;
coinex

تعطیلی بازار NFT سی‌ان‌ان ؛ 20 درصد از دارایی کاربران واریز شد!

بازار NFT سی‌ان‌ان چهار ماه پس از راه‌اندازی تعطیل شد. سی‌ان‌ان 20 درصد از دارایی‌های کاربران را در غالب استیبل کوین یا توکن FLOW واریز خواهد کرد.

شبکه مالتی مدیا CNN مستقر در ایالات متحده آمریکا در تاریخ 10 اکتبر در توییت خود اعلام کرد که پروژه توکن غیرمثلی (NFT) این شرکت کمتر از چهار ماه پس از راه‌اندازی تعطیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

تعطیلی بازار NFT سی‌ان‌ان

بازار NFT سی‌ان‌ان Vault نام دارد. مجموعه Moments That Changed Us، شامل لحظات خبری نمادین از تاریخ 41 ساله شبکه CNN است. کاربران تا قبل از تعطیلی بازار NFT سی‌ان‌ان قادر به خرید، نگه‌داری و نمایش NFTهای خود بودند.

شبکه سی‌ان‌ان در توضیح تصمیم‌گیری خود اعلام کرد که Vault یک پروژه آزمایشی 6 هفته‌ای بوده و اولین حضور شبکه در فضای وب 3 به شمار می‌رود. شرکت سی‌ان‌ان قصد راه‌اندازی مجدد پروژه Vault را نخواهد داشت.  این پروژه ابتدا بر روی بلاک چین Flow تحت مالکیت CNN ساخته شده بود.

تعطیلی بازار NFT سی‌ان‌ان ؛ 20 درصد از دارایی کاربران واریز شد!

طبق نقشه راه رسمی بازار NFT سی‌ان‌ان، توسعه‌دهندگان قرار بود ویژگی‌هایی نظیر هزینه‌های انحصاری CNN برای کلکسیونرهای Vault و اثر غیرمثلی mint your own CNN را منتشر کنند.

واریز دارایی کاربران Vault

یکی از کارکنان CNN با نام جیسون در سرور دیسکورد (Discord) پروژه اعلام کرد که کاربران 20 درصد از قیمت اولیه توکن‌های NFT را به صورت استیبل کوین یا توکن FLOW دریافت خواهند کرد. مبلغ دریافتی کیف پول صاحبان آثار واریز خواهد شد.

اختلاف قیمت قابل توجهی بین قیمت‌های درخواستی مارکت پلیس Vault و قیمت آثار NFT در بازار CNN وجود دارد. بسیاری از این آثار با هزینه کمتر از 10 دلار ساخته شده‌اند. بسیاری از افراد حاضر در سرور دیسکورد Vault نارضایتی خود از تعطیلی بازار NFT سی‌ان‌ان را ابراز کردند. یکی از کاربران دیسکورد با نام Richard Razo اعلام کرد:

به عنوان یک سرمایه‌گذار، من نمی‌دانم که چه انتظاری برای سال‌های آینده داشته باشم. آیا CNN می‌تواند دلیل اینکه تصور می‌کند 20 درصد پرداختی منصفانه است را به اشتراک بگذارد؟ آن‌ها فکر می‌کنند ما در عرض چند سال سود خواهیم گرفت. اگه این طور نباشد، بازار NFT سی‌ان‌ان یک طرح راگ پول است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تعطیلی بازار NFT سی‌ان‌ان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر