;
coinex

بهترین برنامه شماره مجازی برای واتساپ [آموزش تصویری]

داشتن یک شماره مجازی کاربردهای زیادی دارد اما قسمت جذاب این موضوع، مخفی ماندن هویت و مکان استفاده از آن است. در نوشتار زیر به معرفی بهترین برنامه شماره مجازی برای واتساپ پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه شوید.

بسیاری از برنامه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند واتساپ یا اینستاگرام، برای ثبت نام از کاربران شماره تلفن درخواست می‌کنند؛ اما ممکن است به خاطر دلایل امنیتی یا هر دلیل دیگری کاربری مایل به ارائه شماره تلفن خود نباشد.

همچنین ممکن است فردی بخواهد اکانت دوم داشته باشد و برای ساخت آن به شماره جدیدی نیاز پیدا کند. در چنین شرایطی استفاده از شماره مجازی بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود.

برای ثبت نام در برنامه‌های مختلف امکان استفاده از شماره‌های مجازی وجود دارد و این شماره مجازی می‌تواند متعلق به هر کشوری باشد. از طریق شماره مجازی می‌توان مانند یک سیم کارت واقعی با هر شخصی در ارتباط بود، تماس گرفت و یا پیامک ارسال کرد که برای اپلیکیشن‌ها و شبکه‌های اجتماعی نیز قابل استفاده است.

تکراتو در ادامه لیستی از بهترین برنامه شماره مجازی برای واتساپ را معرفی کرده و شما می‌توانید از برنامه‌های موجود در این لیست استفاده کنید. به نظر شما بهترین برنامه ساخت شماره مجازی واتساپ کدام است؟

بیشتر بخوانید:

بهترین برنامه شماره مجازی برای واتساپ

شماره مجازی، در واقع یک خط تلفن یا موبایل است که شما از یک کشور دیگر دریافت می‌کنید، بدون اینکه بخواهید سیم کارت آن کشور را خریداری کنید. شما با کمک این شماره مجازی می‌توانید تماس بگیرید یا پیامک ارسال کنید، البته بدون استفاده از شماره خودتان.

دریافت شماره مجازی بسیار راحت است و شما برای این کار می‌توانید از برنامه‌هایی که برای این منظور طراحی شده‌اند، استفاده کنید. استفاده از شماره مجازی مزایای بسیاری نیز دارد. برای آشنایی با بهترین برنامه ساخت شماره مجازی واتساپ همراه ما باشید.

روش‌های مختلفی برای ساخت شماره مجازی در واتساپ وجود دارد. در این قسمت قصد داریم تا روش‌های ساخت شماره مجازی در واتساپ را به شما معرفی کنیم. با بررسی بهترین برنامه شماره مجازی برای واتساپ همراه ما باشید.

برنامه Textme

ابتدا برنامه Textme را دانلود نصب کنید. پس از نصب به آی پی یکی از کشورهای (آمریکا، کانادا یا بریتانیا) وصل شوید و برنامه تکست‌می را باز کنید. در ادامه در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد گزینه Create an account ظاهر شده که با انتخاب آن وارد مرحله بعدی خواهید شد.

اگر گزینه Create an account  را مشاهده نکردید یا مشکل از فیلترشکن شماست و یا سرویس دهنده اینترنت شما. پس گوشی را در حالت پرواز قرار دهید و به وایفای وصل شوید.

در ادامه شماره‌هایی نشاده داده می‌شود که باید یکی از آنها را انتخاب کنید.

حالا در صفحه ثبت نام مشخصات خواسته شده را وارد کنید. ایمیل می‌تواند واقعی باشد تا بعدها برای بازیابی بتوانید از آن استفاده کنید. یک پسورد و سن و جنسیت هم انتخاب کنید و Register بزنید.

اگر پس از رجیستر کردن کد کپچا هم نشان داده شد آن را حل کنید. سپس خواهید دید شماره شما ایجاد شده است.

اکنون این شماره را در واتساپ وارد کنید. صبر کنید تا واتساپ با شما تماس بگیرد و کد برای شما خوانده شود. کد بصورت Voicemail هم ممکن است ارسال شود. باید 4 الی 5 دقیقه صبر کنید.

برنامه Globaltel

این نرم افزار نیز بسیار کاربردی است. اگر توانستید از طریق اپلیکیشن قبلی کد دریافت کنید از این اپلیکیشن استفاده کنید. Globaltel را باز کنید و در کادر شماره، شماره‌ای که با Textme ساخته شد را مانند تصویر زیر با کد 44 وارد کنید.

حالا APPROVE را بزنید.

بهترین برنامه شماره مجازی برای واتساپ

اکنون کدی که به Textme ارسال می‌شود را در اینجا وارد کنید. توجه داشته باشید که کد به سیم کارتی ارسال نمی‌شود و به همان برنامه Textme ارسال خواهد شد. دقت کنید به انگلیسی اعداد را وارد کنید تا با خطا مواجه نشوید.

بهترین برنامه شماره مجازی برای واتساپ

در این صفحه پروفایل خود را تکمیل کنید. بهتر است از ایمیل واقعی استفاده کنید تا بعدا بتوانید برای بازیابی از آن استفاده کنید. به ترتیب اسم فامیل و ایمیل را درج کنید و Save را بزنید.

بهترین برنامه شماره مجازی برای واتساپ

در پایان وارد برنامه و حساب کاربری خود می‌شوید و شماره خود را مشاهده خواهید کرد.

حالا این شماره را با کد 381+ را در واتساپ وارد کنید و با یک اکانت خارجی وارد این پیامرسان شوید. شماره مجازی برای واتساپ ممکن است دائمی نباشد پس احتیاط کنید.

بیشتر بخوانید:

اپلیکیشن Free conference call

اگر روش بالا برای شما دشوار بود و یا به هر دلیلی نتوانستید برنامه‌های بالا را نصب کرده و شماره مجازی خود را فعال کنید، استفاده از برنامه Free conference call را امتحان کنید زیرا این برنامه نیز بهترین برنامه شماره مجازی برای واتساپ است. این برنامه یک شماره مجازی آمریکا در اختیارتان قرار می‌دهد.

ابتدا اپلیکیشن Free conference call را دانلود و نصب کنید و وارد برنامه شده و بر روی Create account کلیک کنید.

اکنون برنامه از شما می‌خواهد که یک ایمیل و یک رمز عبور وارد کنید. پس از وارد کردن آنها بر روی Create my free account کلیک کنید.

در نهایت این برنامه به شما یک شماره می‌دهد که باید این شماره را همراه با کد 1+ در واتساپ خود وارد کنید. با لمس چند ثانیه‌ای روی شماره می‌توانید آن را کپی کنید.

اکنون وارد برنامه واتساپ شده و ابتدا کشور را آمریکا و کد 1+ را انتخاب کرده و شماره‌ای که از برنامه Free conference call دریافت کرده‌اید را وارد کنید.

کمی صبر کنید تا کد تایید واتساپ برای شما ارسال شده و کد را وارد برنامه کنید. به این ترتیب با استفاده از شماره مجازی وارد واتساپ خواهید شد.

برنامه Text-plus

این روش نیز مشابه با روش‌های توضیح داده شده در قبل است. ابتدا برنامه Text-plus را از گوگل پلی دانلود کرده و نصب کنید و بر روی ایجاد حساب کاربری که در صفحه نمایش ظاهر می‌شود، کلیک کنید.

تمام اطلاعات شخصی مانند ایمیل و شماره تماس خود را وارد کرده و یک حساب کاربری در برنامه ایجاد کنید. پس از ثبت نام، برنامه را باز کرده و مشخصات خود را وارد کنید.

اکنون بر روی منو Account کلیک کرده و بر روی گزینه Tap کلیک کنید تا شماره موبایل آمریکا خود را دریافت کنید. در این مرحله از شما مکان شماره در یک کادر پرسیده می‌شود. می‌توانید همان حالت پیشفرض را نگه دارید.

در ادامه شماره تلفن همراه جدید خود را بر اساس محل انتخابی یا پیشفرض مشاهده می‌کنید، شماره را یادداشت کرده و برنامه WhatsApp خود را باز کنید. شماره کپی شده را در این قسمت وارد کرده و بر روی next کلیک کنید تا کد واتساپ را دریافت کنید.

اکنون کد به همان برنامه Text-plus ارسال خواهد شد. کد را در برنامه واتساپ وارد کرده و به سادگی از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

برنامه Hushed

یکی از روش‌های کاملاً مطمئن ولی غیررایگان برای شماره مجازی واتساپ در ایران، استفاده از برنامه Hushed است که باعث شده بهترین برنامه شماره مجازی برای واتساپ باشد. این اپلیکیشن بر روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS نصب می‌شود. فقط باید هزینه مورد نیاز را برای ساختن شماره مجازی بپردازید. روند کار با Hushed به صورت زیر است:

اپلیکیشن Hushed را بر روی گوشی هوشمند نصب و اجرا کنید و پس از اجرای برنامه روی گزینه Start بزنید. اکنون باید با استفاده از ایمیل و رمز عبور در برنامه ثبت نام کنید.

در نهایت روی Get a new number برای ساخت شماره مجازی بزنید. در اینجا لیستی از شماره تلفن‌های موجود برایتان به نمایش درمی‌آید. حتماً در انتخاب شماره تلفن حواستان باشد که شماره مورد نظر با واتساپ کار می‌کند یا نه.

بهتر است در هنگام انتخاب شماره مجازی، اپلیکیشن واتساپ را باز و مراحل ثبت نام را آغاز کنید. سپس هر شماره‌ای که در برنامه Hushed پیدا کردید، در واتساپ وارد کنید. اگر برنامه خطای is not a valid mobile number for the country داد باید به سراغ شماره‌های دیگر بروید. امکان انتخاب شماره از کشورهای مختلف برایتان وجود دارد.

برنامه TalkaTone

یکی از بهترین برنامه‌های ساخت شماره مجازی در واتساپ، برنامه TalkaTone است که به راحتی به شما اجازه داشتن شماره جدیدی را می‌دهد. خوشبختانه ساخت شماره مجازی توسط Talkatone رایگان است. مراحل کار هم بسیار ساده بوده و شما را کلافه نمی‌کند. فرایند ایجاد شماره مجازی به کمک Talkatone به شرح زیر است.

بهترین برنامه شماره مجازی برای واتساپ

در اولین گام اپلیکیشن تالکتون را نصب و اجرا کنید و پس از اجرای برنامه مراحل ثبت نام را پشت سر بگذارید.  با تکمیل ثبت نام در Talkatone به راحتی می‌توانید شماره مجازی دریافت کنید.

شماره مجازی را در مرحله ثبت نام برنامه واتساپ وارد کنید. کد تأیید دریافتی در تالکتون را در واتساپ بزنید. اکنون پیام رسان واتساپ با شماره مجازی در اختیار شما است.

بیشتر بخوانید:

سایر برنامه‌ها برای ساخت شماره مجازی واتساپ

تا این بخش بهترین برنامه ساخت شماره مجازی واتساپ را بررسی کردیم. البته غیر از برنامه‌هایی که در بالا بررسی شدند برنامه‌های دیگری نیز وجود دارند که می‌توانید از آنها استفاده کنید. همچنین سایت‌هایی نیز برای این منظور طراحی شده‌اند که شما می‌توانید از طریق این سایت‌ها نیز اقدام کنید.

مزایای استفاده از شماره مجازی

شماره‌های مجازی معمولاً توسط شرکت‌های دو کشور کانادا و آمریکا ارائه می‌شوند و شما بدون داشتن سیم کارت حقیقی این کشورها می‌توانید شماره تلفنی اختصاصی از آن کشورها را داشته باشید.

شماره مجازی در مواردی مانند ساخت اکانت‌های جیمل(رمزارز)، ورود به تلگرام و واتساپ بدون شماره، به کار می‌رود.

کسانی که مجبور هستند با بستگان و آشنایان و یا این که از لحاظ کاری و تجاری با یک شماره خارجی در کشور دیگر تماس بگیرند اگر بخواهند از شماره داخلی برای این کار استفاده کنند مطمئناً باید هزینه زیادی بپردازند. اما استفاده از شماره‌های مجازی می‌تواند از نظر اقتصادی بسیار به صرفه باشد.

بهترین برنامه شماره مجازی برای واتساپ

از دیگر کاربردهای شماره مجازی این است که هویت مکانی شما در هنگام تماس با دیگران مشخص نمی‌شود بنابراین می‌توانید به راحتی از داخل ایران با شماره‌ای در کشوری دیگر تماس برقرار کرده بدون این که موقعیت مکانی شما برای آن‌ها آشکار شود.

اکثر سایت‌ها و شرکت‌ها از خدمات‌دهی به ایرانی‌ها به دلیل تحریم‌های دولت امریکا معذور هستند بنابراین با داشتن شماره‌های مجازی می‌توانیم به راحتی از خدمات این سایت‌ها و شرکت‌های خارجی استفاده کنیم بدون این که آن‌ها متوجه شوند که ما از داخل ایران در حال استفاده از خدمات آن‌ها هستیم.

جمع‌بندی

در این مطلب به بررسی و معرفی بهترین برنامه ساخت شماره مجازی واتساپ پرداختیم. این برنامه‌ها برای استفاده‌های گوناگون بسیار کاربردی هستند و شما می‌توانید از طریق آنها نسبت به دریافت شماره مجازی اقدام کنید. استفاده از شماره‌های مجازی کاربردهایی بسیار دارد و شما می‌توانید برای ورود به بسیاری از پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی از آنها استفاده کنید. بهترین برنامه شماره مجازی برای واتساپ که در این مطلب معرفی شد را از دست ندهید.

سوالات متداول

برنامه ساخت شماره مجازی واتساپ چی خوبه؟

بهترین برنامه ساخت شماره مجازی واتساپ در این مطلب معرفی شد و شما می‌توانید از آنها استفاده کنید. علاوه بر معرفی آموزش تصویری استفاده از این برنامه‌ها نیز ارائه شده است. از بین برنامه‌های معرفی شده یکی را انتخاب کرده و از طریق آن نسبت به ساخت شماره مجازی خود اقدام کنید. از بهترین برنامه‌ های ساخت شماره مجازی واتساپ می‌توان Text-plus، Textme و Globaltel را نام برد.

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در مورد بهترین برنامه شماره مجازی برای واتساپ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران نیز در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر