;
coinex

اعلام نتایج قرعه کشی خودرو شهریور 1401

سخنگوی وزارت سمت در ارتباط با اعلام نتایج قرعه کشی خودرو گفته که نتایج قطعا امروز منتشر می‌شود. در نتیجه متقاضیان باید به سامانه یکپارچه مراجعه کنند.

با اعلام سخنگوی وزارت صمت، افرادی که در قرعه‌کشی خودرو شرکت‌ کرده‌اند بایستی با مراجعه به سامانه یکپارچه خودرو به آدرس sale.iranecar.com از نتایج قرعه‌کشی مرحله سوم فروش خودرو مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اعتراف وزارت صمت به قیمت غیرواقعی خودروهای مونتاژ داخل ؛ قیمت‌ها کاهش می‌یابد؟

اعلام نتایج قرعه کشی خودرو شهریور 1401

آنطور سخنگوی وزارت صمت اعلام کرده امروز 22 شهریور ماه نتایج سومین مرحله قرعه‌کشی خودرو مشخص می‌شود. در نتیجه متقاضیان با مراجعه به وب سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو می‌توانند از نتایج قرعه‌کشی مطلع شوند.

در حال حاضر البته ساعت دقیق اعلام نتایج مشخص نیست و سخنگوی صمت به ذکر یک تاریخ کلی اکتفا کرده است. البته اگر به خاطر داشته باشید برای مرحله دوم هم چنین سناریویی طی شد بدین صورت که در شرایطی که قرار بود نتایج یک روز پس از انجام قرعه‌کشی اعلام شود، به روز دیگری موکول شد.

اعلام نتایج قرعه کشی خودرو شهریور 1401

در آن زمان اعلام شد که مشکلات فنی سامانه مانع از انتشار نتایج است و در نتیجه دو روز طول کشید تا نتایج منتشر شود. حال باید دید آیا امروز نتایج مرحله سوم قرعه کشی فروش خودرو مشخص می‌شود یا نه.

همانطور که احتمالا در جریان هستید،‌ بخش زیادی از خودروهای این دوره، قرار است به مادران دارای دو فرزند و بیشتر اختصاص پیدا کند. این افراد هم برای اعلام نتایج باید به سامانه یکپارچه خودرو به آدرس sale.iranecar.com مراجعه کنند.

در مرحله سوم فروش خودرو تنها 60 هزار دستگاه خودرو عرضه شده که 6 میلیون 685 هزار متقاضی برای آن‌ها ثبت‌نام کردند، در نتیجه شانس برنده شدن در قرعه کشی بسیار پایین است.

ایران خودرو در سومین مرحله از تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه در فروش فوق‌العاده خود ۶ محصول پژو ۲۰۶ تیپ ۲، رانا پلاس سقف شیشه‌ای و گیربکس ۶ سرعته، سورن پلاس جدید، پارس سال با موتور XUTP ، پارس TUS و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک و در پیش فروش ۴ محصول تارا دستی، تارا اتوماتیک، دنا پلاس توربور شارژ دستی و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک عرضه کرده است.

گروه خودروسازی سایپا هم در فروش فوق‌العاده 5 محصول کوییک اس، ساینا اس، کوییک پلاس با گیربکس اتومات، کوییک آر و کوییک آر با گیربکس اتومات با موعد تحویل 90 روزه را عرضه کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اعلام نتایج قرعه کشی خودرو شهریور 1401 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر