;
coinex

تاریخ عرضه بازی Midnight Suns با انتشار تریلر رسمی اعلام شد

در جدیدترین رویداد Disney Marvel Games تاریخ عرضه بازی Midnight Suns اعلام شده است. این عنوان برای انتشار در ۲ دسامبر (۱۱ آذر) سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

نزدیک بودن زمان انتشار عنوان میدنایت سانز می‌تواند برای طرفداران دنیای ابرقهرمانی مارول خبر خوبی باشد؛ اما باید این نکته را خاطر نشان کرد که بازی پیش از این با تاخیر مواجه شده که احتمال می‌رود دلیل آن وجود مشکلات اساسی در روند توسعه مراحل بازی باشد و امکان دارد که تاریخ انتشار میدنایت سانز دوباره با تاخیر همراه باشد یا اینکه بعد از عرضه، باگ‌های زیادی در گیم‌پلی بازی مشاهده شود.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2022

تاریخ عرضه بازی Midnight Suns و جزییات منتشرشده از این عنوان

پیش از اینکه به بررسی رویداد ذکر شده و تاریخ انتشار بازی Midnight Suns بپردازیم، باید به این موضوع اشاره کنیم که با پیشرفت کنسول‌ها و موتورهای بازی‌سازی، انتظار گیمرها از عناوین جدید بیش از پیش افزایش پیدا کرده و به همین جهت، توسعه دهندگان تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرند تا بهترین بازی ممکن را در اختیار مخاطبان خود قرار دهند.

تاریخ عرضه بازی Midnight Suns

چنین مواردی فرآیند تولید بازی‌های ویدیویی را به امری دشوار و طاقت‌فرسا تبدیل می‌کند و چالش‌های بزرگی را پیش‌روی استودیوهای بازی‌سازی قرار می‌دهد. باید گفت که برای پیدا کردن راه‌حل مناسب این مشکلات و چالش‌ها زمان زیادی موردنیاز است و انتشار زودهنگام بازی، می‌‌تواند شکست‌ بزرگی برای استودیو سازنده به همراه داشته باشد.

باتوجه به این موارد می‌توان گفت که بهتر است زمان عرضه عناوین جدید تا زمان برطرف شدن تمام مشکلات به تاخیر بیافتد تا اینکه با باگ‌های اساسی، منجر به ناامیدی مخاطبان شود. البته تمام موارد ذکر شده تنها احتمالات هستند و برای نتیجه‌گیری نهایی، باید تا فرا رسیدن تاریخ انتشار بازی Midnight Suns صبر کنیم.

داستان بازی میدنایت سانز در دنیای ابرقهرمانی مارول روایت می‌شود که در آن، لیلیث توسط هایدرا زنده می‌شود و اننقام جویان برای نجات زمین، هانتر را زنده می‌کنند؛ چراکه تنها هانتر در گذشته موفق شده لیلیث را شکست دهد.

در این رویداد یک تریلر از بازی به نمایش گذاشته شده که به معرفی قهرمانان بازی مانند: ولورین، مرد عنکبوتی، کاپیتان آمریکا و… می‌پردازد. لازم به ذکر است که هانتر به عنوان نخستین شخصیتی در بازی‌های مارول شناخته می‌شود که از قابلیت شخصی‌سازی پشتیبانی می‌کند‌.

بازی‌ Marvel’s Midnight Suns ابتدا برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استینش ۵ و سپس با تاخیر برای نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد. در ادامه تریلر بازی میدنایت سانز را ببینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ عرضه بازی Midnight Suns چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر