;
coinex

بهترین بازی های زامبی برای اندروید و آیفون [24 بازی موبایلی زامبی محور]

بهترین بازی های زامبی برای علاقه مندان به این سبک بازی‌ها در ادامه توسط تکراتو معرفی شده است. بازی‌های زامبی محور که در ادامه معرفی شده‌اند برای هر دو مدل گوشی اندروید و آیفون مناسب هستند.

در این چند سال بازی‌های زامبی برای کامپیوتر و موبایل پرتعداد و متنوع بوده‌اند اما هر کدام تجربه‌های متفاوتی را به همراه دارند. ازبین‌بردن زامبی‌ها همواره هیجان‌انگیز بوده و توجه بسیار بازیکنان به این مقوله باعث ساخت بازی‌های متفاوتی حول این موجودات دوست‌داشتنی شده است. برای تجربه یک بازی زامبی محور در تمام روزهای سال می‌توان خود را در دنیای ترسناک آن‌ها غرق کرد.

بهترین بازی های زامبی

بازی‌های ترسناک همواره طرفداران منحصر به فرد خود را دارند. اگر از این دسته افراد علاقمند به بازی‌های زامبی و ترسناک هستید، ین مطلب را از دست ندهید. در ادامه لیستی از بهترین بازی های موبایلی زامبی محور برای شما معرفی شده است تا بتوانید بهترین‌ها را انتخاب کنید و از بازی کردن لذت ببرید.

2 The Walking Zombie

بهترین بازی های زامبی
بهترین بازی های زامبی

اگر به دنبال بازی هستید که بخش داستانی را کمی جدی‌تر گرفته باشد، بازی The Walking Zombie 2 انتخاب خوبی است و همزمان با جلو رفتن گیم‌پلی با کارکترهای مختلفی روبرو می‌شوید و دیالوگ‌هایی بین شما شکل می‌گیرند که داستان‌های افراد مختلف را روایت می‌کنند.

جنگیدن در این بازی را با ماهیتابه شروع می‌کنید که هرچه باشد از جنگیدن با دست خالی بهتر است، اما پس از کشتن چند زامبی و به دست آوردن امتیاز می‌توانید یک سلاح واقعی دریافت کنید.

هرچه امتیازات بیشتری کسب کنید، لول کاراکتر هم بالاتر می‌رود و سلاح‌ها و آیتم‌های بهتری در دسترس قرار می‌گیرند. این بازی یکی از بهترین بازی های موبایلی زامبی محور است.

بهترین بازی های زامبی محور اندروید و آیفون در ادامه معرفی شده‌اند. این بازی‌ها بر روی هر دو پلتفرم اندروید و iOS قابل اجرا هستند. این بازی‌های بسیار جذاب هستند و می‌توانید لحظات خوشی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2022

Unkilled

بهترین بازی های زامبی
بهترین بازی های زامبی

این بازی از جمله بازی های زامبی برای  iOSو اندروید است. یک بازی مهیج اکشن از خالق بازی محبوب Dead Trigger است و یکی از پرطرفدارترین بازی‌های سبک اکشن و تیراندازی موبایلی محسوب می‌شود.

در بازی Unkilled شما برای یک موسسه غیر نظامی به نام Wolf Pack کار می‌کنید و باید مانع پخش هرچه بیشتر ویروس در دنیا شوید. ویروسی که در سرتاسر شهر پخش شده و ممکن است هرلحظه موجب نابودی کل دنیا شود. «کشته نشده» بازی بسیار مهیجی است و هرکسی که به بازی‌های تیراندازی علاقه داشته باشد را جذب خود می‌کند.

Into the Dead 2

بهترین بازی های زامبی
بهترین بازی های زامبی

این بازی یکی از بهترین بازی های زامبی محور اندروید و آیفون است و گرافیک این بازی بالا و محوریت داستانی دارد. شما طی 60 مرحله برای پیدا کردن خانواده خود از بین هزاران زامبی رد خواهید شد.

Into the Dead 2 نسخه دوم بازی اکشن به سوی مرگ از استودیوی بازیسازی PIKPOK است که بصورت رایگان منتشر شده است. به آخرالزمان زامبی‌ها سفر کنید تا خانواده خود را نجات دهید. به انواع سلاح های قدرتمند مجهز شوید و هر کاری که لازم است برای زنده ماندن انجام دهید.

شما باید با زامبی هایی که قصد کشتن شما و نابود کردن دنیا را دارند و روز به روز نیز قوی‌تر و قدرتمندتر از پیش می‌شوند مقابله کنید. از ابزارهایی که دارید به هر نحوی که می‌توانید استفاده کنید تا جلوی آنها را بگیرید. این بازی محبوب از بهترین بازی های موبایلی زامبی محور است.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2021

Last Day on Earth

بهترین بازی های زامبی
بهترین بازی های زامبی

هجوم زامبی‌ها تنها یک بخش کوچک ماجرا در این بازی است و در حقیقت بیشترین چالش روبرو شدن با سایر بازماندگان است. حمله به اقامتگاه و دزدی منابع شما یا از آن بدتر حمله مستقیم به شما برای غارت هر آنچه دارید، چالشی است که باید با ساخت پناهگاهی مقاوم با آن مقابله کنید.

دشمنان در هر کجای بازی انتظارتان را می‌کشند و شما نیز در صورتی که شکارچی نباشید، حتما شکار خواهید شد. این بازی سعی دارد تا جهانی واقعی و آخرالزمانی را تداعی کند، در این جهان در کنار زامبی‌ها و انسان‌ها همچنین حیات وحش نیز نقش مهمی ایفا می‌کند.

شما می‌توانید با شکار حیواناتی مانند گوزن، از گوشت آنها برای زنده ماندن استفاده کنید و با پوست آن پوششی را برای خود آماده کنید. این بازی از بازی های زامبی برای  iOSو اندروید است.

Dead Trigger 2

بهترین بازی های زامبی

وقتی که جهان را ویروسی مرگبار احاطه کند، دیگر زمانی برای از دست دادن نخواهد بود، با دانلود بازی DEAD TRIGGER 2 که به صورت بقاء توسعه داده شده و گیم پلی آن با عناصر اکشن همراه شده است، زمان کمی برای فرار از ویروس مرگبار زامبی در دسترس خواهد بود، تنها یک ثانیه دیر عمل کردن کافی خواهد بود تا یکی از افرادی شوید که آلوده شده و اکنون دیگر نمی‌توان به آن‌ها انسان گفت!

این بازی جذاب و مهیج یکی از برترین بازی های زامبی آیفون و اندروید است. انباری از سلاح‌های مرگبار و کشنده در دسترس شخصیت‌ها خواهد بود تا با انتخاب‌هایی هوشمندانه بتوانند دشمنان خود را که روح آن‌ها را شیطان ربوده، به درک واصل کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های استراتژیک 2021

The Walking Dead

بهترین بازی های زامبی

شخصیت اصلی و قابل کنترل این بازی که یکی از بهترین بازی های زامبی محور اندروید و آیفون است، «لی اورت» نام دارد که به دلیل قتل سناتوری که با زن وی رابطه داشته، دستگیر می‌شود.

در هنگام انتقال او به زندان، ماشین حمل او با موجودی به نام زامبی برخورد می‌کند؛ در ادامه داستان، او با دختری به نام کلمنتان آشنا می‌شود و به دلیل وجود زامبی‌ها، مجبور می‌شود که او را با خود همراه کند.

«کلمنتان»، جزو دیگر شخصیت‌های پایه و اصلی بازی است. لی اورت، به عنوان تنها شخصیت قابل کنترل بازی، مجبور می‌شود برای نجات کلمنتان دست به کارهایی بزند، تا او را از خطرها دور کند؛ و این کارها باعث شکل‌گیری داستان مردگان متحرک و در آخر داستان باعث به‌وجودآمدن چند پایان در بازی می‌شود. این بازی قابلیت چندنفره شدن یا آنلاین بازی کردن را ندارد.

Zombie Gunship Survival

بهترین بازی های زامبی

این بازی یکی از جدیدترین و بهترین بازی های زامبی محور اندروید و آیفون است. در این نسخه مکانیزم‌های نسخه اول همچنان حفظ شدند، شما در یک هواپیما AC-130 هستید و باید برای نجات مردم زامبی‌ها را به رگبار ببندید و نیروهای زمینی را پشتیبانی کنید.

علاوه بر این برخی موارد جدید مثل امکان ساخت یک پایگاه، اعزام نیروها و سربازها و همچنین اسلحه‌های جدید هم به این نسخه اضافه شدند. گرافیک بازی هم برای یک بازی موبایل قابل قبول است و در کل با دانلود این بازی می‌توانید یک تجربه منحصر به فرد در ژانر بهترین بازی های موبایلی زامبی محور داشته باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های ایکس باکس وان 2021

Kill Shot Virus

بهترین بازی های زامبی

این عنوان یکی از برترین بازی های زامبی آیفون و اندروید در سبک اول شخص است که به تازگی عرضه شده و تعداد بی‌شماری زامبی برای کشتن در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین گرافیک این بازی در سطح بسیار بالایی است، کنترل‌های آن ساده هستند و قابلیت مولتی‌پلیر هم دارد.

در مجموع 100 مرحله مختلف پیش رویتان قرار دارد که در طول هرکدام از آن‌ها می‌توانید ابزار و تجهیزات متنوعی را جمع آوری کرده و شخصیتتان را آپدیت کنید. این بازی رایگان است و البته مشکلات سایر بازی‌های رایگان مانند تبلیغات زیادی و آزاردهنده در آن هم وجود دارد. این بازی جذاب یکی از بهترین بازی های زامبی است.

Dead Effect 2

بهترین بازی های زامبی

Dead Effect 2 نسخه دوم بازی اثر مرده ساخت کمپانی BadFly Interactive بوده که یک بازی اکشن و ترسناک و بهترین بازی زامبی اندروید این لیست است! اثر مرده 2 مرزهای بازی‌های موبایل را به سطح دیگری برده است؛ چرا که جدا از اینکه از کیفیت فوق‌العاده بالایی برخوردار است، یک بازی کنسولی اکشن و نیز علمی تخیلی بوده که از عناصر RPG (نقش‌آفرینی) بهره می‌برد.

Dead Effect 2 یکی از بهترین، هیجان‌انگیزترین و پرطرفدارترین و گرافیکی ترین بازی زامبی اندروید و آیفون به صورت اول شخص است که در آن شما باید با سلاح‌های قدرتمندی که در اختیارتان قرار می‌گیرد به نبرد با زامبی‌های ترسناک بروید.

گرافیک خیره‌کننده، کیفیت صداگذاری عالی و حرفه‌ای، صحنه‌های مختلف حمله زامبی و زامبی‌های فوق‌العاده ترسناک همگی دست به دست هم داده‌اند تا تجربه واقعی‌ترین بازی جنگ با زامبی را در موبایل‌تان تجربه کنید. به همین دلیل است که این بازی را صدر نشین لیست بهترین بازی زامبی این مقاله و بطور کلی یکی از برترین بازیهای زامبی برای موبایل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های PS4 در سال 2021

Plants vs Zombies 2

بهترین بازی های زامبی

یکی دیگر از بهترین بازی های زامبی محور اندروید و آیفون «گیاهان در برابر زامبی‌ها» است. در بازی جالب و محبوب Plants vs Zombies 2 زامبی‌ها به خانه شما حمله‌ور شده‌اند و می‌بایستی از خانه‌ خود در مقابل آن‌ها توسط گیاهان مختلف دفاع کنید. با انواع ابزارهای مختلف همچون بمب‌های گیلاس و دیوار باید جلوی زامبی‌ها ایستاده و از رسیدن به خانه‌ خود جلوگیری کنید.

اگر از طرفداران بازی‌های برج دفاعی باشید و نسخه‌ اول این بازی را تجربه کرده‌اید، قطعا نسخه‌ دوم بازی فوق نیز برایتان جالب توجه و هیجان‌انگیز خواهد بود.

باید از قدرت تفکر خود تا می‌توانید استفاده‌ کامل را ببرید و با مهارت‌های خاص زامبی‌ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید. بازی زامبی و گیاهان جزء بهترین بازی های زامبی محسوب می‌شود و برای همه‌ سنین جالب خواهد بود.

Zombie Smasher

بهترین بازی های زامبی برای اندروید و آیفون

اگر با زامبی‌ها آشنا باشد، احتمالا بدانید که مبارزه با آن‌ها بسیار سخت است و معمولا شخصیت‌های فیلم و سریال یا بازی‌ها برای کشتن یک زامبی کارهای بسیار سختی را انجام خواهند داد. با این حال در بازی Zombie Smasher زامبی‌ها بسیار بامزه طراحی شده‌اند و مهمتر اینکه با یک انگشت می‌توانید آن‌ها را لِه کنید.

گیم پلی این بازی بسیار ساده است و فقط باید روی نمایشگر ضربه بزنید تا انگشت شما روی زامبی‌ها فرود بیاید و آن‌ها را از بین ببرید. با این وجود به مرور زمان تعداد زامبی‌ها بسیار بیشتر می‌شود و در نتیجه بازی نیز پیچیده‌تر خواهد شد و چالش‌های بیشتری در هر مرحله خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های اندرویدی 2021

DEAD TARGET: Zombie Games 3D

بهترین بازی های زامبی

این بازی یکی از بازی‌های زامبی بسیار خوب دیگر محسوب می‌شود که در آن باید با استفاده از سلاح‌های مختلفی مانند رگبار یا حتی تک تیرانداز ارتش زامبی‌ها را نابود کنید.

داستان بازی به سال 2040 مربوط می‌شود که زامبی‌ها دنیای را فرا گرفته‌اند و شما به عنوان یک تیم از تک تیراندازها باید سلاح‌های خود را جمع‌آوری کنید و به جنگ زامبی‌ها بروید تا در نهایت باعث نجات بشر شوید.

LifeAfter

بهترین بازی های زامبی برای اندروید و آیفون

بازی LifeAfter از همان ابتدا با صحنه‌های سینمایی فوق‌العاده جذاب خود شما را جذب خواهد کرد. درست مانند بسیاری از بازی‌های مدرن در ابتدا این بازی نیز باید شخصیت خود را به طور کامل، با انتخاب جنسیت و ویژگی‌های دیگری طراحی کنید. همچنین می‌توانید یک سگ را طراحی کنید تا در برخی ماموریت‌ها به همراه شما ماجراجویی کند.

به طور کلی می‌توان گفت در بازی LifeAfter هدف اصلی شما نابود کردن زامبی‌ها نیست، بلکه باید تلاش کنید در دنیایی که توسط این ویروس نابوده شده به زندگی خود ادامه دهید.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های سرگرم کننده اندرویدی 2021

First Refuge: Z

بهترین بازی های زامبی

زامبی‌ها به سمت شما هجوم خواهند آورد. آیا می‌خواهید به یکی از آن‌ها تبدیل شوید یا برای بقا خود تلاش کنید. با این وجود برای زنده ماندن در بازی First Refuge: Z باید مبارزه کنید و با کاوش در مکان‌های درون بازی غنایم و آیتم‌های جدیدی کسب کنید.

در دنیای این بازی نیز مانند بسیاری از عناوین این لیست، انسان‌ها در شرف انقراض هستند. در سرتاسر زمین زامبی‌ها، گروه‌های شرور و سربازان دیده می‌شوند و قانون اصلی واضح و ساده است، هرکس قدرتمند و قوی باشد زنده می‌ماند!

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های اکشن اندروید 2021

Basketball vs Zombies

بهترین بازی های زامبی

تاکنون در این لیست بازی‌های شوتر و استراتژیکی متفاوتی را برای شما معرفی کرده‌ایم که داستان آن‌ها در دنیای زامبی‌ها رخ می‌دهد. با این وجود در Basketball vs Zombies که به نوعی می‌توان آن را سبک ورزشی معرفی کرد، بازی بسکتبال با دنیای زامبی‌ها ترکیب شده است! بازی در سه جمله کوتاه خلاصه می‌شود، اسلحه خود را بچرخانید، سر زامبی‌ها را جدا کنید و آن‌ها را به داخل سبد بستکبال بیندازید!

از جمله قابلیت‌های بازی علاوه بر طراحی پیکسلی زیبای آن می‌توان به مواردی مانند استفاده از سلاح‌های متفاوت برای جدا کردن سر زامبی‌ها مانند نیزه و چوب بیسبال، بیش از 50 پوسته مختلف برای شخصیت‌های بازی، وجود بیش از 60 سلاخ مختلف و موارد دیگری اشاره کرد.

Death Road to Canada

بهترین بازی های زامبی

نکته جالب بازی اکشن نقش آفرینی Death Road to Canada این است که هر بار آن را اجرا می‌کنید با سناریو و مکان‌های مختلفی مواجه خواهید شد اما در تمام آن‌ها یک هدف دارید.

باید از فلوریدا به کانادا سفر کنید آن هم در حالی که تمام شهر توسط زامبی‌ها تسخیر شده و باید سفر طولانی و پرمخاطره خود را با توجه به آن‌ها انجام دهید.

بازی طراحی پیکسلی دارد که همه چیز را عجیب‌تر می‌کند. شما نیز کنترل گروهی از افراد را در دست دارید که کارهای خود را با سرعت بسیار زیادی انجام می‌دهند و یک بار دیگر باید اشاره کرد که همه چیز از جمله مکان‌ها، رویدادها، شخصیت‌ها و حتی مهارت‌های بازیکنان کاملا تصادفی در نظر گرفته می‌شوند.

با وجود کنترل و طراحی بسیار ساده، با یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های مستقل موبایل مواجه هستیم که به شیوه کاملا جدید و متفاوتی بازیکنان را در دنیای پر زامبی‌های ترسناک و خطرناک قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: تاریخ انتشار بازی Halo Infinite + تریلر و سیستم پیشنهادی

This War Of Mine

بهترین بازی های زامبی برای اندروید و آیفون

داستان این بازی مربوط به زمان‌های جنگ است، اما نه از نگاه سربازان و فرماندهان جنگ، بلکه از دید مردمان جنگ‌زده. اگر به دنبال بهترین بازی زامبی جهان در سبک دوبعدی هستید بدون شک این بازی مناسب شماست.

سال‌های متوالی است که این بازی از بهترین بازی های زامبی موبایل محسوب می‌شود. یکی از مهم‌ترین عوامل در انتخاب بهترین بازی زامبی اندروید از دید منابع معتبر ابتدا خط داستانی جذاب و دوم گیم‌پلی هیجان انگیز و البته روان است.

Left To Survive: apocalypse

بهترین بازی های زامبی

دنیا در کنترل زامبی‌ها قرار دارد و دیگر حیات بشر آخرین نفس‌های گرم خود را می‌کشد. در همین دوران تلخ، گروهی از نجات‌یافتگان تصمیم به مبارزه گرفته‌اند و شما با نصب این بازی و انتخاب قهرمان خود، به کمک این نجات‌یافتگان خواهید رفت تا با ساخت منطقه قدرتمند و ارتقاء تجهیزات جنگی، زامبی‌ها را نابود کنید و دنیا را نجات دهید.

در این بازی شما توانایی‌های بسیاری از جمله استفاده از وسایل نقلیه را خواهید داشت که به جذابیت هر چه بیشتر گیم پلی بازی اضافه می‌کند.

بیشتر بخوانید: بازی فار کرای 6

Call of Duty:Black Ops Zombies

بهترین بازی های زامبی برای اندروید و آیفون

این بازی یادآور یک محیط نوستالژیک و بسیار ترسناک دنیای گیمینگ برای کاربران است. لذت نابود کردن زامبی‌ها و موزیک‌های پس‌زمینه‎‌ی فوق‌العاده بازی، شما را ساعت‌ها درگیر خود خواهد کرد.

در ابتدای بازی شما با یک اسلحه ساده و تعدادی گلوله محدود باید با زامبی‌ها مبارزه کنید، اما با پولی که با از بین بردن زامبی‌ها به دست می‌آورید قادر خواهید بود تفنگ و گلوله خریداری کنید و به ادامه جنگ خود بپردازید.

state of survival

بهترین بازی های زامبی

تصور کنید ۶ ماه از شیوع مریضی زامبی در شهر گذشته و دیگر نیرو و ارتشی برای دفاع از مردم بی‌پناه نمانده است. در این جنگ نا‌برابر فقط شما هستید که باید خودتان را نجات دهید.

زمان را هدر ندهید و همین حالا شروع کنید به ساختن، نجات دادن، جستجو و البته تعامل با دیگر بازماندگان این روز‌های تاریک و دلهره‌آور تا به کمک یکدیگر دوباره شهر را بسازید و از حمله‌های بی‌رحمانه این موجودات وحشی در امان بمانید.

در این بازی هدف شما این است که پناهگاهی امن بسازید و با قرار دادن انواع اسلحه و نیرو‌های دفاعی از حمله زامبی‌ها در امان بمانید. قطعاً state of survival بهترین بازی زامبی اندروید حال حاضر بر پایه‌ی استراتژیست.

بیشتر بخوانید: تاریخ انتشار Battlefield 2042 مشخص شد

z escape

بهترین بازی های زامبی برای اندروید و آیفون

وظیفه شما در این بازی حفاظت از چند بی‌گناه است که از دست زامبی‌ها در فرار هستند. یک هلیکوپتر که دارای تجهیزات جنگیست شما را سوار کرده، تا به کمک سلاح‌های مختلفی که در اختیار دارید از این موجودات بی‌گناه دفاع کنید.

می‌توانید ظاهر زامبی‌ها و یا حتی لباس آدمک‌ها را عوض کنید، تفنگ‌های جدید بخرید و از افراد بی‌گناه دفاع کنید. قطعاً بهترین بازی زامبی برای زمان‌هایی که فرصت زیادی برای بازی ندارید “Z escape” است، زیرا که با صرف کمترین وقت می‌توانید مراحل را بگذرانید و با نجات مردم بی‌گناه به مرحله‌های بعد راه پیدا کنید.

Pixel Zombie‏

بهترین بازی های زامبی

بازی Pixel Zombie‏ داستان جدیدی ندارد و همان سناریوی حمله‌ی زامبی‌ها به شهر را به کار گرفته تا بازیکنان به عنوان قهرمان در مقابل این مرده‌های متحرک بایستند و شهر را نجات بدهند.

هر چند که سازندگان بازی خلاقیتی در داستان به کار نبرده‌اند اما برای گیم‌پلی با دست پر به میدان آمده‌اند و مودهای مختلفی را در اختیار بازیکنان می‌گذارند.

اگر از کشتن زامبی‌ها خسته شدید می‌توانید از مودهای دیگر استفاده کنید که حتی کشتن اژدها را هم شامل می‌شوند. برای کشتن زامبی‌ها سلاح‌های متنوعی دارید اما باید تمام سعی خود را به کار ببرید تا کمترین آسیب به شما وارد شود و مدت زیادی زنده بمانید بنابراین استفاده به موقع از کیت‌های کمک‌های اولیه به کمکتان خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: دانلود بازی مختار ثقفی برای اندروید ،‌ آیفون و کامپیوتر 

Zombeast

بهترین بازی های زامبی

برای شنیدن عجیب‌ترین داستان زامبی محور دنیا آماده باشید زیرا بازی Zombeast داستان مردی را تعریف می‌کند که یک زامبی به او حمله کرده و حالا آلوده به ویروس است اما او که می‌خواهد طرف انسان‌ها باشد با نوشیدن قهوه در مقابل تبدیل شدن به زامبی مقاومت می‌کند.

نکته‌ی منحصر به فرد این بازی در تنوع زامبی‌ها است. در کل ۱۳ نوع زامبی در این بازی وجود دارند که هر کدام توانایی‌ها و نقطه ضعف‌های به خصوصی دارند. یک لیست کامل از زامبی‌ها در بازی وجود دارد که خصوصیات هر نوع را توضیح داده و بهترین اسلحه را برای رویارویی معرفی می‌کند.

Zombie Roadkill 3D

بهترین بازی های زامبی برای اندروید و آیفون

بد نیست یک بازی آرکید هم در لیست بهترین بازی‌های موبایل زامبی حضور داشته باشد و آن هم چیزی نیست جز Zombie Roadkill. همانطور که از اسم بازی می‌شود حدس زد باید سوار بر ماشین تا دندان مسلحتان از بین زامبی‌ها عبور کرده و تا جایی که می‌توانید دنیا را از وجود آن‌ها پاکسازی کنید.

گیم‌پلی در این خلاصه می‌شود: زامبی‌ها را زیر کنید، مراقب باشید زامبی‌ها شما را نکشند و اگر روی ماشینتان پریدند با اسلحه نصب شده روی خودرویتان از شر آن‌ها خلاص شوید. اگر قبلا بازی قدیمی Zombie Highway را روی موبایل بازی کرده باشید حتما با سبک و سیاق Zombie Roadkill هم آشنا هستید.

در این مطلب به بررسی و معرفی بهترین بازی های موبایلی زامبی محور پرداختیم. این بازی‌ها بسیار جذاب هستند و طرفداران بسیاری دارند. فرقی نمی‌کند که گوشی شما اندروید است یا آیفون زیرا برای هر دو مدل بازی‌هایی جذاب و مهیج طراحی و آماده شده اند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بهترین بازی های زامبی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)