;
coinex

اپل واچ اولترا معرفی شد ؛ سنگ تمام اپل در سری جدید

در حاشیه مراسم امروز اپل، سری جدید ساعت‌های اپل معرفی شدند اما در بین این سری، یک ساعت به شدت توجه‌ها را به خود جلب کرده؛ اپل واچ اولترا.

کوپرتینویی‌ها علاوه بر اپل واچ سری 8، در کنفرانس خبری خود از مدل کاملا جدید اپل واچ اولترا نیز رونمایی کردند. اپل واچ اولترا به طور خاص برای اهالی ورزش و افراد ماجراجو طراحی شده تا مقاومت بسیار بالایی داشته باشد. اپل واچ اولترا، مدل بزرگتر و با عمر باتری بهتر است. همچنین بدنه متفاوتی دارد که باید در برابر شرایط آب و هوایی خاص مقاومت کند.

بیشتر بخوانید: اپل واچ SE2 رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

مشخصات اپل واچ اولترا

این کیس از تیتانیوم هوافضا ساخته شده و اندازه آن 49 میلی متر است. این ساعت بسیار بزرگتر از ساعت‌های معمولی و همچنین بزرگتر از مدل‌های فعلی اپل واچ است. صفحه نمایش کاملاً مسطح و صاف است و از کریستال یاقوت کبود ساخته شده است که استحکام بسیار بالایی دارد.

این مدل جدید هنوز هم آن تاج آشنا را دارد اما یک دکمه اضافی برای دسترسی سریع به طیف وسیعی از ویژگی‌هایی که در این سری گنجانده شده، وجود دارد. برای مثال، می‌توانید از این دکمه برای علامت‌گذاری یک بخش استفاده کنید. دکمه‌ها طوری طراحی شده‌اند که حتی زمانی که دستکش می‌پوشید قابل استفاده باشند.

اپل واچ اولترا معرفی شد ؛ سنگ تمام اپل در سری جدید

Cellular یکی از ویژگی‌های استاندارد و پایه تمام مدل‌های Apple Watch Ultra است. عمر باتری در این سری می‌تواند به 36 ساعت برسد. اما یک ویژگی جدید بهینه‌سازی باتری نیز اواخر پاییز امسال ارائه خواهد شد که با روشن بودن این قابلیت می‌توانید به 60 ساعت عمر باتری امیدوار باشید.

کاربران همچنین یک صفحه ساعت جدید “Wayfinder” را تجربه خواهند کرد که دارای اطلاعات زیادی از جمله قطب‌نما در صفحه است. همچنین در این سری، چندین بند جدید نیز با این ساعت می‌آیند. بند Alpine که یک حلقه نایلونی دو لایه، مقاوم و همچنین منعطف است و می‌تواند گزینه جذابی برای طبیعت‌گردان باشد، بند rugged ocean که مخصوص ورزش‌های آبی است و بند lightweight trail که کاملا سبک و مناسب استفاده روزمره است.

اپل واچ اولترا معرفی شد ؛ سنگ تمام اپل در سری جدیدبلندگو در این سری کاملاً رسا است و می‌توان از آن به خوبی استفاده کرد و امکانات کاملاً جدیدی دارد. به عنوان مثال، می‌توانید از دکمه Action برای راه‌اندازی هشدار 86 دسی‌بل در زمانی که به کمک نیاز دارید استفاده کنید و بقیه را از حضور خود با خبر سازید.

میکروفون نیز برای شرایط آب و هوایی بد مانند باد و طوفان نیز بهبود یافته است و تمام نویز‌های اضافی را حذف می‌کند. همچنین قابلیت جدید تشخیص تصادف (crash detection) که در اپل واچ سری 8 وجود دارد، در این سری نیز گنجانده شده است.

در مورد بهبود GPS هم می‌توانیم بگوییم که اپل مانور زیادی بر روی این بخش داده است. دقت GPS در این سری بسیار افزایش یافته و اکنون می‌توانید جزئیات دقیق‌تری از لوکیشن خود را ثبت کنید؛ همچنین قابلیت tracking در این سری نیز کاملا بهبود یافته است.

اپل واچ اولترا همچنین تا عمق 100 متری در برابر آب مقاوم است و دارای عم‌ سنج داخلی است. همچنین دارای گواهینامه EN13319 است، به این معنی که می‌توانید از آن به عنوان یک کامپیوتر غواصی استفاده کنید.

اپل واچ اولترا معرفی شد ؛ سنگ تمام اپل در سری جدید

فراموش نکنید که در زیر آب نیز اطلاعات زیادی قرار است در دسترس شما قرار بگیرد؛ به طور مثال شما در چه عمقی از آب هستید، فشار آب دقیقا چقدر است و همچنین تمام مسیری که طی کرده‌اید از طریق اپل واچ اولترا ثبت و ذخیره خواهد شد.

اگر بخواهیم در مورد قیمت صحبت کنیم باید بگوییم که اپل واچ اولترا طبق اعلام اپل، ۷۹۹ دلار قیمت دارد و از امروز هم برای پیش‌فروش در دسترس است و در 23 سپتامبر به طور رسمی عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد سری اپل واچ اولترا چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: TechCrunch

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر