویر دیجیتالی از دپ از پشت بام (تصویر برای مجسمه وی ام ای استفاده شده است) پایین آمد.

این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

چهره دپ به صورت دیجیتالی در داخل کلاه ایمنی یک مرد فضایی، الهام‌بخش مجسمه VMAs Moon Person، نشان داده میشد. او در طول مراسم زنده اقدام به گفتن لطفه نیز کرد. ستاره «دزدان دریایی کارائیب» در ابتدای نمایش به شوخی گفت: «من به کار نیاز داشتم.» در ماه ژوئن، دپ در دعوای حقوقی خود با هرد که او را به آزار فیزیکی متهم کرده بود، تقریباً یک پیروزی کامل به دست آورد. دپ ضربه زدن به او یا هر زن دیگری را تکذیب کرد.

اخبار بیشتر:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر