;
coinex

تریلر سریال Secret Invasion منتشر شد؛ بازگشت نیک فیوری!

شب گذشته و در جریان شوکیس مارول در نمایشگاه بزرگ D23 دیزنی کوین فایگی به همراهی دان چیدل از تریلر سریال Secret Invasion رونمایی کرد.

در این سریال، ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری رئیس شیلد به زمین باز می‌گردد. البته در این تریلر شاهد حضور ژنرال تالوس از Skrull نیز بودیم که نقش حالت انسانی‌اش را بن مندلسون ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: بازی Assassin’s Creed: Codename Red رسما معرفی شد [+ویدیو]

تریلر سریال Secret Invasion

تریلر جدید با بازگشت نیک فیوری آغاز می‌شود. همانطور که مامور هیل توضیح می‌دهد، او سال‌ها است که از زمین رفته و بارها تلاش کرده با او تماس بگیرد، اما موفق نشده و نیک فیوری از یک فضاپیما در حالتی پیر و ریشو خارج می‌شود.

اگر Spider-Man: Far From Home را به یاد داشته باشید، تالوس با دستور او به شکل فیوری درآمده بود و حالا واقعا به زمین بازگشته و باید فهمید که اتفاق بزرگی در حال رخ دادن است. Skrull‌ها دیگر آن موجوداتی که در کاپیتان مارول دیده بودیم، نیستند و به نظر می‌رسد به زمین نفوذ کرده‌اند.

دان چیدل در این اثر در نقش جیمز رودز ظاهر می‌شود، جایی که فیوری از او می‌پرسد چقدر به تیم امنیتی خود اعتماد دارد. نگاهی هم به اولیویا کولمن داشتیم، گرچه نقش او هنوز مشخص نشده اما به نظر می‌رسد که وظیفه دارد Skrull‌ها را از بین ببرد. در صحنه‌ای حتی امیلیا کلارک را دیدیم.

این اثر یک سریال اکشن و پر از ماجراهای جذاب خواهد بود که بیشتر باید از آن به عنوان یک عنوان معمایی پارانوئیدی سرگرم‌کننده، حال و هوایی جاسوسی داشت.

بازیگران سریال Secret Invasion عبارتند از کینگزلی بن آدیر در نقش سردسته Skrull‌ها، کریستوفر مک‌دونالد، مارتین فریمن در نقش اورت راس، رژ-ژان پیج، کیلیان اسکات، درموت مولرونی و کارمن اجوگو. این تریلر هیچ ابرقهرمان دیگری را فاش نکرد، بنابراین باید منتظر بمانیم تا بفهمیم آیا یکی از اعضای اونجرز یا ایلومناتی در ظاهر Skrull‌ در آن حضور خواهند داشت یا خیر. Secret Invasion در سال ۲۰۲۳ در شبکه دیزنی پلاس نمایش داده می‌شود. در ادامه تریلر این سریال را ببینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تریلر سریال Secret Invasion چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر