;
coinex

گلکسی Wide 6 رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

شرکت سامسونگ، گلکسی Wide 6 را برای بازار کره رونمایی کرد. این گوشی به نوعی همان گوشی گلکسی A13 5G است که قبلاً برای بازار جهانی تولید شده بود.

شرکت سامسونگ در کره جنوبی از گلکسی Wide 6 رونمایی کرد. این محصول، مدل جدید گلکسی Wide 5 است که سپتامبر (شهریور) سال پیش معرفی شده بود. در این مدل هم مثل سری پیش از تراشه Dimensity 700 استفاده شده است. از جمله مشخصات گلکسی Wide 6 می‌توان به نمایشگر 90 هرتزی و دوربین 50 مگاپیکسلی اشاره کرد. در این مطلب به بررسی مشخصات، امکانات و قیمت گلکسی Wide 6 می‌پردازیم.

قیمت و مشخصات گلکسی Wide 6

گلکسی واید 6 نمایشگر ال‌سی‌دی 6.5 اینچی با رزولوشن HD+ 720×1600 و نسبت ابعاد 20 به 9 دارد. ناچ قطره‌ای روی صفحه نمایش این گوشی محل قرار گیری دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی آن است. در پنل پشت این دستگاه یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین ماکروی 2 مگاپیکسلی، یک دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی و یک فلش ال‌ای‌دی قرار دارد. این گوشی با سیستم عامل One UI که بر پایه اندروید 12 ساخته شده کار می‌کند.

گلکسی Wide 6
قیمت و مشخصات گلکسی Wide 6

گلکسی واید 6 مجهز به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و  تراشه Dimensity 700 است. رم 4 گیگابتی، 128 گیگابایت حافظه داخلی و اسلات کارت حافظه microSD از دیگر امکانات این محصول هستند.

امکانات امنیتی گلکسی واید 6 شامل قفل چهره و اسکنر اثرانگشت است که کنار گوشی قرار دارد. قابلیت نصب دو سیم کارت، پشتیبانی از شبکه 5G، وای‌فای 802.11ac، بلوتوث 5، جی‌پی‌اس، NFC، پورت USB-C و جک هدفون 3.5 میلی‌متری از جمله امکانات دیگر این گوشی هستند. ظاهراً این اسمارت فون نسخه‌ای از گلکسی A13 5G است که با برندی متفاوت در سایر بازارها عرضه شده است.

قیمت گلکسی Wide 6 که فقط برای کره جنوبی عرضه شده، حدود 256 دلار است و در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی عرضه می‌شود.

یبشتر بخوانید:

نظر شما درباره محصول جدید سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر