;
coinex

آیفون 15 اولترا ؛ ایده جدید اپل برای افزایش فروش آیفون‌های رده‌بالا

بعد از رونمایی از محصولات جدید کوپرتینویی‌ها، از حالا تمامی حواس‌ها به سری جدید موبایل‌های این شرکت معطوف شده و خبر‌ها حاکی از عرضه آیفون 15 اولترا هستند.

بعد از معرفی آیفون 14، از حالا به بعد باید منتظر اخبار و مشخصات سری آیفون 15 باشیم. در همین راستا، دو تحلیلگر محبوب اپل، مینگ چی کو و مارک گارمن، جدیدترین تحلیل خود را از مشخصات احتمالی این سری به اشتراک گذاشتند. کو فکر می‌کند که اپل به منظور افزایش فروش در این بازار رقابتی ، در مشخصات سری آیفون 15 استاندارد و پرو خود تجدیدنظر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:‌ عرضه سری آیفون 14 پرو به بازار به تعویق افتاد

آیفون 15 اولترا ؛ شایعه یا واقعیت؟

طبق گزارش‌ها، اپل تفاوت‌های بزرگ‌تر و قابل لمس‌تری بین سری آیفون پرو و ​​آیفون‌های استاندارد ایجاد خواهد کرد تا به مشتریان دلیل بیشتری برای انتخاب گوشی‌های هوشمند سطح بالاتر و یا حتی پایین‌تر بدهد؛ زیرا در حال حاضر برخی از مدل‌های آیفون با اختلاف قیمت 100 دلاری و وسوسه کننده به فروش می‌رسند که کاربر را به سمت خرید محصول گران‌قیمت‌تر سوق خواهد داد و همین اختلاف قیمت کم ممکن است به کل، فروش برخی از مدل‌های پایه آیفون را تحت تاثیر قرار دهد.

آیفون 15 اولترا ؛ ایده جدید اپل برای افزایش فروش آیفون‌های رده‌بالا

علاوه بر این، کو پیش‌بینی می‌کند که اپل تمایز بیشتری را در خود سری Pro ایجاد خواهد کرد، اما به جزئیات آن اشاره نکرد. گارمن نیز ادعا می‌کند ممکن است قانون نام‌گذاری محصولات Pro Max اپل به Ultra تغییر پیدا کند؛ که این امر با توجه به رونمایی از جدیدترین ساعت هوشمند اپل با نام اپل واچ اولترا، ملموس‌تر خواهد بود.

اپل در حال حاضر از پسوند‌های Pro، Max و Ultra برای پردازنده‌های سری M مک خود استفاده می‌کند، پس می‌توانیم پس از چند سال، شاهد تغییر نام در برخی مدل‌های آیفون نیز باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد آیفون 15 اولترا چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر