;
coinex

آپدیت جدید مایکروسافت اج شاید شما را قانع به ترک کروم کند!

آپدیت جدید مایکروسافت اج این مرورگر را مجهز به قابلیت والت (کیف پول دیجیتال) می‌کند که کاربردهای زیادی برای کاربران دارد.

مایکروسافت در حال کار روی قابلیت جدید والت برای مرورگر اج است که می‌تواند برای کاربران بسیار مفید باشد. مدت‌هاست که مایکروسافت اج مجهز به ابزاری برای ذخیره امن اطلاعات کارت‌های بانکی مثل شماره 16 رقمی کارت، تاریخ انقضاء و کد CVV شده است. حالا آپدیت جدید مایکروسافت اج سعی دارد خرید آنلاین را برای کاربران راحت‌تر کرده و از محصولاتی مثل والت اپل پیشی بگیرد.

بیشتر بخوانید: امکان استخراج متن از تصاویر در ویندوز با قابلیت جدید برنامه PowerToy

آپدیت جدید مایکروسافت اج

مایکروسافت اعلام کرده که مثل همیشه اطلاعات کارت بانکی به صورت امن ذخیره می‌شوند و حتی خود مایکروسافت هم قابلیت مشاهده آنها را ندارد. این شرکت تصریح کرده که با شبکه‌های کارت اعتباری همکاری ندارد و اطلاعات کاربران را در اختیار شرکت‌های دیگر قرار نمی‌دهند اما به گفته سایت Windows Latest، مایکروسافت قصد دارد این سیستم را به طرح Bing Rebates متصل کند تا کدهای تخفیف را به صورت خودکار به کاربران پیشنهاد دهد؛ درست مثل سیستمی که در افزونه مرورگر Honey وجود دارد.

گفته شده که چنین قابلیتی می‌تواند به کاربران برای صرفه‌جویی 50 دلاری یا بیشتر در هنگام خرید کمک کند. همچنین این سیستم می‌تواند هنگام پرداخت، کدهای تخفیف قابل استفاده را به صورت خودکار برای کاربر اعمال کند و قابلیت شخصی‌سازی تخفیف‌ها و پیشنهادات را برای کاربران دارد.

آپدیت جدید مایکروسافت اج

در حال حاضر والت اج برای کاربران کانال قناری (Canary Channel) در مرحله آزمایش قرار دارد اما ظاهراً مایکروسافت برای این آپدیت از روش تست A/B استفاده می‌کند بنابراین همه کاربران نسخه آزمایشی به این قابلیت دسترسی ندارند.

همچنین به نظر می‌رسد که فقط کاربران آمریکایی به این قابلیت دسترسی داشته باشند؛ هر چند انتظار می‌رود که در ماه‌های پیش رو، والت اج در کشورهای بیشتری قابل استفاده باشد. در ابتدا این قابلیت برای کاربران سیستم عامل ویندوز 11 و نسخه قبل از آن یعنی ویندوز 10 عرضه می‌شود.

مرورگر اج برای macOS، iOS و اندروید نسخه مخصوص دارد اما احتمالاً انتشار این قابلیت برای این سیستم‌عامل‌ها مدتی زمان می‌برد. بعد از آن کاربران می‌توانند از قابلیت همگام‌سازی خودکار داده‌ها استفاده کنند مثل قابلیت کی‌چین اپل (Apple Keychain) که اطلاعات پرداخت را به صورت خودکار برای کاربران مک، آیفون و آیپد پر می‌کند.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره آپدیت جدید مایکروسافت اج چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر