;
coinex

اتاق پرو مجازی والمارت معرفی شد [+ویدیو]

اتاق پرو مجازی والمارت به شما امکان می‌دهد تا علاوه بر مدل‌های قبلی، عکس‌هایی از خود آپلود کنید تا به طور مجازی لباس‌های مدنظر خود را پرو کنید.

والمارت، غول خرده فروشی آنلاین اخیرا ابزار جدیدی معرفی کرده که بهترین تعبیر برای آن، پرو مجازی لباس است. با این ابزار شما می‌تواند علاوه بر مشاهده مدل‌های از پیش موجود، تصاویر خود را نیز آپلود کنید تا لباس‌ها را به طور مجازی پرو کنید.

این شرکت با همکاری استارتاپ Zeekit که سال گذشته آن را خریداری کرد، ابزار جدیدی به وب‌سایت خود افزوده که به خریداران در یک خرید ساده‌تر کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اولین کاشت تراشه مغزی با موفقیت انجام شد؛ نزدیک شدن به رویای زندگی ابدی

اتاق پرو مجازی والمارت

خرده فروش آمریکایی اولین نسخه از ابزار جدید خود را در ماه مارس راه‌اندازی کرد که به خریداران اجازه می‌داد با انتخاب مدلی که از نظر فرم بدن،‌ رنگ پوست و رنگ مو شبیه به آن‌ها باشد، لباس‌های مختلف را روی آن‌ها امتحان کنند. تعداد مدل‌ها بین 50 تا 120 مورد مختلف گزارش شده‌ بود.

البته برخی دیگر از خرده‌فروشان نیز ابزارهای مشابهی را آزمایش کرده‌اند. برای مثال آمازون ابزاری در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد که با استفاده از واقعیت افزوده به کاربران اجازه می‌دهد کفش‌ها را به طور مجازی امتحان کنند.

اتاق پرو مجازی والمارت معرفی شد [+ویدیو]

با وجود این، ابزار جدید والمات به نام Be Your Own Model از الگوریتم‌ها و فناوری یادگیری ماشینی استفاده می‌کند تا خریداران بتوانند بیش از 270 هزار کالا را از برندهای مختلف به سادگی پرو کنند.

مشتریان به سادگی می‌توانند تصاویری از خود را برای پرو کردن البسه استفاده کنند. ابزار والمارت با اسکن این تصاویر، البسه را روی بدن افراد می‌پوشاند که حس واقعی‌تری از تجربه پرو لباس انتقال می‌دهد. شریل آینوا معاون Walmart Businesses New توضیح می‌دهد که این امر باعث می‌شوند تا احساس متفاوت‌تری نسبت به سایر فناوری‌ها، مانند خرید با قابلیت واقعیت افزوده وجود داشته باشد.

البته که امکان استفاده از تصاویر شخصی کاربران در حال حاضر تنها در نسخه iOS و وب والمارت اضافه شده و در هفته‌های آتی برای سیستم عامل اندروید نیز عرضه می‌شود. والمارت اعلام کرده که این فناوری برای پوشاک مردانه و کودکان و حتی برخی لوازم جانبی نیز عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اتاق پرو مجازی والمارت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری با ما در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر