;
coinex

بازی Football Manager 2023 رسما معرفی شد [+ویدیو]

بازی Football Manager 2023 رسما معرفی شد و قرار است در تاریخ 8 نوامبر برابر با 17 آبان 1401 منتشر شود و در دسترس کاربران قرار بگیرد.

بازی Football Manager 2023 یکی از پرطرفدارترین بازیهای حال حاضر به شمار می رود و علاقمندان بسیاری دارد. گفته می‌شود این اولین بار است که بازی Football Manager 2023 بر روی پلی استیشن 5 و Apple Arcade اجرا می‌شود و پیش از این چنین اتفاقی نیوفتاده است.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2022

بازی Football Manager 2023

در پلی استیشن 5، بازی Football Manager 2023 به شکلی طراحی شده که قابلیت کنترل Dualsense  را پشتیبانی می‌کند. خبر خوشحال کننده اینکه، این بازی از روز اول بر روی سرویس ایکس باکس گیم پس پی‌سی و کنسول برای کاربران فعال خواهد بود.

با وجود تریلری که از بازی Football Manager 2023 منتشر شده، اطلاعات چندانی از نسخه امسال آن فاش نشده و قرار است به زودی، احتمالا اواخر این ماه و اوایل ماه اکتبر، اطلاعات بیشتری در دسترس عموم قرار بگیرد.

قبل از این هرگز اتفاق نیوفتاده بود که Football Manager 2023 بر روی پلی استیشن اجرا شود، چراکه توسعه دهنده این بازی، کیت توسعه آن را دریافت نکرده بود که به نظر می‌رسد این مشکل رفع شده و از این به بعد این بازی بر روی پلی استیشن هم اجرا می‌شود.

نکته اینکه با وجود رفع این مشکل، همچنان این بازی بر روی PS4 منتشر نخواهد شد اما در دسترس کاربران ایکس باکس قرار خواهد گرفت. بازی Football Manager 2023 در پی‌سی از طریق استیم، استور اپیک گیمر و مایکروسافت استور در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین قابلیت اجرا در مک، کنسول‌های ایکس‌باکس، پلی استیشن 5، موبایل (IOS و اندروید) و نینتندو سوییچ (نسخه لمسی بازی) را دارد.

نسخه فیزیکی فوتبال منیجر 2023 نیز (شامل دیسک نمی شود) از طریق استیم، اپیک یا فروشگاه مایکروسافت با یک کد منحصربه فرد قابل بازخرید خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عرضه بازی بازی Football Manager 2023 برای پلی استیشن 5 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر