;
coinex

اسکایپ برای شماره های ایران رایگان شد

اسکایپ برای شماره های ایران رایگان شد. اگرچه این پلتفرم نیز در چند روز گذشته تیغ تیز فیلترینگ را تجربه کرد، اما اکنون خبر می‌رسد که تمام تماس ها به شماره‌های ایران در این پلتفرم رایگان شده است.

اسکایپ اپلیکیشنی است برای تماس صوتی و تصویری که قابلیت چت کردن را نیز به شما می‌دهد. امکان استفاده از این اپلیکیشن بر روی آی او اس و اندروید میسر است.

بیشتر بخوانید: بهترین جایگزین واتساپ در ایران ؛ برنامه شبیه Whatsapp چی نصب کنیم؟ [16 اپلیکیشن مشابه واتساپ]

تماس اسکایپ برای شماره های ایران رایگان شد

اسکایپ یک نرم افزار فوق العاده برای برقراری تماس ارزان یا رایگان به شمار می‌رود. به وسیله اسکایپ، نه تنها امکان برقراری تماس با یک اکانت اسکایپ دیگر را به صورت رایگان دارید، بلکه می‌توانید با پرداخت هزینه بسیار کمی، با تلفن‌های داخلی و خارجی نیز تماس برقرار کنید.

این همان قابلیتی است که به صورت رایگان در دسترس نیست و اکنون اسکایپ و مایکروسافت تماس با شماره‌های ایران به شکل رایگان را در اختیار ایرانیان سرتاسر دنیا گذاشته‌اند.

با توجه به محدودیت های اخیر اینترنت در ایران و مشکلاتی که کاربران ایرانی برای ارتباط آنلاین با یکدیگر دارند، این مورد می‌تواند حرکت بسیار مثبتی برای آنان باشد.

بیشتر بخوانید:

شما در این‌باره چگونه فکر می‌کنید؟ آیا رایگان شدن اسکایپ برای شماره های ایرانی می‌‌تواند برای شما نیز کاربردی باشد؟ نظرات خود را با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    اصلا کار نمیکنه کی گفته کار میکنه

    پاسخ

    باسلام هم‌اکنون که کار نمی کنه تاریخ امروز
    ۴۰۲/۱۱/۵
    اسحاق‌جان اگه برای شما کار نمیکنه از یعقوب کمک بگیر!

    پاسخ