;
coinex

ظرفیت باتری ساعت‌ های هوشمند جدید اپل مشخص شد

از آنجایی که پایگاه اطلاعاتی 3C تاییدیه میزان ظرفیت باتری‌ها را بر حسب میلی‌آمپر درج می‌کند، ظرفیت باتری ساعت‌ های هوشمند جدید اپل با صدور تاییدیه 3C مشخص شده است.

یکی از سیاست‌هایی که اپل دنبال می‌کند این است که ظرفیت باتری محصولاتش را پنهان کرده و میزان دوام شارژ آنها را بر حسب ساعت بیان می‌کند. اما با توجه به اینکه نهاد اعطا کننده تاییدیه، ظرفیت باتری گجت‌ها را به میلی‌آمپر منتشر می‌کند، ظرفیت باتری ساعت ‌های هوشمند جدید اپل را نیز در تاییدیه اخیر این محصولات مشخص کرده است.

بیشتر بخوانید: بررسی اولیه اپل واچ اولترا (Apple Watch Ultra)؛ نگاه نزدیک به مشخصات و قابلیت‌ها

ظرفیت باتری ساعت‌ های هوشمند جدید اپل چقدر است؟

طبق آمار منتشر شده، کوچکترین باتری با ظرفیت 245 میلی‌آمپر متعلق به نسخه 40 میلی متری اپل واچ SE مدل 2022 است که در نسخه 44 میلی متری به 296 میلی‌آمپر می‌رسد. ظرفیت باتری ساعت های هوشمند جدید اپل در نسخه 41 و 45 میلی متری اپل واچ سری 8 نیز 282 و 308 میلی‌آمپر درج شده است.

 

ساعت های هوشمند جدید اپل می‌توانند با اکتیو بودن حالت always-on صفحه نمایش، ردگیری خودکار فعالیت و حالت تشخیص افتادن، 18 ساعت شارژ نگه دارند. این در حالی‌ست که حالت ذخیره انرژی، با محدود کردن برخی فعالیت‌ها، میزان ذخیره انرژی را تا دوبرابر افزایش می‌دهد.

در بین این محصولات، بیشترین میزان ظرفیت باتری ساعت های هوشمند جدید اپل متعلق به مدل اولترا با ظرفیتی برابر با 542 میلی‌آمپر  است. کمپانی کوپرتینویی ادعا می‌کند، شارژ اپل واچ اولترا می‌تواند در صورت استفاده نرمال و always-on روشن، پایش دایم ضربان قلب و تمرینات ورزشی، 36 ساعت دوام بیاورد. اپل تصمیم داد حالت ذخیره انرژی آن را به زودی فعال کند و شارژ دهی آن را به 60 ساعت برساند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ظرفیت باتری ساعت‌ های هوشمند جدید اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر