;
coinex

راه‌اندازی دامنه‌های رمزارزی 1inch ؛ صرافی غیرمتمرکز با آنستاپبل دامینز همکاری کرد

صرافی غیرمتمرکز وان اینچ به لطف همکاری با UD پا به دنیای دامنه‌های کریپتویی گذاشت. دامنه‌های رمزارزی 1inch آدرس‌های کیف پول را به نام‌های کاربرپسند تبدیل می‌کنند.

پروتکل صرافی غیرمتمرکز وان اینچ اقدام به همکاری با آنستاپیل دامینز نمود. وان اینچ به لطف این همکاری قادر به ارائه خدمات رقابتی دامنه‌های رمزارزی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بهترین توکن های NFT کدامند؟

راه‌اندازی دامنه‌های رمزارزی 1inch

شرکت وان اینچ (1inch) در 4 اکتبر همکاری خود با Unstoppable Domains، ارائه‌دهنده دامنه‌های مرتبط با توکن‌های غیرمثلی (NFT) را به طور رسمی اعلام کرد.

راه‌اندازی دامنه‌های رمزارزی 1inch زنگ خطر را برای رقبایی نظیر ENS به صدا درآورده است. بازار دامنه‌های کریپتویی در حال حاضر تحت سلطه سرویس دامنه اتریوم (ENS) قرار دارد.

راه‌اندازی دامنه‌های رمزارزی 1inch ؛ صرافی غیرمتمرکز با آنستاپبل دامینز همکاری کرد

طبق اعلامیه منتشر شده، کاربران کیف پول صرافی وان اینچ از این پس می‌توانند آدرس‌های پیچیده را به نام‌های دامنه کاربرپسندانه تبدیل کنند. سرویس دامنه اتریوم ملقب به ENS نیز همانند وان اینچ آدرس‌های کیف پول اتریوم را با نام‌های دامنه طبقه‌بندی می‌کند.

امکانات دامنه‌های رمزارزی 1inch

آنستاپبل با مینت کردن آدرس‌های کیف پول اقدام به تولید دامین‌های کاربرپسند می‌نماید. صاحبان این دامنه‌ها می‌توانند تاابد از مزایای دامنه اختصاصی بهره‌مند شوند. صاحبان دامنه‌های ENS برای حفظ آدرس دامین خود ملزم به پرداخت هزینه دوره‌ای خواهند بود.

از دیگر ویژگی‌های دامنه‌های Unstoppable می‌توان به امکان اخذ آدرس‌های خاص با پسوند NFT، Wallet، Crypto، Bitcoin، Blockchain، 888 و DAO اشاره کرد. قیمت برخی از این دامنه‌ها به 10 هزار دلار می‌رسد.

Sergej Kunz، یکی از بنیان‌گذار شبکه وان اینچ اعلام کرد که مسائل مربوط به تجربه کاربران، امنیت و هویت همچنان مانع پذیرش جریان اصلی وب 3 خواهد بود. وی افزود: “مشارکت با آنستابپل فرصت‌هایی را برای غلبه بر موانع پیش رویمان خواهد گذاشت”.

آنستاپبل ادعا می‌کند که تا کنون 2.6 میلیون آدرس دامنه را ثبت نموده است. این شرکت با 453 پلتفرم دیگر از جمله Trust Wallet، Coinbase، OpenSea، ShapeShift و مرورگر Brave یکپارچه شده است. سرویس ENS نیز حدود 2.17 میلیون دامنه ثبت شده دارد.

تحلیل قیمتی توکن 1inch

توکن اصلی پلتفرم دیفای وان اینچ در 24 ساعت گذشته رشد قیمتی 2.2 درصدی را تجربه کرده است. در حال حاضر هر واحد توکن 1inch با قیمت 0.584 دلار معامله می‌شود. قیمت وان اینچ نیز همانند اکثر توکن‌های دیفای در چند ماه گذشته نسبتاً ثابت مانده است.

توکن 1INCH در حال حاضر 93 درصد با اوج قیمتی خود در اکتبر 2021 فاصله دارد. در آن زمان هر واحد 1INCH حدود 8.65 دلار قیمت داشت.

توکن‌های ENS در موقعیت مشابهی قرار دارند. این توکن‌ها نیز نسبت به بالاترین قیمت تاریخی خود در نوامبر 81 درصد ریزش داشته‌اند. طبق داده‌های CoinGecko، توکن ENS با رشد 3.2 درصدی در 24 ساعت گذشته با قیمت 15.77 دلار معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره دامنه‌های رمزارزی 1inch چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptopotato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر