;
coinex

فروش اقساطی هایما S5 مهر 1401 [+جدول شرایط فروش]

بنا به گفته حمید فلاح شعبانی مدیرعامل لیزینگ ایران خودرو، فروش اقساطی هایما S5 مهر 1401 با هدف تنظیم بازار آغاز خواهد شد.

مدیرعامل لیزینگ ایران خودرو بیان داشت که ایران خودرو قصد دارد بخشی از تولیدات روزانه هایما S5 را با هدف جلوگیری از سودجویی واسطه‌گران در فرآیند فروش، به صورت اقساطی به مردم عرضه کند. این طرح از روز چهارشنبه 6 مهر ماه 1401 آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:  تغییر آیین نامه واردات خودرو برای سال 1402 ؛ وعده وزارت صمت

فروش اقساطی هایما S5 مهر 1401

حمید فلاح شعبانی درباره فروش اقساطی هایما S5 مهر 1401 گفت: «در این طرح فروش قصد داریم هایما اس ۵ را با اعطای تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی به مشتریان عرضه کنیم.»

شعبانی در ادامه گفته‌های ‌خود اظهار داشت:

تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومان در بازه زمانی ۳ ساله و با سود ۲۱ درصد بدون کارمزد و در قالب ۹ چک ۴ ماهه به مشتریان ارائه خواهد. همچنین سند خودرو نیز تا پایان اقساط در رهن شرکت لیزینگ ایران خودرو قرار خواهد داشت.

فروش اقساطی هایما S5 مهر 1401

مدیرعامل لیزینگ ایران خودرو در ادامه گفت که متقاضیان این محصول می‌توانند به درگاه فروش اینترنتی ایران خودرو یا نمایندگی‌های مجاز جهت ثبت نام مراجعه کنند. پس از آن به ترتیب مراحل اعتبار سنجی، فرآیند دریافت سند، ثبت نام نهایی و تحویل خودرو به مشتری انجام خواهد شد.

براساس گفته های همراه مکانیک:

این طرح فروش بدون قرعه کشی بوده و شرط داشتن پلاک به طور کلی حذف و شرط عدم ثبت نام درز طرح های قبلی ثبت نام از 48 ماه به 18 ماه کاهش یافته است.

همچنین شعبانی اعلام داشت: «مشتریانی که دارای پلاک فعال خودرو باشند نیز قادرند در فروش‌های لیزینگ ایران خودرو شرکت کنند. البته مشتریان نباید ظرف ۱۸ ماه اخیر از خودروسازان داخلی خودرویی را خریداری کرده باشند. خودروها با هدف رفاه حال مشتریان تا پایان اقساط سه ساله از بیمه و گارانتی برخوردار خواهند بود.»

مدیرعامل لیزینگ ایران خودرو درباره مزایای طرح فروش اقساطی هایما S5 مهر 1401 بیان داشت:« ایران خودرو برای آن دسته از مشتریانی که نمی‌توانند برای خرید خودرو اعتبار مورد نظر را تامین کنند، امکانی را فراهم کرده تا بدون واسطه و به شکل اقساطی بتوانند خودرو مورد نظر خود را خریداری کنند». شعبانی افزود:

در مراحل بعدی فروش طبق شرایط بازار خودرو قرار است سایر محصولات ایران خودرو نیز به شکل اقساطی به فروش برسند.

همچنین وی از برنامه‌های آینده ی این شرکت مبنی بر فروش لیزینگی خودروهای دست دوم سخن گفت و بیان داشت که در این بخش فروش لیزینگ تنها مختص به محصولات ایران خودرو نخواهد بود و شامل تمامی محصولات خودروسازان می‌شود.

او همچنین اضافه کرد: «برای فروش لیزینگ در سایر حوزه‌های غیر خودرویی از جمله لوازم خانگی آمادگی داریم و با شرکت نیرو محرکه ایران خودرو برای فروش لیزینگی موتور سیکلت هماهنگی لازم انجام شده است.»

جدول شرایط فروش نقدی و نقدی اعتباری هایما اس 5 در مهر 1401 به شرح زیر است:

جدول شرایط فروش نقدی و نقدی اعتباری هایما اس 5 در مهر 1401
جدول شرایط فروش نقدی و نقدی اعتباری هایما اس 5 در مهر 1401

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فروش اقساطی هایما S5 مهر 1401 چیست؟ نظراتتان را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    من ثبت نام کردم ولی موقع مراجعه به نمایندگی طلب ۱۲ چک کردن واز همه بدتر اینکه گفتند چک به مبلغ ۶۱۰ملیون به تاریخ ۳۰ مهر ۱۴۰۲ به عنوان ضمانت بده ولی اسم ضمانت نباید در چک بنویسی و حتما ثبت بشه
    ی کلاهبرداری در روز روشن

    پاسخ

    یک بخشنامه متمم بعد از فروش صادر شد که خریدار باید ۳۰ میلیون دیگه باید بیشتر از اقساط پرداخت کنه.این بخشنامه ۱ساعت بعد از فروش صادر شده و کلاه برداریه.
    چون یا باید انصراف بدهی که ۲۰ روز دیگه پولت را می دهند ویا باید ۳۰ میلیون دیگه غیر از اقساط اعلامی پرداخت کنند .
    لطفا سازمان حمایت و تعزیرات ورود کنند.

    پاسخ

    باسلام، درودبرمدیران وکارکنان محترم ایران خودرو
    فروش بروش لیزینگی خودروبصورت مستقیم توسط ایران خودرو مزایای بسیاری برمحورمشتری مداری داردکه مهمترین آن حذف واسطه و بورس بازی خودرو مستقیما بدست مصرف کننده می‌رسد، ازطرفی مشتری باتامین بخشی ازاعتبارخودرو موردنظر راخریدمیکند، بسیارعالی است انشالله موفق باشید.

    پاسخ