;
coinex

تحول صنعت مد با شیبا اینو ؛ جان ریچموند با Shiba Inu همکاری می‌کند

جان ریچموند، برند مطرح انگلیسی به لطف همکاری با SHIB وارد فضای رمزارزها شد. این همکاری منجر به تحول صنعت مد با شیبا اینو می‌شود.

John Richmond، برند پیشرو صنعت مد و پوشاک، از همکاری با Shiba Inu، پروژه برجسته بلاک چینی، ابراز خوشحالی کرد. از زمانی که خبر این همکاری در اوایل سال جاری اعلام شد، برند جان ریچموند مجموعه‌ای از طرح‌ها را به اشتراک گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

تحول صنعت مد با شیبا اینو

جان ریچموند (John Richmond) حضور خود در فضای رمزارزها را گسترش می‌دهد. برند محبوب مد متعلق به جان ریچموند (John Richmond)، طراح انگلیسی مقیم ایتالیا، چاپ مجموعه‌های جدید با طرح‌های شیبا اینو را قبل از هفته مد میلان 2022 آغاز کرده است. حساب رسمی توییتر ریچموند به علاقه‌مندان شیبا اطمینان داد که این همکاری صنعت مد را دگرگون خواهد کرد. جان ریچموند در این راستا افزود:

افسانه‌ها برای همیشه زنده‌اند. هم اکنون دو رهبر بزرگ چشم‌اندازها و میراث خود را وارد یک پروژه بزرگ کرده‌اند. این موضوع تأثیر زیادی بر صنعت خواهد داشت.

تحول صنعت مد با شیبا اینو
تحول صنعت مد با شیبا اینو

این برند 62 ساله مد تصویری را در توییتر منتشر کرد که نشان می‌دهد چاپ طرح هفته مد میلان آغاز شده است. جان ریچموند قرار است در هفته مد میلان که از 20 سپتامبر 2022 تا 26 سپتامبر 2022 برگزار می‌شود شرکت کند. هفته مد میلان یک نمایشگاه تجاری لباس است که هر ساله در فصل پاییز یا زمستان در میلان ایتالیا برگزار می‌شود. میلان تنها پایتخت ایتالیا نیست؛ بلکه در سطح جهانی به عنوان یکی از تأثیرگذارترین مراکز مد شناخته شده است.

رونمایی از مجموعه لباس‌های Shiba Inu

شوق و اشتیاق جان ریچموند در توییتر قبل از برگزاری هفته مد میلان، توجه طرفداران شیبا اینو را به خود جلب کرده است. برند مد John Richmond هفته پیش اعلام کرد که آماده ارائه مجموعه‌های جدید با طرح‌های شیبا اینو است.

جان ریچموند تا کنون جزئیاتی از همکاری خود با شیبا اینو منتشر نکرده است. انتظار می‌رود این برند مد به زودی مالکیت زمین‌های خود در متاورس شیبا را افشا کند. وی اولین بار در ماه آپریل علاقه خود به خرید یک قطعه زمین مجازی در متاورس را نشان داده بود.

طبق گزارش TheCryptoBasic، مجموعه جان ریچموند با طرح‌های شیبا اینو ممکن است توسط سوپرمدل‌های برتر در هفته مد میلان به نمایش گذاشته شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره احتمال تحول صنعت مد با شیبا اینو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: thecryptobasic

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر