;
coinex

شناسایی مجرمان هک Kyberswap توسط بایننس

صرافی ارز دیجیتال Kyberswap در روز 1 سپتامبر با یک حمله اکسپلویت مواجه شد. صرافی بایننس با کمک مقامات قانونی در حال شناسایی مجرمان هک Kyberswap هستند.

تیم امنیتی بایننس طبق تحقیقات مستقل خود، دو مظنون را به عنوان مجرمان هک Kyberswap زیرنظر گرفته است. این دو مظنون به احتمال زیاد مسئول سرقت مجازی 265 هزار دلار دارایی Kyberswap هستند.

بیشتر بخوانید: آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

شناسایی مجرمان هک Kyberswap

صرافی بایننس به طور خود جوش و مستقل اقدام به بررسی پرونده هک 265 هزار دلاری صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال KyberSwap نمود. طبق بررسی‌های بایینس، دو مظنون شناسایی شدند.

شبکه صرافی Kyber در تاریخ 1 سپتامبر با حمله اکسپلویت frontend مواجه شد. این حمله به مهاجمان اجازه داد تا 265 هزار دلار از وجوه کاربران را به سرقت ببرند. همزمان با تحقیقات بایننس، صرافی KyberSwap جایزه 10 درصدی به سارق حمله هکری پیشنهاد داد. در صورتی که هکر وضعیت خویش را اصلاح نماید، حدود 40 هزار دلار انعام دریافت خواهد کرد.

شناسایی مجرمان هک Kyberswap‌ توسط بایننس

بایننس در آخرین تحقیق خود دو نفر را به عنوان مظنون پرونده شناسایی کرده است. به عقیده بایننس این دو فرد به احتمال زیاد مسئول سازماندهی عملیات هک Kyberswap هستند. چانگ پنگ ژائو (Changpent Zhao)، مدیرعامل بایننس، تأکید کرد که اطلاعات گزارش به تیم Kyber ارسال شده است.

بایننس در راستای شناسایی مجرمان هک Kyberswap با مجریان قانون نیز همکاری کرده است. تلاش دو طرف برای دستگیری هکرها ادامه دارد. بایننس که بزرگترین صرافی جهان از لحاظ حجم معاملات به شمار می‌رود، تلاش‌های فداکارانه‌ای برای کمک به سرمایه‌گذاران سایر اکوسیستم‌ها کرده است.

بایننس هم اکنون نقش برادر بزرگ را در فضای کریپتو بازی می‌کند. اقدامات امنیتی این صرافی از پلتفرم خود فراتر رفته و باعث افزایش امنیت کل اکوسیستم کریپتو شده است. در صورت موفقیت آمیز بودن تحقیقات بایننس، به احتمال زیاد یک طرح بازخرید برای سرمایه‌گذاران KyberSwap به وجود خواهد آمد.

مدیرعامل بایننس اخیراً به شایعات و ادعاهای نادرست منتقدان پاسخ داد. بسیاری از افراد اعتقاد دارند صرافی بایننس یک پلتفرم مجرمانه مستقر در چین است و به طور مخفیانه به دولت این کشور کمک می‌کند. CZ در پاسخ به این انتقادات گفت:

بزرگترین چالشی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم این است که ما و سایر صرافی‌‌ها به عنوان یک نهاد مجرمانه در چین معرفی شده‌ایم. مخالفان ما در غرب تمام تلاش خود را انجام می‌دهند که بایننس را به عنوان یک شرکت چینی معرفی کنند. بایننس هرگز به طور قانونی در چین ثبت نشده و از لحاظ فرهنگی نیز طبق قوانین این کشور عمل نکرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره شناسایی مجرمان هک Kyberswap توسط بایننس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر