;
coinex

نماینده کنگره آمریکا : ممنوعیت کریپتوکارنسی‌ها به زودی رخ نخواهد داد

برد شرمن، عضو کنگره آمریکا، اعلام کرد که ممنوعیت کریپتوکارنسی‌ها به زودی رخ نخواهد داد. به عقیده شرمن، رمزارزها منجر به تسهیل تروریسم می‌شوند.

به گفته برد شرمن (Brad Sherman)، نماینده کنگره آمریکا، بسیار بعید است که دولت ایالات متحده به این زودی‌ها ارزهای دیجیتال را ممنوع کند. دارایی‌های دیجیتال همچنان از دید ایالات متحده کم اهمیت به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

ممنوعیت کریپتوکارنسی‌ها رخ نخواهد داد

برد شرمن، نماینده دموکرات‌ها در گفتگو با لس آنجلس تایمز (Los Angeles Times) به این نکته اشاره کرد که ممنوعیت کریپتوکارنسی‌ها به زودی رخ نخواهد داد. رئیس کمیته فرعی خدمات مالی مجلس آمریکا در مورد حمایت از سرمایه‌گذاران مدعی شد که دولت ایالات متحده رمزارزها را از همان ابتدای شروع فعالیت ممنوع نکرد، زیرا آن را بی‌اهمیت می‌دانست.

در حال حاضر پول و لابی زیادی پشت این صنعت وجود دارد، به همین دلیل، ممنوعیت ارزهای دیجیتال در آینده نزدیک غیرممکن به نظر می‌رسد.

نماینده کنگره آمریکا : ممنوعیت کریپتوکارنسی‌ها به زودی رخ نخواهد داد

برد شرمن، نگرانی خود از امکان سوء استفاده مجرمان ار ارزهای دیجیتال را بروز داد. به گزارش U.Today، شرمن بارها اعلام کرده بود که کریپتوکارنسی تروریسم و سایر فعالیت‌های شرورانه را تسهیل می‌کند.

شرمن در گذشته خواستار ممنوعیت کلی دارایی‌های دیجیتال شده بود. این موضوع وی را به یکی از سرسخت‌ترین منتقدان صنعت کریپتوکارنسی تبدیل کرده است. به عقیده شرمن ارزهای دیجیتال از حمایت آنارشیست‌هایی برخوردار است که از فرار مالیاتی حمایت می‌کنند.

برد شرمن در ماه جولای، منجر به عصبانیت حامیان ریپل (XRP) شد. در آن ماه رمزارز ریپل به عنوان یک دارایی امنیتی ثبت نشده معرفی شد.

ممنوعیت Tornado Cash

پروتکل بحث برانگیز Tornado Cash در ماه گذشته توسط دولت ایالات متحده آمریکا ممنوع اعلام شد. وزارت خزانه‌داری آمریکا پس از اینکه هکرهای کره شمالی مکرراً از تورنادو کش به عنوان روشی برای پولشویی استفاده کردند، این پروتکل را ممنوع کرد. به عقیده خزانه‌داری آمریکا، تورنادو کش یک تهدید مهم برای امنیت ملی به شمار می‌رود.

این ممنوعیت نشان داد که دولت ایالات متحده علی‌رغم تلاش‌های لابی‌گری قدرتمند، همچنان توانایی ممنوعیت کریپتوکارنسی‌ها را دارد. در کنگره آمریکا همچنان مقاومت‌های شدیدی برای وضع قانون کریپتوکارنسی‌ها وجود دارد.

تام ایمر (Tom Emmer)، جمهوری خواه علاقه‌مند به رمزارزها، خواستار توضیح وزارت خزانه‌داری در مورد تحریم‌های نقدی تورنادو کش کرد. به عقیده تام، ممنوعیت تورنادو کش پیامدهای گسترده‌ای برای صنعت کریپتوکارنسی خواهد داشت.

جروم پاول (Jerome Powell)، رئیس فدرال رزرو آمریکا در اکتبر گذشته اعلام کرده بود که تنظیم مقررات ارزهای دیجیتال ضروری است،‌ اما او ممنوعیت کامل کریپتوکارنسی‌ها را رد کرد. پاول در ماه مارچ امسال ارزهای دیجیتال را به عنوان وسیله‌ای برای حدس و گمان توصیف کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ممنوعیت کریپتوکارنسی‌ها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر