;
coinex

اضافه شدن 70 هزار آدرس اتریوم قبل از عملیات ادغام

داده‌های سایت تحلیلی Etherscan نشان می‌دهد که به طور میانگین 70 هزار آدرس اتریوم قبل از عملیات ادغام ETH از مکانیسم PoW به PoS ثبت شده است.

با آماده شدن اتریوم (ETH) برای بروزرسانی ادغام به مکانیسم اثبات سهام (PoS)، روز به روز فعالیت شبکه افزایش می‌یابد. بروزرسانی شبکه اتریوم به عنوان یک سیگنال سنتیمنتال صعودی در نظر گرفته می‌شود و حالا تعداد آدرس‌های منحصر به فرد اتریوم که قبل از رویداد 15 سپتامبر ساخته شده‌اند، رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید: اتریوم در سال 2022 ؛ پیش بینی قیمت، آینده و نقشه راه ETH

ثبت 70 هزار آدرس اتریوم قبل از ادغام

تا تاریخ 2 سپتامبر 2022، شبکه اتریوم 204,571,827 آدرس منحصر به فرد داشت. این میزان به طرز قابل توجهی از تعداد آدرس‌های اتریوم در 2 آگوست بیشتر بود. در ماه آگوست شبکه اتریوم میزبان 202,361,298 آدرس ثبت شده بود. طبق داده‌های Etherscan، به طور میانگین روزانه حدود 70 هزار آدرس اتریوم به شبکه اضافه شده است.

شایان ذکر است که آدرس‌های جدید تولید شده لزوما نشان‌دهنده فعال بودن آن‌ها و یا تعداد کاربران حاضر در شبکه نیست. سرمایه‌گذاران فردی گاهی اوقات بیش از دو آدرس کیف پول‌ اتریوم دارند.

اضافه شدن 70 هزار آدرس اتریوم قبل از عملیات ادغام

بازار رمزارزها همچنان در وضعیت نامناسب قرار دارد. علی‌رغم ریزش بازارهای مالی، اتریوم به لطف عملیات ارتقا در حال رشد است. عملیات Merge اتریوم مکانیسم این شبکه را از اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS) تغییر خواهد داد.

آنطور که به نظر می‌رسد، صاحبان 70 هزار آدرس اتریوم جدید در تلاش برای به دست آوردن بزرگترین آلت کوین بازار با قیمت پایین هستند. این افراد انتظار دارند قیمت ETH به لطف عملیات ادغام افزایش یابد. از لحاظ تکنیکالی، اتریوم موفق به شکست سقف کوتاه مدت خود شده است. این مورد نشان دهنده احتمال رشد قیمت ETH پس از عملیات ادغام است.

Santiment، پلتفرم تجریه و تحلیل بلاک چین، گزارش داده که معامله‌گران اتریوم بیشترین معاملات فروش را از تاریخ ژوئن 2021 بر روی این رمزارز باز کرده‌اند. سانتیمنت در توییت 30 آگوست خود گفت:

ناباوری معامله گران نسبت به اتریوم شدید است. اکثر کاربران در حال باز کردن معاملات فروش (Short) هستند. این حجم فروش در حال حاضر بالاترین میزان از ژوئن 2021 به شمار می‌رود.

با توجه به اینکه اکثر سرمایه‌گذاران اتریوم در حال زیان هستند، نظارت بر چگونگی تأثیر عملیات مرج اتریوم بر بازار نزولی فعلی جالب خواهد بود. طبق گزارشی که Finbold در 30 آگوست منتشر کرد، تعداد کیف پول‌های در ضرر اتریوم به بالاترین میزان ماهانه خود رسید. این اطلاعات بر اساس میانگین متحرک هفت روزه جمع‌آوری شده است.

برخی از تحلیلگران نسبت به آینده اتریوم و بالا رفتن قیمت این رمزارز پس از ادغام تردید دارند. اگر چه این ارتقا اتریوم را به یک دارایی ضد تورمی تبدیل می‌کند، آنتونی ترنچف (Antoni Trenchev)، یکی از بنیانگذاران پلتفرم وام‌دهی Nexo، خاطرنشان می‌کند که هیچ تضمینی وجود ندارد که ادغام منجر به افزایش قیمت شود.

به عقیده ترنچف، افزایش قیمت اتریوم به عملکرد بروزسانی این شبکه بستگی دارد. در صورتی که اولین بروزرسانی موفقیت آمیز نباشد، احتمال افزایش قیمت اتریوم کاهش می‌یابد.

اتریوم در حال تلاش برای حفظ منطقه 1500 دلاری خود است. به دلیل ریزش سنگین بازار کریپتوکارنسی حفظ ناحیه 1500 دلاری برای اتریوم به یک چالش بزرگ تبدیل شده است. در زمان نگارش این مقاله هر واحد اتریوم با قیمت 1550 دلار معامله می‌شود. قیمت این رمزارز در 24 ساعت گذشته حدود 2 درصد کاهش یافته است.

بیشت بخوانید:

نظر شما درباره اضافه شدن 70 هزار آدرس اتریوم قبل از عملیات ادغام چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: finbold

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر