;
coinex

علت مرگ همسر امین غلامی مشخص شد [+فیلم]

علت مرگ و فوت و درگذشت همسر امین غلامی خواننده مشخص شد. این موضوع در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

چند روز پیش امین غلامی خواننده سرشناس کشورمان در اینستاگرام خود ویدیویی از همسرش را به اشتراک گذاشته که با سر تراشیده خبر از پشت سر گذاشتن دوره شیمی درمانی او میداد. چندی پیش امین غلامی به خاطر بیماری سرطان همسرش با انتشار یک فیلم موهای خود را تراشید و اقدام وی همه را متاثر کرد.

امین غلامی نیز برای همدردی با همسرشان اقدام به تراشیدن موهای سر خود کرد و از مردم خواست که برای همسرش دعا کنند امروز صبح خبر رسید که همسر او جانش را از دست داده و فوت کرده است. در اتفاقی ناگوار همسر این خواننده جوان در هشتم شهریورماه ۱۴۰۱ درگذشت و گرد غم را بر زندگی او پاشید.

علت مرگ همسر امین غلامی خواننده مشخص شد [+فیلم]

امین غلامی خواننده ایرانی در دی ماه سال 1366 در تهران به دنیا آمد. او از کودکی نوازندگی پیانو رو آغاز نمود و در سن 14 سالگی در کنار عقیل اولین اثر خود را در مدرسه آهنگسازی کرد.پس از آن به طور حرفه ای موسیقی را دنبال کرد تا جایی که در نوازدگی پیانو، کی برد ، دف، تنبک به تسلط کامل رسید.امین غلامی از سال 1388 ترانه سرایی را نیز  آغاز کرد.

امین غلامی در مصاحبه درباره علت مرگ همسرش گفت:

حدودا یک سال درگیر سرطان بودیم، همسرم در ابتدا یک تومور داشت و تقریبا درمان شده بود. در انتهای سال ۱۴۰۰ همه چیز بهتر شده و داشتیم در جنگ با این بیماری پیروز می شدیم که متاسفانه در اردیبهشت سال ۱۴۰۱، نشانه هایی در همسرم بود که پس از مراجعه به پزشک متوجه تشدید بیماری در چند جای دیگر را درگیر کرده است. اخیرا پس از ۵ جلسه شیمی درمانی مجدد همسرم ویلچرنشین شده بود و با دستگاه اکسیژن تنفس می کرد اما هیچ کدام از ما امیدمان را از دست نداده بودیم و قصد داشتیم پس از تمام شدن دوره های شیمی درمانی، برای برطرف شدن مشکلات حرکتی همسرم رادیوتراپی و درمان های جدیدی را شروع کنیم.

ویدیوی زیر را تماشا کنید:

اخبار بیشتر:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |