;
coinex

سری اوپو F21s پرو رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

به تازگی سری اوپو F21s پرو که از گوشی‌های میان رده شرکت اوپو به حساب می‌آید با مشخصات برتر و قابل توجهی در بازار کشور هند به صورت رسمی رونمایی شده است.

شرکت اوپو به تازگی از دو گوشی میان رده جدید خود یعنی F21s Pro و F21s Pro 5G با مشخصات قابل توجهی در بازار هند رونمایی کرده است. برای آگاهی از مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این دو دستگاه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های اوپو (Oppo)

قیمت و مشخصات فنی سری اوپو F21s پرو

دو گوشی F21s Pro و F21s Pro 5G از نظر طراحی بسیار شبیه به یکدیگر هستند و حتی در رنگ‌های یکسانی نیز عرضه خواهند شد. با این حال برخی تفاوت‌های جزئی در پنل پشتی و ماژول دوربین این دو گوشی وجود دارد که در ادامه به آن‌ها پرداخته می‌شود.

این دو گوشی بسیار باریک بوده و با ضخامت 7.66 میلی متر به بازار عرضه خواهند شد. یکی از تفاوت‌های این دو گوشی در این است که F21s Pro از Orbit Light برای اعلان‌ها و نوتیفیکیشن‌ها استفاده می‌کند، در حالی که F21s Pro 5G از Orbit Light دوگانه در اطراف دوربین‌های پشتی خود بهره می‌برد.

هر دو گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.43 اینچی از نوع آمولد با وضوح و رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت صفحه نمایش به بدنه 90.8 درصد هستند. در بالای صفحه نمایش این دو گوشی نیز سوراخی برای جای گیری دوربین سلفی دیده می‌شود.

یکی دیگر از تفاوت‌های F21s Pro و F21s Pro 5G در نرخ نوسازی نمایشگر آن‌ها است. طبق گزارش‌ها، مدل پایه این گوشی نرخ نوسازی 90 هرتزی و نرخ نمونه برداری لمسی 180 هرتزی را ارائه می دهد. این در حالی است که مدل 5G این گوشی دارای نرخ نوسازی 60 هرتزی است.

سری اوپو F21s پرو

در بخش سخت افزاری نیز تفاوت‌هایی بین مدل‌های 4G و 5G گوشی F21s Pro وجود دارد. برای مثال مدل پایه این دستگاه به چیپست اسنپدراگون 680 کوالکام با حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. همچنین این گوشی انرژی مورد نیز خود را از طریق یک باتری بزرگ 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی تامین می‌کند.

از سوی دیگر مدل 5G گوشی Oppo F21s Pro به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 695 مجهز شده است که از شبکه اتصالی 5G پشتیبانی می‌کند. اما در دیگر مشخصات این دو گوشی مشابه یکدیگر بوده و این مدل نیز با حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به همراه یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی عرضه خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های گوشی‌های سری F21s Pro می‌توان به اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر، گواهی محفاظتی IPX4 و جک هدفون 3.5 میلی‌متری اشاره کرد.

اما همان طور که گفته شد این دو گوشی در بخش دوربین نیز با یکدیگر متفاوت هستند. ماژول دوربین پشتی گوشی F21s Pro دارای تنظیمات دوربین سه گانه است که شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی و یک لنز میکرو 2 مگاپیکسلی با توانایی بزرگنمایی 30 برابری می‌شود. در جلوی این گوشی نیز یک دوربین 32 مگاپیکسلی سونی IMX709 برای ثبت تصاویر سلفی تعبیه شده است.

سری اوپو F21s پرو

مدل فایو جی F21s Pro نیز دارای ماژول دوربین سه گانه پشتی است که به جای لنز میکرو در آن یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی قرار داده شده است. دو دوربین دیگر همان سنسورهای ذکر شده یعنی دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی هستند. در قسمت جلویی این گوشی نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای گرفتن تصاویر سلفی قرار داده شده است.

Oppo F21s Pro و F21s Pro فایوجی در یک نسخه و با رنگ‌های طلایی و مشکی عرضه خواهند شد. گوشی‌های Oppo F21s Pro با برچسب قیمت 22999 روپیه (289 دلار) و F21s Pro 5G با برچسب قیمت 25999 روپیه (327 دلار) به زودی از طریق آمازون در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سری اوپو F21s پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر