;
coinex

شکست برجام ؛ کاخ سفید بن‌بست مذاکرات را اعلام کرد

یکی از وب‌سایت‌های معتبر آمریکایی با اعلام خبر شکست برجام اعلام کرده که مقامات ارشد دولت آمریکا این موضوع را در یک جلسه محرمانه به کنگره آمریکا اطلاع داده‌اند.

پایگاه خبری واشنگتن فری بیکن مدعی شده که مقامات ارشد دولت آمریکا در یک جلسه توجیهی محرمانه با نمایندگان کنگره، خبر به بن بست رسیدن مذاکرات احیا برجام را اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: تاثیر برجام بر قیمت طلا و ارز ؛ بازتابی از عدم قطعیت مذاکرات

شکست برجام

دارل عیسی نماینده جمهوری‌خواه کالیفرنیا در این باره گفته: «دولت دو هفته پیش تصور می‌کرد که به توافقی دست یافته است، اما اکنون می‌دانند که معامله‌ای در کار نیست و کار دیگری هم نمی‌شود کرد، چرا که تمام راه‌ها را رفته‌اند، و ایران قصد ندارد معامله کند».

به گفته این نماینده جمهوری‌خواه، مشکل اساسی در جریان مذاکرات برجام، تحریم‌های مربوط به ترورسیم ایران و هم‌پیمانان آن در منطقه است و تهران در این باره امتیازاتی از آمریکا می‌خواهد که هیچ یک از دو حزب آمریکا با آن موافق نیستند. به طرز عجیبی حتی دموکرات‌های کنگره نیز از بابت شرایط درخواستی ایران برای احیای برجام ابراز نگرانی‌کرده‌اند. عیسی می‌افزاید:

«با نظر به زیاده‌خواهی ایران، ادامه دادن مذاکرات بیهوده است».

شکست مذاکرات برجام ؛ کاخ سفید بن‌بست را اعلام کرد

او با تکرار برخی از مواضع بی‌اساس در ارتباط با ماهیت برنامه هسته‌ای ایران مدعی شده که این کشور به هیچ وجه با حسن نیت مذاکره نکرده و به همین دلیل هم مشخص است که طرف ایرانی قصد احیای برجام را ندارد چراکه در آستانه دستیابی به سلاح هسته‌ای است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص شکست برجام چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر