;
coinex

تاریخ دقیق رونمایی از پیکسل 7 توسط گوگل اعلام شد

تاریخ دقیق رونمایی از پیکسل 7 مشخص شد و طبق تازه‌ترین اخبار، این محصول به همراه پیکسل واچ و چند محصول دیگر در رویداد پیش رو گوگل رونمایی می‌شود.

گوگل اعلام کرده که طی حدود یک ماه آینده یک رویداد جدید برگزار می‌کند. تیزر این مراسم در توییتر توسط اکانت Made By Google این شرکت منتشر شده است. انتظار می‌رود در این رویداد جدیدترین دستگاه‌های پیکسل این شرکت از جمله گوشی‌ها و گجت‌های جدید پیکسل رونمایی شوند. این رویداد در تاریخ 6 اکتبر (14 مهر) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: جعبه گشایی پیکسل 7 پرو پیش از رونمایی رسمی [+ویدیو]

تاریخ دقیق رونمایی از پیکسل 7 و مشخصات این گوشی

گرچه اطلاعات زیادی درباره این اعلامیه منتشر نشده اما گوگل یک کلیپ کوتاه 10 ثانیه‌ای منتشر شده که تصاویری از گوشی‌های پیکسل 7 و پیکسل واچ را نمایش می‌دهند. همچنین در این ویدیو تصویری از پیکسل بادز پرو هم دیده می‌شود. این حرکت خیلی عجیب نیست اما پیکسل بادز پرو جز محصولات رونمایی نشده نیست و در حال حاضر امکان خرید آن وجود دارد. ممکن است این محصول یک مدل جدید با طراحی مشابه باشد اما برای روشن شدن این موضوع باید منتظر رویداد گوگل بمانیم.

تاریخ دقیق رونمایی از پیکسل 7

پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو دستگاه‌های جدیدی هستند؛ اما باید گفت این اولین باری نیست که گوگل از گوشی‌های خودش رونمایی می‌کند. قبلاً این شرکت در رویداد Google I/O که در ماه می‌ (اردیبهشت) برگزار شده بود، این گوشی‌ها معرفی شده بودند.

گوگل در این رویداد محصولات جدیدش را به صورت کامل نمایش داد و در همان رویداد پیکسل واچ را که با سیستم‌عامل اندروید کار می‌کند معرفی کرد. البته در این رویداد، جزئیات این دستگاه‌ها به صورت کامل تشریح نشدند و اطلاعات کمی از آنها مشخص شد. آنچه تا به این جا می‌دانیم این است که گوشی‌های جدید پیکسل مجهز به نسل جدید پردازنده تنسور خواهند بود.

بعد از این رویداد، اخبار و شایعات مختلفی درباره پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو شنیده شد و مدل EVT آنها (محصولی که آزمون اعتبارسنجی مهندسی را پشت سرگذاشته) در دسترس کاربران قرار گرفت. در ویدیوهای آنباکسینگی که از این محصولات منتشر شده بود نیز بسیاری از خصوصیات ظاهری آنها مشخص شدند. در هر صورت بی‌صبرانه منتظریم تا ببینیم گوگل در رویداد 14 مهر خودش چه چیزی برای ارائه دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پیکسل 7 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: xda-developers

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر