;
coinex

خرید استودیو بازی سازی Savage توسط سونی

هرمن هالست، رئیس PS Studios از توافق قطعی برای خرید استودیو بازی سازی Savage توسط سونی خبر داد. با این خبر امکان افزایش مخاطبان پلی استیشن وجود دارد.

اخیراً خبر خرید استودیو بازی سازی Savage توسط سونی و اضافه شدن آن به مجموعه استودیوهای پلی استیشن منتشر شده است. رییس استودیوهای جهانی پلی استیشن، آقای هرمن هالست، معتقد است که این استودیو از تیمی به شدت با استعداد و خلاق تشکیل شده است. این افراد بنابر گفته هالست سال‌ها تجربه ساخت بعضی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی را دارند.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین بازی های زامبی برای اندروید و آیفون

خرید استودیو بازی سازی Savage توسط سونی

هالست در ادامه اظهارات خود بر عقیده‌ای تاکید دارد که این عقیده بر گردآوری افراد مختلف در تیم استودیو Savage به منظور ارائه ایده‌های جسورانه جهت ساخت بازی‌های جذاب برای مخاطبان در مناطق مختلف دنیا اشاره دارد.

استودیوهای بازی سازی Savage در دو شهر برلین کشور آلمان و هلسینکی کشور فنلاند قرار دارند. بنابر نظر رئیس استودیوهای پلی استیشن سونی، این استودیو همواره به دنبال نوآوری و گسترش روزافزون مخاطبان پلی استیشن است، تا به محبوبیت بیشتر این کنسول بازی در جهان کمک کند.

خرید استودیو بازی سازی Savage توسط سونی

هالست ضمن تاکید مجدد بر گسترش فعالیت‌های شرکت سونی در بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی، اعلام کرد که به هیچ وجه نباید به علاقه‌ای که به ساخت بازی‌های داستانی تک‌نفره (کنسولی) داریم و تعهد خود به جامعه مخاطبان پلی استیشن، خدشه‌ای وارد کنیم. وی ادامه داد که بخش بازی‌های موبایلی استودیوهای پلی استیشن شرکت سونی کماکان مستقل از فعالیت‌های استودیوهای سازنده بازی‌های کنسولی ادامه خواهد داد.

میکایل کتکاف، مدیرعامل استودیوهای بازی سازی Savage ضمن ابراز خرسندی از پیوستن به مجموعه‌ی استودیوهای پلی استیشن اعلام کرد که در سال‌های آینده تیم تحت نظر او به ساخت بازی‌های جدید خواهد پرداخت و توانایی بهره‌مندی از سری بازی‌های پلی استیشن برای تولید آثار تازه در پلتفرم موبایل را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره خرید استودیو بازی سازی Savage توسط سونی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر