;
coinex

قابلیت نظرسنجی درون برنامه ‌ای واتساپ به زودی عرضه می‌شود

اپلیکیشن محبوب واتساپ، در اقدامی بی‌سابقه، قابلیت نظرسنجی درون برنامه ‌ای واتساپ را به منظور بهبود این رسانه، برای برخی کاربران فعال کرده است.

قابلیت نظرسنجی درون برنامه ‌ای واتساپ ، از طریق حساب کاربریِ کاربرانی که این فرم برای آنها ارسال شده در دسترس خواهد بود. به این ترتیب کاربران می‌توانند از این طریق نظرات خود را درباره موضوعی خاص با واتساپ در میان بگذارند و در نظر سنجی شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: پایان پشتیبانی واتساپ از iOS 11 و پایین‌تر

قابلیت نظرسنجی درون برنامه ‌ای واتساپ چیست؟

نکته قابل توجه اینکه، شرکت در این نظر سنجی اختیاری‌ست و ارسال این فرم به منزله اجباری بودن آن نیست و کاربران می‌توانند آن را تائید یا رد کنند. همچنین کاربران می‌توانند صفحه مربوط به چت این پیام را مسدود کرده تا به طور کل از ارسال مجدد فرم نظرسنجی جلوگیری کنند.

جالب اینکه اسکرین شاتی از قابلیت نظر سنجی درون برنامه واتساپ نیز منتشر شده و نشان می‌دهد این رسانه فصد دارد با تمرکز بر این نظر سنجی، کیفیت محصولات خود را بهبود ببخشد.

با وجود اینکه هنوز مشخص نیست، این فرم نظرسنجی برای چه کسانی ارسال شده، اما گفته می‌شود اولین دعوت‌نامه نظرسنجی برای افراد خاص ارسال شده است و قابلیت نظرسنجی درون برنامه ‌ای واتساپ شامل تمام کاربران این رسانه نمی‌شود.

طبق گفته واتساپ، پاسخ کاربران منتشر نخواهد شد و اطلاعات خصوصی آنها محرمانه باقی خواهند بود. اما باید توجه داشت که کاربران نباید مشخصات محرمانه خود را در چنین نظرسنجی‌هایی وارد کنند. علاوه بر این، اگر کاربری تمایل به شرکت در این نظر سنجی دارد، نباید چت‌های مربوط به این فرم را مسدود کند چرا که مسدود کردن این صفحه چت به منزله عدم تمایل کاربر تلقی شده و فرم نظر سنجی دیگری برای او ارسال نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره قابلیت نظرسنجی درون برنامه ‌ای واتساپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر