;
coinex

تاریخ رونمایی سری شیائومی 12T مشخص شد

طی روزهای اخیر اطلاعات زیادی درباره مشخصات و امکانات Xiaomi 12T منتشر شده و اکنون، شاهد مشخص شدن تاریخ رونمایی سری شیائومی 12T هستیم.

غول تکنولوژی چینی به صورت رسمی اعلام کرده که تا فرا رسیدن زمان عرضه سری شیائومی 12T زمان زیادی باقی نمانده و اطلاعات بیشتر از این محصول، در تاریخ ۴ اکتبر طی رویداد مورد انتظار شیائومی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. رویداد پیش رو این کمپانی راس ساعت ۸ شب به وقت گرینویچ برگزار می‌شود و کاربران از طریق یوتیوب، فیس‌بوک، توییتر به صفحه رسمی این کمپانی قادر به تماشای آن خواهند بود.

بیشتر بخوانید: آپدیت MIUI 13 برای گوشی‌های پوکو و ردمی منتشر شد

تاریخ رونمایی سری شیائومی 12T

همانطور که گفتیم تاریخ رونمایی سری شیائومی 12 تی، ۴ اکتبر ۲۰۲۲ خواهد بود و این سری، شامل یک نسخه معمولی و یک نسخه پرو است. همچنین، باید گفت که پوستر معرفی رویداد پیش‌رو که در آن از شیائومی 12T رونمایی می‌شود، با عنوان «لحظات بی‌نظیری خلق کن» به نمایش گذاشته شده که احتمال می‌رود این جمله اشاره به سنسور 200 مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL HP1 مدل پرو داشته باشد که پیش از این شایعات زیادی درباره آن در فضای مجازی منتشر شده است.

Xiaomi 12T

به همراه گوشی‌های هوشمند جدید شیائومی، به‌نظر می‌رسد که شاهد معرفی تبلت مورد انتظار Redmi Pad و ایرباد Redmi TWS باشیم. در حال حاضر تمام اطلاعاتی که از این رویداد منتشر شده به موارد ذکر شده منتهی می‌شود؛ اما با توجه به اینکه منابع خبری بی‌شماری در پی کسب اطلاعات بیشتر از این رویداد هستند، انتظار می‌رود که به‌زودی اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ رونمایی سری شیائومی 12T چیست؟ آیا این محصولات می‌توانند با سایر رقیبان سرسخت خود رقابت کند؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و جدیدترین اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر