;
coinex

کوالکام دو نسخه از اسنپدراگون 8 نسل 2 را در رویداد سالانه خود معرفی می‌کند

یکی از موردانتظارترین رویدادهای دنیای فناوری حداقل در بخش اندرویدی،‌ رویداد کوالکام است که طی آن جدیدترین تراشه‌ پرچمدار این شرکت معرفی می‌شود. حال جدیدترین شایعات حاکی از احتمال معرفی دو نسخه از اسنپدراگون 8 نسل 2 در رویداد سال جاری این شرکت است.

در حال حاضر مشخص شده که کوالکام تراشه پرچمدار جدید خود را در رویداد نوامبر خود معرفی می‌کند و در حالی که انتظار داریم این تراشه جدید اسنپدراگون 8 نسل 2 باشد،‌ یک شایعه جدید می‌گوید که ممکن است با یک غافلگیری جالب از سوی کوالکام مواجه شویم.

بیشتر بخوانید: افشای برنامه‌های TSMC ؛ کوالکام در سال جدید رهبری بازار را پس می‌گیرد!

دو نسخه از اسنپدراگون 8 نسل 2

این شایعه از سوی Digital Chat Station منتشر شده که از افشاگران چینی معروف در شبکه اجتماعی ویبو است و کمتر اطلاعات غلط منتشر می‌کند. او مدعی شده که کوالکام ممکن است در رویداد سالانه خود، دو نسخه از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 را معرفی کند.

بنابر گزارش‌ها، تراشه دوم می‌تواند یک تراشه با فرکانس فوق‌العاده بالا باشد که سرعت کلاک را تا میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. با توجه به ادعای Digital Chat Station، یکی از چیپست‌ها، چیپست استاندارد خواهد بود، در حالی که تراشه دیگر با فرکانس فوق‌العاده بالا می‌تواند با فرکانس 3.4 تا 3.5 گیگاهرتز ارائه شود. برای مقایسه باید گفت که اسنپدراگون 8 نسل 1 فعلی با فرکانس 3.19 گیگاهرتز عرضه شده است.

کوالکام دو نسخه از اسنپدراگون 8 نسل 2 را در رویداد سالانه خود معرفی می‌کند

البته گرچه این اطلاعات تا حدی هیجان‌انگیز و جالب توجه به نظر می‌رسند، اما باید با دیده تردید به آن‌ها نگریست چراکه اساسا برای کوالکام چندان منطقی نیست که استراتژی فروش خود را با عرضه همزمان دو تراشه پرچمدار در یک رویداد به خطر بیندازد. DCS علاوه بر صحبت درباره کوالکام، به تراشه آینده مدیاتک نیز پرداخته و مدعی شده که نسل بعدی پرچمداران دایمنسیتی می‌توانند پیشرفت بزرگی در بخش CPU داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره دو نسخه از اسنپدراگون 8 نسل 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر