;
coinex

اطلاعات جدیدی از سری گلکسی S23 فاش شد؛ پرو به جای پلاس!

اطلاعات جدیدی از سری گلکسی S23 تصاویر منتسب به قاب‌های این سری را نشان‌ می‌دهد که احتمالاً باید شاهد مدلی از این خانواده با پسوند پرو به جای پلاس باشیم.

ظاهراً انتشار تصاویری از قاب‌های محافظ جدید سامسونگ گلکسی اس 23، منجر به اختلاف نظر در میان طرفداران به‌خصوص در مورد طراحی گوشی‌های از گلکسی اس 23 اولترا شده است.

برای هر مدل از این سری قاب‌هایی در نظر گرفته شده است، حال اطلاعات جدیدی از سری گلکسی S23 منتشر شده که از جمله آن یک مورد با برچسب ظاهراً نادرست گلکسی S23 پرو به جای گلکسی S23 پلاس است. زیرا پیش از این قرار بود با این نام‌گذاری به استقبال از رونمایی این سری در اوایل سال 2023 برویم.

افشاگر معروفی به نام Ice universe تصاویری از سری جدیدی از قاب‌های محافظ را که ظاهراً برای سری گلکسی S23 سامسونگ ارائه شده به اشتراک گذاشته است و به نظر می‌رسد حداقل دو موضوع مورد توجه طرفداران قرار گرفته است که پیرامون آن‌ها بحث‌های زیادی ایجاد شده است.

این قاب‌های برای گوشی‌های گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 اولترا و گلکسی اس 23 پرو هستند، اگرچه این افشاگر پیش از این روشن کرده است که قاب “S23 Pro” نام اشتباهی دارد و در واقع برای S23 پلاس است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های سامسونگ 2022

اطلاعات جدیدی از سری گلکسی S23

خبر ظاهراً خوب این است که به نظر می‌رسد قسمت محافظ تجهیزات دوربین پشتی اصلی تقریباً با قاب گوشی هوشمند همسطح است، که این موضوع نشان می‌دهد برآمدگی‌های دوربین سری گلکسی اس 23 سامسونگ آنچنان زیاد نخواهند بود.

با توجه به اینکه ظاهراً گلکسی S23 اولترا با یک ماژول دوربین مجهز به چیدمان پنج سنسوری عرضه می‌شود، برای جا دادن همه اجزا آن، که شامل یک سنسور 200 مگاپیکسلی نیز می‌شود، به یک برآمدگی بزرگ نیاز بود، و این موضوع می‌توانست یک فاجعه طراحی بزرگ برای سامسونگ باشد.

اطلاعات جدیدی از سری گلکسی S23

اما بسته به اینکه نسخه نهایی Galaxy S23 Ultra واقعاً قرار است چگونه باشد باز هم ممکن است هنوز یک فاجعه طراحی برای این مدل وجود داشته باشد. بسیاری از قبل به دلیل اینکه پرچم‌دار آینده بسیار شبیه مدل S22 اولترا است نظرشان به این گوشی جلب شده است.

با این وجود این گوشی می‌تواند با طراحی جعبه‌مانند و صاف‌تر ظاهری مدرن‌تر و باطراوت‌تری داشته باشد. اما همانطور که در تصاویر قاب محافظ مشاهده می‌شود به نظر می‌رسد که با توجه به قاب گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ این گوشی دارای همان گوشه‌های گردی باشد که احتمالاً در گوشی‌های مدل استاندارد S23 و پرو نیز وجود دارد.

اطلاعات جدیدی از سری گلکسی S23

با این حال، قاب Galaxy S23 Ultra در واقع دارای لبه‌های بیرونی مستقیم است، جایی که قاب‌های دو گوشی هوشمند دیگر S23 دارای لبه‌های گرد هستند تا با کاغذ گوشه گرد درون قاب آنها مطابقت داشته باشد. اگرچه در لبه بالایی قاب Ultra به نظر می‌رسد که کاغذ آن به خوبی در گوشه های گرد قرار گرفته، اما در قسمت پایینی سمت چپ آن اینطور به نظر نمی‌رسد و شکافی بین گوشه گرد کاغذ و گوشه مستقیم قاب را نشان می‌دهد.

در حالی که برای بسیاری شکل گوشه‌های سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا اهمیت چندانی ندارد، اما برای کسانی که منتظر یک گوشی هوشمند پرچمدار با گوشه مستقیم و صاف هستند، به وضوح این امر مهم است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اطلاعات جدیدی از سری گلکسی S23 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: notebookcheck

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر