;
coinex

کنترلر Xbox Elite 2 توسط مایکروسافت رونمایی شد

مایکروسافت بالاخره رسما از کنترلر Xbox Elite 2 با رنگ سفید و قیمت مقرون‌به‌صرفه رونمایی کرد که اواخر شهریور ماه وارد بازارها خواهد شد.

مایکروسافت روز گذشته از مدل جدید کنترلر ایکس باکس الیت با نام رسمیXbox Elite Series 2 Core و در رنگ سفید رونمایی کرد که انتظار می‌رود در اواخر شهریور ماه سال جاری وارد بازارها شود.

بیشتر بخوانید: کنترلر دوال سنس اج توسط سونی رونمایی شد

کنترلر Xbox Elite 2

قیمت کنترلر جدید ایکس باکس 50 دلار از نسخه اصلی ارزان‌تر استو هم اکنون با قیمت 129.99 دلار می‌توان آن را پیش‌خرید کرد. Xbox Elite Wireless Controller Series 2 – Core از استیک‌های معمولی قابل تنظیم، دستگیره لاستیکی و hair triggerهای قابل شخصی‌سازی بهره می‌برد.

به علاوه و از برنامه Xbox Accessories امکان نقشه‌برداری دکمه‌ها میسر شده است. باتری این محصول نیز با یک بار شارژ تا 40 ساعت استفاده مدوام به فعالیت ادامه خواهد داد.

ماه گذشته شایعات درباره این کنترلر جدید اشاره به یک محصول اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه برای کاربران ایکس باکس داشت و حال این شایعات رنگ واقعیت به خود گرفته است.

کنترلر Xbox Elite 2 توسط مایکروسافت رونمایی شد

نکته مهم اینکه کنترلر جدید Xbox با کیف مخصوصی برای حمل و نقل عرضه نمی‌شود و در نتیجه اگر تصمیم داشته باشید آن را با کفشک‌های پشتی چندین استیک و کیف حمل داشته باشید، بایستی یک بسته کامل با قیمت 59.99 دلار نیز تهیه کنید که شامل مواردی چون؛ کیف مخصوص حمل، داک شارژ، 2 عدد استیک‌ کلاسیک، 1 عدد استیک بلند، 1 عدد استیک گنبدی، 1 عدد D-pad صلیب شکل، چهار کفشک و کابل USB-C است.

گرچه کنترلر جدید معرفی شده، اما این منجر به ایجاد تفاوت در قیمت نسخه قدیمی و سیاه‌رنگ Xbox Elite 2 نشده و این محصول همچنان با قیمت 179.99 دلار عرضه می‌شود. مایکروسافت هر دو محصول را با یک سال ضمانت به فروش می‌رساند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره کنترلر Xbox Elite 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر