;
coinex

سونی اکسپریا 1 مارک 4 گیمینگ رسما رونمایی شد

سونی روز گذشته و ساعاتی پس از معرفی سونی اکسپریا استریم، یک گوشی جدید برای گیم نیز با عنوان سونی اکسپریا 1 مارک 4 گیمینگ ادیشن رونمایی کرد.

سونی روز گذشته یک رویداد کوتاه و متخصر در بخش اکسپریا داشت که طی آن محصولات جدیدی عمدتا با تمرکز بر گیم معرفی کرد. این‌ها شامل یک اکسسوری خنک‌کننده با 4 پورت کاربردی و یک نسخه گیمینگ از سونی اکسپریا 1 IV Gaming Edition بود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های سونی 2022

سونی اکسپریا 1 مارک 4 گیمینگ

سونی Xperia 1 مارک 4 به عنوان یک محصول گیمینگ با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده که قابل قبول به نظر می‌رسد.

سونی اکسپریا 1 مارک 4 گیمینگ رسما رونمایی شد

همه بخش‌های این گوشی از مشخصات تا طراحی کاملا مشابه با اکسپریا 1 مارک 4 معمولی است و این شامل یک نمایشگر 6.5 اینچی از نوع اولد با رزولوشن 4K و نرخ نوسازی صفحه 120 هرتزی، چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است. خریداران همچنین یک نسخه از ابزار مخصوص گیم سونی یعنی Xperia Stream را نیز دریافت می‌کنند.

در خصوص قیمت باید گفت این محصول در حال حاضر برچسب قیمت 175 هزار ینی دارد که برابر با 1225 دلار است و فروش آن از 15 سپتامبر آغاز می‌شود. در حال حاضر سونی جزئیات مربوط به عرضه جهانی این دستگاه را فاش نکرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سونی اکسپریا 1 مارک 4 گیمینگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر