;
coinex

نقش اصلی اسکویید گیم به دنیای جنگ ستارگان پیوست!

طبق آخرین گزارشات بدست آمده نقش اصلی اسکویید گیم یعنی لی جونگ جه به هالیوود پیوسته است و به زودی در سریالی از دنیای جنگ ستارگان حاضر می‌شود.

سریال جدید به نام دنیای جنگ ستارگان که زمان High Republic را روایت می کند، Star Wars: The Acolyte نام دارد و با وجود آغاز مراحل تهیه آن از ۲ سال گذشته، هم اکنون شاهد معرفی بازیگران آن هستیم.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 2022

نقش اصلی اسکویید گیم

حالا مشخص شده که ستاره مشهور سریال معروف بازی مرکب یا همان (Squid Game) به تیم The Acolyte پیوسته است. براساس گزارش ددلاین، نقش اصلی اسکویید گیم یا همان لی جونگ جه جزو یکی از بازیگران اصلی این سریال قرار است ایفای نقش کند. در حال حاضر جزئیات بیشتری از شخصیت او در این سریال به دست نرسیده است اما این اولین نقش پررنگ و مهم این بازیگر که نقش اصلی اسکویید گیم بوده در یک استودیو هالیوودی است.

نقش اصلی اسکویید گیم

نقش اصلی مونث سریال جنگ ستارگان به آماندلا استنبرگ سپرده شده. جودی ترنر اسمیت پیش از این به تیم بازیگری پیوسته و لسلی هدلند، خالق Russian Doll، در نقش شورانر و تهیه‌کننده اجرایی پروژه سریال جنگ ستارگان فعالیت می کند.

طبق بیانیه های اخیر هدلند، سریال Star Wars: The Acolyte تمرکز زیادی بر روی هنرهای رزمی دارد و قصد دارند که به منابع الهام اولیه استار وارز یعنی داستان‌های سامورایی و جذاب آکیرا کوروساوا، فیلمساز افسانه‌ای و مورد علاقه جرج لوکاس برگردد.

فصل بازیگری اصلی لی جونگ جه طبق اخبار تازه شروع شده و نقش اصلی اسکویید گیم پس از موفقیت باورنکردنی در بازی مرکب، وارد فاز جدیدی از حرفه بازیگری در سینما و تلویزیون شده است. غیر از سریال The Acolyte، او همچنین در حال حاضر به عنوان کارگردان فیلم سینمایی Hunt فعالیت می‌کند و قرار است فصل دوم Squid Game نیز در آینده‌ای نه چندان دور ساخته شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نقش اصلی اسکویید گیم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر