;
coinex

تاریخ پخش انیمه Cyberpunk Edgerunners مشخص شد [+تریلر]

تریلری توسط شبکه‌ نتفلیکس منتشر شده و با این تریلر ، تاریخ پخش انیمه Cyberpunk Edgerunners مشخص شده است. این انیمه سریال 10 قسمتی خواهد بود.

استودیو CD Projekt RED اعلام کرده است که انیمه Cyberpunk Edgerunners در تاریخ 13 سپتامبر که مصادف با 22 شهریور است در 10 قسمت پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های 2022

تاریخ پخش انیمه Cyberpunk Edgerunners

ساعاتی پیش تریلر انیمه Cyberpunk Edgerunners توسط استودیو CD Projekt RED (سی‌دی پراجکت رد) منتشر شد و به همراه آن تاریخ پخش انیمه Cyberpunk Edgerunners نیز به بینندگان اعلام گردید. این استودیو به افرادی که به تماشای چشمک زن‌ها حساس هستند، هشدار داده است.

تاریخ پخش انیمه Cyberpunk Edgerunners

این انیمه توسط استودیو Trigger تولید شده است. خلاصه داستان به این صورت است: «این سریال داستانی مجزا از یک بچه‌ی خیابانی را در طول ۱۰ قسمت روایت می‌کند که در تلاش برای بقا در نایت سیتی است؛ شهری در آینده که دلبستگی زیادی به فناوری و ایجاد تغییر و اصلاح بدن دارد. این بچه که چیزی برای از دست دادن ندارد، با تبدیل‌شدن به یک اج‌رانر و قانون‌شکنی مزدور جان سالم به در خواهد برد».

هیرویوکی ایمایشی، سکان هدایت انیمه Cyberpunk Edgerunners را بر عهده دارد. کارگردان این انیمه سریالی، Gurren Lagann (گورن لاگان) است که قبلا کارگردانی انیمه Kill la Kill را انجام داده بود.

موسیقی این انیمه را «آکیرا یامائوکا» تولید می‌کند که این شخص با ساخت موسیقی بازی Silent Hill مشهور شده است. استودیو CD Projekt Red که تریلر این انیمه را منتشر کرده، سازنده‌ بازی‌های Cyberpunk 2077 و The Witcher است که در ساخت این انیمه هم نقش داشت. این استودیو فعالیت خود روی این پروژه را از سال 2018 شروع کرده است. در ادامه، تریلر انیمه Cyberpunk Edgerunners را مشاهده می‌کنیم:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تریلر و تاریخ پخش انیمه Cyberpunk Edgerunners چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر