;
coinex

راه‌اندازی پلتفرم OviO : پلی میان بازی‌های Web2 و Web3

OviO راه‌حلی مبتکرانه برای بهبود تجربه گیمینگ کاربران بلاک چین ارائه داده است. راه‌اندازی پلتفرم OviO ارتباط میان بازی‌های Web2 و Web3 را افزایش می‌دهد.

اکوسیستم کریپتوکارنسی نسل جدید OviO انتقال ارزش میان فضای Web2 و Web3 را از همیشه آسان‌تر می‌کند. این اکوسیستم با هدف روان‌تر کردن تجربه گیمینگ در بازی‌های غیرمتمرکز و همچنین کارآمدتر شدن منابع بازی‌ها طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

راه‌اندازی پلتفرم OviO

طبق داده‌های منتشر شده، پلتفرم OviO، راه‌کارهای جدید برای منعطف‌سازی و قدرتمندتر نمودن اکوسیستم بازی‌های غیرمتمرکز معرفی می‌کند. به طور کلی، تمامی بازی‌های بلاک چینی که با OviO ادغام شوند، از سرعت و عملکرد بهتری برخوردار خواهند شد.

OviO Credits به مجموعه‌ای از دارایی‌های کاربردی و منحصر به فرد گفته می‌شود. گیمرها می‌توانند ارزهای تخفیف‌دار درون بازی را با استفاده از اعتبار OviO خریداری کنند. ادغام قابلیت OviO Credits همچنین قابلیت همکاری بین محصولات را بهبود خواهد داد.

راه‌اندازی پلتفرم OviO : پلی میان بازی‌های Web2 و Web3

نیر هاوئر (Nir Hauer)، یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل OviO شخصیت انقلابی محصول خود و اهمیت آن برای نسل بعدی علاقه‌مندان به Web3 را برجسته نمود. او در این راستا گفت:

مأموریت ما ارائه بهترین تجربه نقدینگی به گیمرها و جوامع رمزنگاری با استفاده از توکن بازی اختصاصی است. Ovio Credits به کاربران اجازه می‌دهد تا به تمامی توکن‌های بازی، دامنه‌ها، زنجیره‌ها و موضوعات مختلف دسترسی داشته باشند.

به عقیده هاوئر، جامعه گیمرهای پلتفرم OviO بهترین تجربه را از بازی‌های بلاک چینی کسب خواهند کرد. از دیگر قابلیت‌های پلتفرم OviO می‌توان به آیتم‌های کمیاب درون بازی، تخفیف‌های عالی توکن‌های بازی و نرخ تبدیل پایین برای وفادارترین مشتریان اشاره کرد.

راه‌اندازی پلتفرم OviO با همکاری تیمی از حامیان کریپتوکارنسی به همراه هیئت مشاوره سطح بالا صورت گرفته است. از جمله اشخاص حاضر در راه‌اندازی پلتفرم OviO می‌توان به Doran Kagan، کارآفرین کهنه‌کار بازی‌های ویدیویی در اکوسیستم‌های Web2 و Web3 و Tal Shoham، مدیر ارشد سابق Huuuge Games  و عضو هیئت مدیره IronSource اشاره کرد.

پلتفرم OviO تا کنون بازی‌های موفقی نظیر Impossible Space و Trial Xtreme را به بازار عرضه کرده است. این پلتفرم اخیراً از اپلیکیشن بومی خود برای دستگاه‌های اندرویدی رونمایی نمود. نرم افزار مخصوص iOS نیز در سه ماهه چهارم سال 2022 منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره راه‌اندازی پلتفرم OviO چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر