;
coinex

تماس‌های صوتی واتساپ به ساعت‌های هوشمند می‌آیند!

یکی از مهم‌ترین مشکلات واتساپ برای کاربران Wear OS حل شد و به زودی امکان دریافت تماس‌های صوتی واتساپ در این سیستم‌عامل فراهم می‌شود.

واتساپ به غیر از امکان گفتگوی متنی و چت، قابلیت تماس تصویری و صوتی را هم دارد. اگر زیاد از تماس‌های صوتی واتساپ استفاده می‌کنید و یک سایت هوشمند با سیستم‌عامل Wear OS هم دارید، حتماً در جریان هستید که با این ساعت‌ها هیچ اعلانی برای تماس‌های صوتی ورودی دریافت نمی‌کنید.

حتی اگر موفق شوید تماس ورودی را قبول کنید، تماس شما قطع خواهد شد. این شرایط باعث ایجاد تجربیات کاربری بسیار نامطلوب شده و یکی از محدودیت‌های مهم برای کاربران Wear OS محسوب می‌شد. خوشبختانه حالا شرایط تغییر کرده و کاربران گلکسی واچ 4 یا 5 با Wear OS 3 می‌توانند از تماس‌های صوتی واتساپ استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: امکان سفارش غذا از واتساپ در هند ارائه شد

قابلیت پاسخ به تماس‌های صوتی واتساپ در سیستم‌عامل Wear OS

در واتساپ بتا که برای اندروید 2.22.19.11 و جدیدتر از آن منتشر شده، اعلان‌های تماس ورودی به صورت خودکار در گلکسی واچ نمایش داده می‌شود. حتی می‌توانید تماس را پاسخ داده و با استفاده از ساعت هوشمندتان با فرد مقابل گفتگو کنید.

در این حالت، لوگوی واتساپ روی صفحه ساعت نمایش داده می‌شود تا تماس‌های واتساپ از تماس‌های معمولی قابل تفکیک باشند. البته سایت 9to5Google مدعی شده که لوگوی واتساپ روی گلکسی واچ 5 که با پیکسل 6 جفت شده باشد، نمایش داده نمی‌شود.

تماس‌های صوتی واتساپ

پیاده‌سازی این تغییرات در گلکسی واچ 5 و واچ 4 تأیید شده اما ممکن است تجربیات کاربری در بعضی دیگر از ساعت‌هایی که با Wear OS 3 کار می‌کنند از جمله گلکسی واچ 5 پرو متفاوت باشد.

لازم به ذکر است که واتساپ اپلیکیشنی مخصوص Wear OS ندارد و قابلیت پاسخ به تماس‌های صوتی واتساپ با ساعت‌های هوشمند، به دلیل ایجاد تغییراتی در اپلیکیشن اندروید واتساپ فراهم شده است. در هر صورت این قابلیت می‌تواند بسیار مفید باشد و تجربیات کاربری را برای کاربران Wear OS 3 بسیار بهتر و لذت‌بخش‌تر می‌کنند.

گفتنی است که در حال حاضر امکان برقراری تماس‌های با Wear OS 3 وجود ندارد و فقط می‌توانید به تماس‌های ورودی پاسخ بدهید. کاربران گلکسی واچ‌هایی که با سیستم‌عامل Wear OS 3 کار می‌کنند و نسخه بتای جدید واتساپ را نصب کرده باشند می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند. به احتمال زیاد دیر یا زود این قابلیت در نسخه پایدار واتساپ هم پیاده‌سازی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره این پیشرفت واتساپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: androidpolice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر