;
coinex

انتشار تصویر تبلیغاتی ردمی پد به طور اتفاقی توسط شعبه کویت شیائومی!

در شرایطی که انتظار می‌رفت تبلت جدید ردمی طی هفته جاری و در کنار گوشی‌های سری شیائومی 12 تی رونمایی شود، انتشار تصویر تبلیغاتی ردمی پد تصورات را برهم زد!

انتظار می‌رود طی هفته جاری، شیائومی از دو گوشی در سری 12 تی خود رونمایی کند و شایعات حاکی از این بود که یک تبلت ردمی نیز این دو گوشی را همراهی می‌کند. با این حال، یک اتفاق احتمالا ناخواسته مشخص کرده که این تبلت در ماه اکتبر عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین تبلت‌های شیائومی 2022

انتشار تصویر تبلیغاتی ردمی پد

افشاگری درواقع به لطف اکانت اینستاگرامی شیائومی کویت انجام شده که تصویری واضح از ردمی پد را در اینستاگرام منتشر کرد و آن را در ادامه می‌بینید. تبلت موجود در تصویر منتشر شده، کاملا مشابه با رندرهای پیشین از این تبلت است و مشخصا این اولین تبلت برند ردمی خواهد بود.

آنچه در این تصویر دیده می‌شود، نسخه سبز نعنایی این محصول است و شایعات حاکی از این است که این محصول دو رنگ بندی خاکستری و نقره‌ای را نیز ارائه می‌کند. بنابر اطلاعات فعلی، این محصول دو نسخه 3/64 و 4/64 گیگابایتی دارد و عرضه نسخه 4/128 گیگابایتی حالا مورد تردید قرار گرفته است.

انتشار تصویر تبلیغاتی ردمی پد به طور اتفاقی توسط شعبه کویت شیائومی!
این همان تصویری است که اکانت اینستاگرامی شیائومی کویت منتشر و بلافاصله حذف کرد!

در حال حاضر تردیدی نیست که این تبلت یک محصول بالارده نیست، بلکه یک محصول میان‌رده است. چراکه به یک پردازنده مدیاتک MT8781 مجهز شده است. تراشه‌ای 8 هسته‌ای با دو هسته Cortex-A76 با فرکانس 2.2 گیگاهرتزی و 6 هسته Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتزی که با واحد گرافیکی Mali-G57 MC2 همراه شده است. این پردازنده شباهت زیادی به هلیو G99 دارد.

دیگر مشخصات این محصول عبارتند از نمایشگر 11.2 اینچی LCD، رابط کاربری MIUI Pad 13 مبتنی بر اندروید 12، باتری 7800 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی که در کنار آن هیچ فلشی دیده نمی‌شود!. وضوح نمایشگر 2K اعلام شده که قابل قبول است و اگر شایعه بلندگوهای چهارگانه را بپذیریم، این ترکیب، بسیار مناسب برای تماشای فیلم است!

این محصول احتمالا تنها در دو نسخه Wi-Fi و 4G LTE در دسترس خواهد بود. اولی بنابر افشاگری جدید 71.9 دینار کویتی ارزش دارد که چیزی معادل 232 دلار (233 یورو) است. در مورد مدل LTE اما شایعات پیشین حاکی از برچسب قیمت 250 تا 350 یورویی در بازار اروپا است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره انتشار تصویر تبلیغاتی ردمی پد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر