;
coinex

تریلر رونمایی از Assassin’s Creed Mirage منتشر شد

در رویداد جدید یوبیسافت که شب گذشته برگزار شد، تریلر رونمایی از Assassin’s Creed Mirage رسما منتشر شد و بسیاری از اطلاعات قبلی درباره این بازی تایید شد.

همزمان با رویداد رونمایی از جدیدترین بازی‌های یوبیسافت، اخبار امیدوارکننده‌ای درباره برنامه‌های آینده این شرکت منتشر شد و علاوه بر رونمایی از چند عنوان بازی جدید، اخباری مبنی بر ساخت سریال جدیدی با عنوان Assassin’s Creed توسط نتفلیکس نیز منتشر شد. بالاخره در این رویداد تریلر رونمایی از بازی Assassin’s Creed Mirage نیز منتشر شد.

بیشتر بخوانید: تاریخ عرضه بازی Midnight Suns با انتشار تریلر رسمی اعلام شد

تریلر رونمایی از Assassin’s Creed Mirage

بسیاری از اطلاعات مربوط به Mirage با انتشار این تریلر تایید شد، از روایت داستان در بغداد تا بازگشت به ریشه‌ها و حضور در هیدن بلید. علاوه بر این تایید شده که شهره آغداشلو، صداپیشه شناخته شده ایرانی که سابقه ایفای نقش در سریال محبوب 24 را هم دارد در این بازی به عنوان صداپیشه، نقش مهمی را ایفا می‌کند. او به نوعی مربی و معلم بسیم است.

در حال حاضر مشخص شده که داستان Assassin’s Creed Mirage بین سالیان 860 تا 870 در بغداد و در اوج دوران هرج و مرج در خلافت عباسی روایت می‌شود. بازیکنان در نقش بسیم از دوران جوانی و سرقت‌های ساده تا پیوستن او به گروه Hidden Ones، بازی را تجربه می‌کنند.

Assassin’s Creed Mirage قرار است به ریشه‌های این سری محبوب بازگردد و از نخستین عنوان مربوط به سال 2007 الگوبرداری کرده است. از لحاظ گیم‌پلی مبارزات و پارکور، Mirage شباهت زیادی به Valhalla دارد اما پخته‌تر شده و انیمیشن‌های جدید بسیاری دارد. بسیم همچنین می‌تواند با خنجر مخفی دشمنان را از بین ببرد. تاریخ عرضه بازی برای بهار 2023 زمانی در حدود آپریل و ژوئن برنامه‌ریزی شده است. در ادامه تریلر Assassin’s Creed Mirage را ببینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص انتشار تریلر رونمایی از Assassin’s Creed Mirage چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر