coinex
راهنمای خرید تکراتو

کشف بقایای یک خون آشام قرن هفدهمی در لهستان!

طبق اخبار و اطلاعات به دست آمده در قبرستانی در کشور لهستان بقایای یک خون آشام قرن هفدهمی با یک داس بر روی گردنش کشف شده است. داسی که بر روی گردن این خون آشام زده شده برای جلوگیری از بیدارشدن آن پس از مرگ به کار گرفته شده است.

این اسکلت زن خون آشام در یک قبرستان که به قرن هفدهم بازمی‌گردد توسط باستان‌شناسان پیدا شده است، نکته قابل‌توجهی که باید در مورد این اسکلت خون آشام بدانید این است که داشی روی‌ گردن این جنازه زده شده است.

بیشتر بخوانید: مرکز یوفوها در وزارت دفاع آمریکا آغاز به کار کرد

کشف بقایای یک خون آشام قرن هفدهمی

این خون آشام در روستایی به نام pien در کشور لهستان توسط محققان لهستانی کشف شده است. این جنازه نوعی کلاه ابریشمی روی سرخود به همراه داشته که نشان‌دهنده این موضوع است که در زمان خودش موقعیت اجتماعی بالایی در جامعه داشته است.

DailyMail گزارش کرده که اسکلت این خون‌آشام دندان جلویی بیرون آمده‌ای دارد. علاوه بر آن «داریوش پولینسکی»، سرپرست این تیم تحقیقاتی از دانشگاه نیکلاس کوپرنیک در شهر ترونی بیان کرده است که نحوه دفن این خون آشام قرن هفدهمی عجیب است. همچنین او در ادامه عنوان کرد که:

روش‌های مختلفی که برای محافظت از بیدارشدن مجدد مردگان در آن زمان استفاده می‌شده، شامل روش‌هایی از جمله بریدن سر و پاها، قراردادن صورت مرده به سمت پایین برای فرورفتن آن در زمین، سوزاندن مرده و خرد شدن توسط سنگ است. در نتیجه نباید داس را به شکل صاف روی او می‌گذاشتند، چراکه باید به شکلی رو گردن او قرار می‌دادند که اگر مرده ‌خواست که از خاک بلند شود، سرش بریده یا زخمی شود.

کشف بقایای یک خون آشام قرن هفدهمی

بر حسب اطلاعاتی که توسط مجله اسمیتسونیان منتشر شده، در قرن یازدهم، مردم اروپای شرقی در نتیجه گزارش‌هایی در مورد ترس از خون‌آشام‌ها، شروع به دفن کردن مردگان با تشریفات ضد خون‌آشامی کرده‌اند. مردم در آن زمان اعتقاد داشتند که «بعضی از مردگان پس از مرگ، به شکل هیولاهای خونخوار که موجب به وحشت انداختن زنده‌ها می‌شوند، از قبر خود بیرون می‌آمدند.»

در سال 2015 یک باستان‌شناس در روستایی به نام Drewsko که نزدیک منطقه کشف خون آشام قرن هفدهمی است، پنج اسکلت را یافت کرده‌اند که در یک قبرستان ۴۰۰ساله به روش مشابه با این خون‌آشام دفن شده‌اند. این مردگان مانند خون آشام قرن هفدهم، داس‌هایی روی گردن خود داشتند و یک مرد بالغ 35 تا ۴۴ساله و یک زن 35 تا ۳۹ساله جزو این اجساد کشف شده بودند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره کشف بقایای یک خون آشام قرن هفدهمی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر