;
coinex

تقلید روسیه از ایران در زمینه واردات با رمزارزها

نخست وزیر روسیه اظهار داشته که این کشور، ایران را سرمشق واردات با ارزهای دیجیتال قرار خواهد داد. باید منتظر باشیم ببینیم نتیجه تقلید روسیه از ایران چه خواهد شد؟

نشستی در روسیه با موضوع توسعه سیستم مالی داخلی برگزار شد و میخائیل میشوستین، دارایی‌های دیجیتالی را فرصت مناسب برای توسعه پرداخت‌های فرامرزی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:‌ جزئیات طرح واردات با ارز دیجیتال اعلام شد

تقلید روسیه از ایران در مورد رمزارزها

روز سه شنبه در طی نشست برگزار شده در روسیه، میخائیل میشوستین در مورد توسعه سیستم مالی داخلی، مسائلی را بیان کرد و بعد از آن در مورد دارایی‌های دیجیتال سخنرانی کرد و گفت رمزارزها شیوه امن برای پرداخت‌های فرامرزی به شمار می‌آیند.

تقلید روسیه از ایران در زمینه واردات با رمزارزها

میخائیل میشوستین دارایی‌های دیجیتال را فرصت عالی برای پرداخت‌های بی‌واسطه و مطمئن دانست و گفت این دارایی‌ها برای واردات و صادرات مناسب هستند. او ادامه داد که زیرساخت‌های فناوری و امنیت سایبری موسسات مالی اهمیت زیادی دارد.

اظهارات میشوستین چندی بعد از منتشر شدن خبری مبنی بر تایید استفاده از ارزهای دیجیتال برای واردات توسط وزارت صنعت معدن و تجارت ایران، بیان شده است.

پیش از این موضوع نیز، کشور روسیه در مورد ارزهای دیجیتال بررسی‌هایی انجام داده بود تا آن را به عنوان پرداخت‌های بین المللی مورد استفاده قرار دهند. رئیس بخش سیاست‌های مالی وزارت دارایی روسیه بیان کرد که ایده استفاده ارز ارز دیجیتال در مبادلات بین المللی به صورت کاملا جدی مورد بحث قرار گرفته می‌شود.

جالب اینجاست که این ایده، حتی از طرف کسانی که در مورد رمزارزها بدبین بودند و مدام از آن انتقاد می‌کردند، مورد حمایت واقع شده است. بزرگترین منتقد رمزارزها، راشا بانک روسیه (Bank of Russia) بود که هم اکنون از این ایده حمایت می‌کند.

رئیس بانک راشا بانک روسیه، الویرا نابیولینا در ماه ژوئن اعلام کرد به شرطی از رمزارزها به عنوان پرداخت بین المللی استفاده شود که به سیستم مالی داخلی روسیه وارد نشوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تقلید روسیه از ایران چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر